Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
toch niet ook de week van 14 september hé?
dan heb ik alleen de laatstequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:41 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet![]()
Ik heb de laatste twee weken van december vrij genomen
Maar met fikandelspeciaalquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:27 schreef Isegrim het volgende:
Iets met te veel drank en te weinig slaap...
Wat ik nu heb is een soort van cake met maple syrup-smaak. Lekker zoetquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:27 schreef DutchTrain het volgende:
Japans brood. Dat is groen en met zeewier of groene thee. Of het is rood en dan heb nog altijd geen idee wat er in zit. Ze eten bijna geen brood zoals wij dat kennen. Wel van die gevulde broodjes met zwartebonen-pasta, karwijzaadjes of donuts en chocoladebroodjes.
Zoiets als dit door mij zelf samengestelde fusion ontbijt
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:30 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat ik nu heb is een soort van cake met maple syrup-smaak. Lekker zoetDie gevulde broodjes met zwarte bonen zijn echt heel nice trouwens!
Een Japanse supermarkt hier in Rotterdam ? Waarquote:Mijn huisgenote is Japans en werkt in een Japanse supermarkt, dus ze neemt nog wel eens wat mee![]()
Dat ziet er echt fokking lekker uit. Ik heb nog niks gegeten. Ja, drie koekjes.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:27 schreef DutchTrain het volgende:
Japans brood. Dat is groen en met zeewier of groene thee. Of het is rood en dan heb nog altijd geen idee wat er in zit. Ze eten bijna geen brood zoals wij dat kennen. Wel van die gevulde broodjes met zwartebonen-pasta, karwijzaadjes of donuts en chocoladebroodjes.
Zoiets als in dit door mij zelf samengestelde fusion ontbijt
[ afbeelding ]
Ergens bij de Molenlaan, exacte adres weet ik niet. Zal het eens vragen aan d'r.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Een Japanse supermarkt hier in Rotterdam ? Waar
V&D, winkeltje in de Koopgoot of op de hoek van de Meent, tegenover Dudokquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:38 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Weet iemand waar ik leuke posters kan kopen in Rotterdam?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ergens bij de Molenlaan, exacte adres weet ik niet. Zal het eens vragen aan d'r.
http://www.geledraak.nl/html/showarticle.asp?id=2761quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:48 schreef Isegrim het volgende:
Wat houdt dat Chinese festival in en waar is het?
BabySis heeft goed voor je gezorgd begrijp ik?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen allemaal
iets met heeeeeeel veel wodka.. al drie dagen non stoppermanente kater lijkt wel.
ja hoor, prima naar mn zin hier. lang geleden dak me zo heb misdragenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
BabySis heeft goed voor je gezorgd begrijp ik?
Goede zaak.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja hoor, prima naar mn zin hier. lang geleden dak me zo heb misdragen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Goede morgen
Hey Harvey. Heb jij nog foto's van mijn persoontje?
Wij waren ook van mening dat je het prima kon hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ben niet aangekomenMijn hoofd lijkt dikker omdat mijn haar anders is
en mijn vriendin vind het leuk zo dus jullie kunnen me wat
I knows nothingquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wij waren ook van mening dat je het prima kon hebben![]()
Alleen is het wel dubieus dat je tijdens het vasten aankomt
http://www.thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:23 schreef TJDoornbos het volgende:
wie o wie gaat voor mij een kapsalon halen en bezorgen @ KPN?
Daar hebben ze geen kapsalon.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gezien TJ's graatmagere postuur zou ik hem toch eerder verwijzen naar de Sligro.
Had je maar geen moslim moeten worden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]![]()
Jij hebt trek. Ik! heb honger.
altijd al een keer willen zeggen
Ja maar, jouw lichaam zal branden in hel en zulksquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Had je maar geen moslim moeten worden.
Gelukkig houd ik van warmte.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ja maar, jouw lichaam zal branden in hel en zulks
Nee toch? Ik haat kou!quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn ook weer mensen die juist menen dat het in de hel haske koud is.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn ook weer mensen die juist menen dat het in de hel haske koud is.
Ik ben bang dat er bij ons iets teveel zonden zijn die weggespoeld moeten worden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee toch? Ik haat kou!
Als we nou tot zonsondergang alleen water drinken, komt het dan nog goed met ons?
Ja, bij jou! Ik ben altijd heel netjes geweest, volgens mij mag ik zelfs zonder wegspoelen nog wel naar de 42 maagden toe.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er bij ons iets teveel zonden zijn die weggespoeld moeten worden.
Je mag het er alleen op z'n Grieks mee doen, zodat het vlies intact blijft. Ze moeten hergebruikt worden namelijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, bij jou! Ik ben altijd heel netjes geweest, volgens mij mag ik zelfs zonder wegspoelen nog wel naar de 42 maagden toe.
Is het trouwens de bedoeling dat je die heel houdt, of krijg je af en toe nieuwe?
pcies en ise wil vastwel veeeeeeeeel kapsalon voor me makenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze hebben wel de ingrediënten er voor.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
pcies en ise wil vastwel veeeeeeeeel kapsalon voor me maken
getver! ik wil wel verse maagden natuurlijk, niet van die types waar de hele wereld al anaal in geroerd heeft. Maar ik kan er in de Koran ook al niks over vinden. Vage toestanden hoor...quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je mag het er alleen op z'n Grieks mee doen, zodat het vlies intact blijft. Ze moeten hergebruikt worden namelijk.
Nee, wat je met doen is met je billen omhoog, kussen onder je buik, benen gespreidt op het bed gaan liggen, ontspannen en rustig laten gebeuren wat er gebeurt. Ik leg het je later wel uit.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:55 schreef Alicey het volgende:
Als ik niet heel vaak anaal herbruikt wil worden, kan ik dus het beste zorgen dat ik bij leven zoveel mogelijk vaginaal te pakken laat nemen?
Laat me raden, met praktijkvoorbeelden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Nee, wat je met doen is met je billen omhoog, kussen onder je buik, benen gespreidt op het bed gaan liggen, ontspannen en rustig laten gebeuren wat er gebeurt. Ik leg het je later wel uit.
Nee joh, gewoon ervaren...quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laat me raden, met praktijkvoorbeelden?
Hoe voelt zoiets ongeveer?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik voel weer een vergadring zonder aanwezigen aankomen.
Dat denk ik ook niet want ze hebben mij nog nooit gezien.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ahhh, het is vast niets persoonlijks
Is dat leuk, Madurodam? Ik vind het echt zo'n Japannersbestemming.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
vriendin en ik zouden gaan vliegeren in scheveningen ( waarom we dat ook alweer wilden, geen idee) dus wij thuis na school een vlieger opgehaald en de trein in. Eerst zaten we zo gezellig te kletsen dat we heel den haag CS voorbij reden en bij schiphol aankwamen, en later kwam onze tram langs madurodam en wilden we ineens daarheen
needless to say dat we nooit het strand hebben bereikt
volgende week poging 2
Hier dus hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is dat leuk, Madurodam? Ik vind het echt zo'n Japannersbestemming.Ben er ooit maar één keertje geweest, toen ik vijf was ofzo.
het is nog steeds niet leukquote:
Dan was het iig niet loos het bezoekquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is nog steeds niet leukmaar mijn arme vriendinnetje was zo depressief en hier had ze wel zin in
dus ach dan neem ik haar toch mee naar miniland. Heel stom overal dubbeltjes in lopen gooien enzo, ach ze was in ieder geval weer wat blijer
zo menslievend ben ik dan ook wel weerquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan was het iig niet loos het bezoek
Ik zwaai vanaf de overkant welquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:27 schreef junkiexp het volgende:
Mijn vriendin heeft vanaf Oktober dit uitzicht vanaf haar bureau :
[ afbeelding ]
*jaloers is*
Dat moet een hoop troep gegeven hebben als de trein door Den Haag CS naar Schiphol is geredenquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Eerst zaten we zo gezellig te kletsen dat we heel den haag CS voorbij reden en bij schiphol aankwamen,
we hadden gevraagd of het op het panoramadek mocht, mocht niet eensquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En je had dan ook kunnen gaan vliegeren op Schiphol
DT bedoeld denk ik dat je door Den Haag HS bent gereden. Den Haag CS heeft alleen een blinde muur aan het einde van het stationquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we hadden gevraagd of het op het panoramadek mocht, mocht niet eens![]()
nou...de parfumerie/drogist, de broodjeszaak, de snackbar, het NS-loket...quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
DT bedoeld denk ik dat je door Den Haag HS bent gereden. Den Haag CS heeft alleen een blinde muur aan het einde van het station
Heb je ook wel eens een week dat je denkt "Jippie, ik mag er weer een hele week tegenaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:28 schreef Vogue het volgende:
Bleh. Wat een kutbegin van de week. Ik zal blij zijn als het woensdag is en het weekend weer enigszins in zicht komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |