He kut, ik wou gewoon nueckenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:46 schreef Nijns het volgende:
Oeh, nu moeten we weer trouwen
(ok, ik hou erover op! ik wil gewoon een mooie jurk)
Gewoon iMovie. Zit in het iLife '09 dat ik bij Apple besteld heb voor 7,50quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je eigenlijk voor die filmpjes? Iets dat ook onder Windows kan draaien?.
quote:
Ben ik ook wel somsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:46 schreef Nijns het volgende:
lief
[..]
OMG wat een koppig mannetje zeg
Wie niet?quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef Pheno het volgende:
HD uploaden naar youtube, maar ook als mov file (hoi Fles, Quicktime)
Aha. Mocht ik nog eens filmpjes willen maken, kijk ik wel even of software die ik al heb ook toereikend is. PS CS3 heb ik sowieso al voor de fotobewerkingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon iMovie. Zit in het iLife '09 dat ik bij Apple besteld heb voor 7,50(promotie toen het net nieuw was). Wel tof, je kunt het dus ook HD uploaden naar youtube, maar ook als mov file (hoi Fles, Quicktime
), of andere extensies. Of naar iTunes. Ze zijn wel altijd up to date met dit pakket, er kwam een update op het moment dat er HD op youtube kwam bv
Geen idee of het ook voor Windows is, ik denk het niet. Het is even wennen, je kunt bv niet opslaan, dat doet dat ding gewoon standaard. Erg neurotisch word ik er zelf vanVoor de rest heb ik PS Elements als reddende engel om bepaalde effecten of templates (zoals de ansichtkaarten van de vorige keer) te maken.
Geen probleem hierquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderstraal op, ik wil EDITTEN
CS4 heb ik ook nog ergens, omdat die voor het eerst universeel gebrouwen was voor de nieuwe intel macs. maar die heb ik niet gekocht, iets te duur. Wel leuke dingen, maar eerlijk gezegd gebruik ik de ware pro stuff niet. Elements voldoet prima voor het meeste werk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha. Mocht ik nog eens filmpjes willen maken, kijk ik wel even of software die ik al heb ook toereikend is. PS CS3 heb ik sowieso al voor de fotobewerking.
Je moet er gewoon keihard op stampenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kunt Apple-producten editten????
Dat doe ik liever op goedkopere crapquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Je moet er gewoon keihard op stampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |