Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
toch niet ook de week van 14 september hé?
dan heb ik alleen de laatstequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:41 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet![]()
Ik heb de laatste twee weken van december vrij genomen
Maar met fikandelspeciaalquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:27 schreef Isegrim het volgende:
Iets met te veel drank en te weinig slaap...
Wat ik nu heb is een soort van cake met maple syrup-smaak. Lekker zoetquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:27 schreef DutchTrain het volgende:
Japans brood. Dat is groen en met zeewier of groene thee. Of het is rood en dan heb nog altijd geen idee wat er in zit. Ze eten bijna geen brood zoals wij dat kennen. Wel van die gevulde broodjes met zwartebonen-pasta, karwijzaadjes of donuts en chocoladebroodjes.
Zoiets als dit door mij zelf samengestelde fusion ontbijt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:30 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat ik nu heb is een soort van cake met maple syrup-smaak. Lekker zoetDie gevulde broodjes met zwarte bonen zijn echt heel nice trouwens!
Een Japanse supermarkt hier in Rotterdam ? Waarquote:Mijn huisgenote is Japans en werkt in een Japanse supermarkt, dus ze neemt nog wel eens wat mee![]()
Dat ziet er echt fokking lekker uit. Ik heb nog niks gegeten. Ja, drie koekjes.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:27 schreef DutchTrain het volgende:
Japans brood. Dat is groen en met zeewier of groene thee. Of het is rood en dan heb nog altijd geen idee wat er in zit. Ze eten bijna geen brood zoals wij dat kennen. Wel van die gevulde broodjes met zwartebonen-pasta, karwijzaadjes of donuts en chocoladebroodjes.
Zoiets als in dit door mij zelf samengestelde fusion ontbijt
[ afbeelding ]
Ergens bij de Molenlaan, exacte adres weet ik niet. Zal het eens vragen aan d'r.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Een Japanse supermarkt hier in Rotterdam ? Waar
V&D, winkeltje in de Koopgoot of op de hoek van de Meent, tegenover Dudokquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:38 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Weet iemand waar ik leuke posters kan kopen in Rotterdam?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ergens bij de Molenlaan, exacte adres weet ik niet. Zal het eens vragen aan d'r.
http://www.geledraak.nl/html/showarticle.asp?id=2761quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:48 schreef Isegrim het volgende:
Wat houdt dat Chinese festival in en waar is het?
BabySis heeft goed voor je gezorgd begrijp ik?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen allemaal
iets met heeeeeeel veel wodka.. al drie dagen non stoppermanente kater lijkt wel.
ja hoor, prima naar mn zin hier. lang geleden dak me zo heb misdragenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
BabySis heeft goed voor je gezorgd begrijp ik?
Goede zaak.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja hoor, prima naar mn zin hier. lang geleden dak me zo heb misdragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |