Ow en geen idee hoe ik de OP er goed in krijgquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:26 schreef Nebo het volgende:
Zo ik het PS3 Media Server geïnstalleerd, de PS3 staat aan en het programma is opgestart maar geeft aan dat hij mijn PS3 niet kan vinden. Verder ben ik volledig clueless, what's next?
Voor de OP wiki: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/GAM_SCquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ow en geen idee hoe ik de OP er goed in krijg
Moet toch altijd aan andere dingen denken bij PMS-troubles...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:28 schreef Fallen het volgende:
@ Nebo & PMS-troubles:
Kijk eens in je traces... welk netwerk ziet PMS? Het kan zijn dat die een verkeerde interface pakt en/of netwerk.
Same herequote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:34 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Moet toch altijd aan andere dingen denken bij PMS-troubles...
joh...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:34 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Moet toch altijd aan andere dingen denken bij PMS-troubles...
ook niet verkeerdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef Nebo het volgende:
Schijnt een hele degelijke film te zijnIk ben lekker gepest aan het worden door de Joker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:42 schreef Reintji het volgende:![]()
RefreinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
best treurig als ik je spoiler zo lees
I'm not a malefactor, I'm a lagomorph
Want je kan niet bij je ouders langs om ze op te halen!?!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:15 schreef koei het volgende:
Pff, ik heb echt zo'n nergens zin in dag! Heb alleen even een uurtje fahrenheit gespeeld vandaag en dat was het ook wel weer...
En mn hardloopschoenen liggen nog bij mn ouders, dus even hardlopen om wat actiever te worden kan ook niet...
Batman spelen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:23 schreef koei het volgende:
jawel, maar ook daar heb ik eigenlijk geen zin in
Maar ik heb mezelf al vermand en mn oude schoenen aangetrokken. Die wissel ik bij mn ouders om voor mn hardloopschoenen en dan ga ik hardlopend met een omweg terug naar huis en dan moet mijn semi-depressieve bui wel over zijn hoop ik
Okay! Succes!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:23 schreef koei het volgende:
jawel, maar ook daar heb ik eigenlijk geen zin in
Maar ik heb mezelf al vermand en mn oude schoenen aangetrokken. Die wissel ik bij mn ouders om voor mn hardloopschoenen en dan ga ik hardlopend met een omweg terug naar huis en dan moet mijn semi-depressieve bui wel over zijn hoop ik
Je moet het gemiddelde niveau van nuttigheid van je posts omhoog krikken??quote:
Nee, ik speel alleen leuke spellen...quote:
Dan weet je ook een keer hoe mannen zich voelen als ze weer een keer moetenquote:
jij hebt koei gedaan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan weet je ook een keer hoe mannen zich voelen als ze weer een keer moeten
Ik zei mannenquote:
Disjfa de Pisjfaquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:07 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik speel alleen leuke spellen...
En hardlopen + douchen heeft wel iets geholpen! Zo even kijken welke film het straks gaat worden en een hapje eten in de stad! De IRA-film draait helaas al niet meer
Nee, dit is de eerste week van inglorious basterds, dan zit er allemaal irritant volk in de bios. Altijd minimaal een week wachten bij grote titels, dan heb je daar vrijwel geen last meer van. Ben nu naar Pelham 123 geweest, dat was ook wel een prima film!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:18 schreef Misan het volgende:
[..]
Bestaat ook met vlees
oh en ontzettend inglorious bastards kijken!
Zijn super tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |