quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:28 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik heb bovenstaande rom er gisteravond op gegooid, leuk maar wat nu...
Paar rooted apps gehaald in de Market..
What's the fuss about...??
nu voor de hero? in mijn ogen nog niet zo heel veel, er zijn nog geen leuke custom roms, en tethering (het gebruiken van je android telefoon als modem) kan bij de Hero al native..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:39 schreef Schanulleke het volgende:
Wat heeft dat rooten voor zin eigenlijk?
App --> Ringdroidquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:01 schreef jwjw het volgende:
Kee, ik heb een eigen mp3 als telefoon bel-ringtone ingesteld.
Hoe nu dat ook te doen voor een binnenkomende smsjes?
Dat klopt. Of die op een of andere manier te vinden is weet ik niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:23 schreef Dutchguy het volgende:
Klopt het dat er geen equalizer in de mp3 spelerd zit en zoja is die dan wel ergens te downloaden?
Nou, ik weet niet door welke app 't kwam (heb er een hoop verwijderd), maar hij lijkt nu continu snel te blijvenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:26 schreef DennisMoore het volgende:
Telkens na een dag ofzo, wordt ie traaaag. En dan na een reboot weer heerlijk snel.
Misschien maar 's helemaal terug naar de fabrieksinstellingen ofzo, kijken of 't wordt veroorzaakt door een bepaalde app.
Ik hoop toch dat je begrijpt dat we he-le-maal niks met deze informatie kunnen. Laat allereerst eens weten welke provider je hebt, en wat je hebt geprobeerd om het aan de praat te krijgen en wat er wel en niet lukt (zie je bijv wel of niet 3G verschijnen bovenin?). Met gewoon roepen van 'het werkt niet, weet iemand het?' kunnen we niks.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:19 schreef Incolumis het volgende:
trotse bezitter van de Hero sinds zaterdag
erg fijn dingetje, maar ik zit met 1 probleem, ik krijg internet niet aan de gang. gewoon wifi thuis lukt wel, maar daarbuiten niet. iemand een idee?
Ik denk dat die er ooit wel zal komen. Zal wel even kwestie van tijd zijn, platform is nog jong.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef gday het volgende:
[..]
Dat klopt. Of die op een of andere manier te vinden is weet ik niet.
het is inmiddels gelukt met behulp van de link die in de OP staatquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:14 schreef gday het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je begrijpt dat we he-le-maal niks met deze informatie kunnen. Laat allereerst eens weten welke provider je hebt, en wat je hebt geprobeerd om het aan de praat te krijgen en wat er wel en niet lukt (zie je bijv wel of niet 3G verschijnen bovenin?). Met gewoon roepen van 'het werkt niet, weet iemand het?' kunnen we niks.
Dus, kom op met die info ... dan gaan we jou ook online krijgen.
Ok, dat had je dus blijkbaar nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:41 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is inmiddels gelukt met behulp van de link die in de OP staat
Dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb er wel last van dat ik na een sync mijn telefoon een keer moet herstarten om opnieuw te kunnen syncen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Agh, heeft niemand van jullie er last van dat je elke keer dat je tethered de hero software en drivers opnieuw moet installeren? Als ik het een tweede keer probeer krijg ik de melding 'limited or no connectivity'.
Laggy... tjah het is minder smooth dan idd. OSx maar rapper dan Series60 (Symbian) en dan heb ik toch een Hero gezien met veel programma's erop geinstalleerd en op de achtergrond draaiend!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:37 schreef Andyy het volgende:
Oke, op wat video's ziet de Ui een beetje laggy eruit, is dat ook zo?
(ik ben een iPod touch gewend)
Dat ziet er heel omslachtig uit inderdaad, daar heb ik nog even geen zin in. Een leuke app die al je homescreens zou capturen zou wel leuk zijn trouwens.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:26 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een gedoe om screenshots te kunnen maken.
[ afbeelding ]
Er is wel een betaalde app voor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:01 schreef Schanulleke het volgende:
Dat ziet er heel omslachtig uit inderdaad, daar heb ik nog even geen zin in. Een leuke app die al je homescreens zou capturen zou wel leuk zijn trouwens.
Hehehe, dat zijn gewoon snelkoppelingenquote:Even over jouw homescreen. Er staan 2 ico's die ik niet kan vinden in de market: ID&T en Xmarks. Wara zijn ze voor?
Dat klinkt mooi.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:14 schreef gday het volgende:
Jongens, ik heb vanavond even de rom geinstalleerd van MoDaCo die naar het schijnt gebaseerd is op een gelekte versie van HTC die ze nog niet hebben uitgebracht. Holy shit, wat is dat een verschil zeg, qua snelheid! Ik heb nérgens meer lag, en ik ben vooral blij dat m'n agenda binnen no-time opgestart is. Eindelijk!
Wanneer je die foutmelding even opzoekt met Google..., lijkt de oplossing in het eerste zoekresultaat te staan: http://www.androidworld.n(...)islukt-t1353-20.htmlquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:13 schreef Gierigesloeber het volgende:
Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen
quote:Je moet een hard reset doen en dat betekent de home en aan/uit knop ingedrukt houden vervolgens komt er een recovery scherm daar de onderste optie selecteren dan rebooten en alles works like a charm. Allen bedankt voor de hulp!
quote:Zeer bedankt voor je tip om de fabrieksinstellingen terug te zetten. Nadat ik dat gedaan had, kon ik me moeiteloos aanmelden bij mijn Google-account.
quote:Ik ben eruit! Inderdaad heel vreemd maar als je hem een reset geeft en terug naar fabrieksinstellingen dan lukt het daarna in 1 keer om gmail aan te melden! Dat is opgelost! Succes.
quote:Weet iemand hoe ik em terug krijg naar fabrieksinstellingen?
Edit: Bij de Hero zit het hier: "To do a hard reset go on to Settings > Security and choose 'Factory Data Reset'"
Ja dankjequote:Op zaterdag 5 september 2009 12:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wanneer je die foutmelding even opzoekt met Google..., lijkt de oplossing in het eerste zoekresultaat te staan: http://www.androidworld.n(...)islukt-t1353-20.html
Het lijkt bij iedereen opgelost te worden door een harde reset naar de fabrieksinstellingen uit te voeren.
[..]
[..]
[..]
[..]
Jep, dat kan volgens mij wel ja. Je hebt file explorers voor Android waarmee je die apk's wel op kunt snorren. Veel heb je er echter niet aan, want minstens 95% van de apk's trek je binnen via de Market.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:55 schreef Gierigesloeber het volgende:
Kan je ook app's downloaden op je PC, en dan overzetten naar je SD kaart op je telefoon, en zo die dingen installeren?
Ik moest alles wipen nadat ik een nandroid-backup had gemaakt zodat ik altijd terug zou kunnen naar mijn oorspronkelijke 'installatie'. Daarna moest ik alle apps weer met de hand installeren inderdaad, maar ze stonden nog bij 'Mijn downloads' in de Market, inclusief de gekochte apps (waar je dus niet nog een keer voor hoeft te betalen). Ik heb wel gelezen dat je die apps alleen ziet bij de 1e keer dat je de Market draait, dus als je het daarna afsluit (of de telefoon uitzet) ben je die lijst kwijt en moet je het zelf bij elkaar zoeken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi.
Ben benieuwd... Heb alleen geen zin om te gaan klooien dus ik wacht wel op iets officieels denk ik. Moet je al je apps opnieuw installeren als je een nieuwe rom er op zet? Hoe gaat dat met gekochte apps?
Ik heb de witte en die blijft prachtig. Ik ben er wel heel voorzichtig mee. Hij ligt altijd op het Golla hoesje, als hij er niet in zit. Ik zorg altijd voor schone handen en maak hem regelmatig voorzichtig schoon met een vochtige, schone doek.quote:Op zondag 6 september 2009 09:00 schreef -J-D- het volgende:
Heeft van jullie de witte variant? Blijft die een beetje mooi? Of adviseren jullie eerder de bruine kleur?
Ik ga een abo verlengen bij Vodafone. 17.50 in de maand (excl. maandkorting) + internetbundel er nog bij.
Bij een eenjarig contract betaal ik dan ongeveer 300 euro.
En dan verkoop ik mijn HTC Touch HD voor 200 euro of meer en dan is het allemaal wel te overzien.
Volgens marktplaats is dat wel een redelijke prijs.
Dat is nieuw voor me. Pluspunt voor de wittequote:Op zondag 6 september 2009 10:21 schreef DennisMoore het volgende:
De witte heeft een teflon-coating, de bruine niet.
Men zegt dat die witte zelfs met de teflon coating sneller krast dan die bruine.quote:Op zondag 6 september 2009 10:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor me. Pluspunt voor de witte
Goeie keus. Zou leuk zijn als je je eerste indrukken even laat weten, ik zit ook nog steeds te dubben tussen Hero en een paar andere toestellen.quote:
Doe ik. En ik vergelijk het dan met mijn ervaringen met Windows Mobile modellen, want die heb ik daarvoor dus gehad.quote:Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Goeie keus. Zou leuk zijn als je je eerste indrukken even laat weten, ik zit ook nog steeds te dubben tussen Hero en een paar andere toestellen.
welke toestellen dan?quote:Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Goeie keus. Zou leuk zijn als je je eerste indrukken even laat weten, ik zit ook nog steeds te dubben tussen Hero en een paar andere toestellen.
HTC Hero, N97 of wachten op de Xperia 2. Allemaal een ander besturingssysteem dus ik maak het mezelf niet makkelijk. Probleem is dat als je veel over toestellen gaat lezen je soms door de bomen het bos niet meer ziet.quote:Op maandag 7 september 2009 23:28 schreef Andyy het volgende:
[..]
welke toestellen dan?
Hier is die ook besteld
Inderdaadquote:Op maandag 7 september 2009 23:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Probleem is dat als je veel over toestellen gaat lezen je soms door de bomen het bos niet meer ziet.
N97 is matig naar mijn meningquote:Op maandag 7 september 2009 23:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
HTC Hero, N97 of wachten op de Xperia 2. Allemaal een ander besturingssysteem dus ik maak het mezelf niet makkelijk. Probleem is dat als je veel over toestellen gaat lezen je soms door de bomen het bos niet meer ziet.
Nou, de rom die ik heb geinstalleerd schijnt dus gebaseerd te zijn op een gelekte rom van HTC zelf. Als ik bij Instellingen kijk onder het menuitem 'Over de telefoon' zie ik dit:quote:Op maandag 7 september 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe firmware versie. Is dat dezelfde versie als waar jij het over had, gday?
(wegens verhuizing en huisbaas pas rond de 16e internet gaat regelen zit ik nu te tetheren van mijn vodafone abonnement, ik hoop dat ik er geen problemen mee krijg: in 7 dagen heb ik al 666MB verbruikt).
Je bedoelt de media markt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:04 schreef Kanariegeel het volgende:
Wou hem vandaag dan maar gaan halen, maar bij beide T-Mobile winkels waar ik geweest ben waren ze niet op voorraad, ze wisten ook niet hoe lang het zou duren voor hij weer binnen zou komen.
Wel ontdekt dat hij in de shop veel goedkoper is dan op internet, dus via internet bestellen zit er ook niet in
Erg interessant. Ik hoop dat Google met Donut ook veel optimalisatie levert.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:39 schreef Dutchguy het volgende:
Van Engadget:
"Thankfully, it turns out HTC has been listening all along and the oft-rumored "major update" for the Hero has finally surfaced. Already available as an unofficial but due to hit the HTC support site any day now, the update (which is in a familiar RUU format for Windows machines and does wipe the device) wears the tag "2.73.405.5 WWE" -- and we've had a chance to play with it. So does it rescue the device? Follow the break to find out!
We'll cut to the chase -- yes it does -- and in a big way. Functionality changes are very minor (such as the addition of touch-focus in the camera application) but oh boy, this thing flies! Coming to this ROM from a standard 1.x device is like night and day. HTC have elected to cull the "flip clock" animation from the standard clock (no great loss in our opinion) which instantly speeds things up, but throughout the device the applications positively zip along with barely any noticable lag at all. Put simply, this is the device HTC should have shipped on day one.''
Kijk, dat maakt een Hero voor mij een stuk interessanter. Weg is de lag en misschien hadden ze inderdaad even moeten wachten met de release maar dit maakt hem volgens mij wel het ultieme Android toestel (voor nu).
Witte.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Heb je de witte of bruine genomen?
Dat is toch ook letterlijk zo te vinden op de Vodafone-site?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:46 schreef -J-D- het volgende:
Email instellen (Vodafone) op een HTC
gebruikersnaam + wachtwoord en dergelijke spreekt allemaal voor zich.
Uitgaande gegevens:
gebruikersnaam: je login bij my.vodafone.nl maar dan met 'mail' ervoor. Als je daar dus inlogt met 0611223344 dan is je gebr.naam bij uitgaande mail (met vodafone) mail0611223344
wachtwoord: het wachtwoord dat je bij my.vodafone.nl gebruikt.
En dan werkt het
Daar staat nergens dat je je inlognaam voor my.vodafone.nl moet gebruiken. Alleen dat je je wachtwoord voor my.vodafone.nl moet gebruiken. Je kunt dus zeggen dat die informatie wellicht niet volledig is, maar niet dat het incorrect is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef -J-D- het volgende:
Dat heb ik daar niet kunnen vinden.
En als ik op Google zie hoe vaak men hier niet uit komt, ben ik niet de enige.
-edit-
En op die site staat het niet precies goed.
Mijn inlognaam op my.vodafone.nl is mijn mobiele nr, maar bij uitgaande server moet dat dus mail0611223344 zijn. Het is wel mooi dat ze het op de site uitleggen maar het is niet geheel correct.
quote:De e-mailinstellingen
* Druk op de Menu-toets en kies 'Email'
* Er start een wizard. Kies 'Next' om door te gaan
* E-mailadress: E-mailadres. Voor Vodafone Mail is dit bv mail0612345678@vodafone.nl
* Password: Wachtwoord van het e-mailaccount
* Account type: POP3
* Username: Gebruikersnaam van het e-mailaccount Voor Vodafone Mail is dit het gedeelte van het e-mailadres vóór '@vodafone.nl'
* Password: Wachtwoord van het e-mailaccount
* POP3 server: pop3.vodafone.nl of de inkomende server van je e-mailprovider
* Port: 110
* Security type: None
* Delete e-mail from server: naar eigen wens in te stellen
* Kies 'Next' om naar het volgende scherm te gaan
* SMTP server: authsmtp.vodafone.nl
* Port: 25
* Security type: None
* Require sign-in: aanvinken
* Username: Gebruikersnaam My Vodafone-account Dit is het gedeelte van het e-mailadres vóór '@vodafone.nl'
* Password: Wachtwoord My Vodafone-account
* Email checking frequency: Naar eigen wens in te stellen
* Send email from this account by default: aanvinken
* Notify me when email arrives: aanvinken
* Geef het e-mailaccount een naam
* Your name (displayed on outgoing messages) : Je naam
* Kies 'Done' om het account aan te maken
* Keer terug naar het beginscherm
Dan moet ik een zoekcursus gaan volgenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:14 schreef gday het volgende:
[..]
Daar staat nergens dat je je inlognaam voor my.vodafone.nl moet gebruiken. Alleen dat je je wachtwoord voor my.vodafone.nl moet gebruiken. Je kunt dus zeggen dat die informatie wellicht niet volledig is, maar niet dat het incorrect is.
In ieder geval kun je het hier écht 100% voorgekauwd krijgen. Gewoon aangeven dat je een HTC Magic hebt (aangezien Vodafone officieel geen Hero aanbiedt) en dat je E-mail op je mobiel wil ontvangen. Nee, wat mij betreft is het allemaal uitstekend te vinden hoor.![]()
[..]
Als je nou gewoon gmail gebruikt doet hij dat automatischquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan moet ik een zoekcursus gaan volgen
Maar voordat ik me daarvoor aanmeld, ga ik eerst uitzoeken hoe ik mijn email elke x minuten kan laten checken.
Vind ik niet echt logisch omdat ik dan eerst al mijn email moet doorsturen naar dat gmailadres. En als ik dan reply zien ze mijn Gmailadres.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je nou gewoon gmail gebruikt doet hij dat automatisch.
Daar ben ik nog helemaal niet mee begonnen eigenlijk. Welke Google apps ervaar je als handig?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef gday het volgende:
Hehe ja, dat vind ik persoonlijk echt het beste aan Android: het syncen met je Google apps.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar ben ik nog helemaal niet mee begonnen eigenlijk. Welke Google apps ervaar je als handig?
Inderdaad, ik ben net ook begonnen met google calendar te gebruiken en het werkt perfect.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:40 schreef gday het volgende:
Hehe ja, dat vind ik persoonlijk echt het beste aan Android: het syncen met je Google apps.
Je kunt het verzendadres in Gmail gewoon aanpassen hoor. Je moet dan een mailtje sturen naar het adres dat je als verzendadres wilt gebruiken, en in dat mailtje moet je dan op een soort activatielink klikken. Vanaf dan kun je in Gmail ook andere adressen gebruiken als verzendadres.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vind ik niet echt logisch omdat ik dan eerst al mijn email moet doorsturen naar dat gmailadres. En als ik dan reply zien ze mijn Gmailadres.
beetje omslachtig als ik gewoon mijn email wil gebruiken.
Ik gebruikte sowieso altijd al Google Calendar, en aangezien ik een beetje beurs werd van het imap-account bij mijn provider met een limiet van 300mb ben ik sinds een jaar of wat ook volledig gemigreerd naar Gmail waarin ik vervolgens dus ook al mijn contacten bijhield. Dat wordt dus mooi allemaal gesynchroniseerd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar ben ik nog helemaal niet mee begonnen eigenlijk. Welke Google apps ervaar je als handig?
Heeft iemand hier ervaring met het gebruik van het mailprogramma icm een exchange server?
Ja leuk, maar heel ideaal is dat ook niet. Als de ontvanger Outlook gebruikt, dan kan ie zien dat je de mail met een gmail-account hebt verstuurd, 'namens' het adres wat je hebt ingesteld.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef gday het volgende:
Je kunt het verzendadres in Gmail gewoon aanpassen hoor. Je moet dan een mailtje sturen naar het adres dat je als verzendadres wilt gebruiken, en in dat mailtje moet je dan op een soort activatielink klikken. Vanaf dan kun je in Gmail ook andere adressen gebruiken als verzendadres.
Klopt, en mede daarom is Outlook ook kut.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja leuk, maar heel ideaal is dat ook niet. Als de ontvanger Outlook gebruikt, dan kan ie zien dat je de mail met een gmail-account hebt verstuurd, 'namens' het adres wat je hebt ingesteld.
ja ik, calander/contacts/e-mail werkt echt perfectquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Heeft iemand hier ervaring met het gebruik van het mailprogramma icm een exchange server?
Mijn eerste indrukken zijn verbluffend.quote:Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Leuk om te lezen, ik was zelf nl. ook tot de conclusie gekomen dat ik het beste voor de Hero kon gaan en dit bevestigt mijn vermoeden alleen maar.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mijn eerste indrukken zijn verbluffend.
Ik ben WM gewend en vond dat fijner dan de Iphone, maar deze omgeving verslaat momenteel alles.
Het is razendsnel, volledig te tweaken en giga gebruikersvriendelijk.
Ik ben echt verkocht en ontdek elke dag weer nieuwe, leuke dingen aan deze foon en besturingssysteem!
Facebook haalt Hyves in binnen twee jaar! in NLquote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Al helemaal als je facebook gebruikt (wat veel Nederlanders helaas niet doen) is het echt super.
Ik heb zelf ook nooit hyves gebruikt, altijd facebook. Het werkt gewoon zoveel makkelijker (en je hebt geen last van irritante mooiboys).quote:Op donderdag 10 september 2009 22:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
Facebook haalt Hyves in binnen twee jaar! in NL
Ik zie steeds meer NL'ers erop komen... zodra je al wat internationale contacten hebt wordt het al gebruikt!
quote:Installing .cab files
Some programs are distributed as .cab files. If you download these programs to a desktop PC that has Winrar installed you might be prompted with the question if you want to either open the .cab file in Winrar, or save it to disk. Do not open the file with Winrar, save it to disk.
Now you need to get an ActiveSync connection active again. Click the Explore button in ActiveSync, and an explorer window will open on your desktop PC. You can now navigate to the My Documents directory and copy/paste the .cab file onto your HTC Wizard.
All you have to do now is open File Explorer on your device, navigate to My Documents and tap the .cab file. Follow the directions on your screen.
Main Memory or Memory Card?
In theory you should be able to install programs either in Main Memory or on the Memory Card. However, some programs will not run when you install them onto your Memory Card. If you installed a program onto your Memory Card and find that it doesn't run, first de-install and then re-install in Main Memory before you start pulling your hair out.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:11 schreef elfzesendertig het volgende:
Die CAB files zijn toch bedoeld voor Windows Mobile?
Oh dat is helemaal crap. Kan geen leuke games vinden met APK filesquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:11 schreef elfzesendertig het volgende:
Die CAB files zijn toch bedoeld voor Windows Mobile?
Android werkt met APK files.
http://store.handmark.com/p/108560/Android/Bejeweled-for-Android/quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal crap. Kan geen leuke games vinden met APK files
Ja maar dat is het probleem, ik heb de .apk.jar file al maar mijn phone kan hem niet installeren. Hij vind hem gewoon niet. Wel op de sd kaart maar de app installers zien hem nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://store.handmark.com/p/108560/Android/Bejeweled-for-Android/
Kost wel 10 dollar![]()
Al via ASTRO geprobeerd dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem, ik heb de .apk.jar file al maar mijn phone kan hem niet installeren. Hij vind hem gewoon niet. Wel op de sd kaart maar de app installers zien hem niet
Yes hij opent het bestand (als een zip bestand) en dan kan ik door de map heen bladeren. Maar installeren doet ie nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Al via ASTRO geprobeerd dan?
En als je de extensie verandert naar .apk in plaats van .apk.jar?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yes hij opent het bestand (als een zip bestand) en dan kan ik door de map heen bladeren. Maar installeren doet ie niet
Hetzelfde verhaal. Al geprobeerd namelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En als je de extensie verandert naar .apk in plaats van .apk.jar?
Al de Market geprobeerd .............?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal crap. Kan geen leuke games vinden met APK files
Heb je hem dan ook weer afgesloten? Ik zie het vaak bij mailtjes gebeuren dat hij blijft knipperen tot ik even terugga naar de lijst met mail. Dan verspringt pas de status naar gelezen als.quote:Op zondag 13 september 2009 19:33 schreef -J-D- het volgende:
M'n witte knop blijft knipperen nadat ik een smsje heb gehad, terwijl ik hem al gelezen heb.
Vaag.
Ja, dat doe ik meestal wel.quote:Op zondag 13 september 2009 21:49 schreef Schanulleke het volgende:
Ik bedoel idd dat je teruggaat naar het overzichtje.
HTC Sync installeren en dan aansluiten op je pc.quote:Op maandag 14 september 2009 21:04 schreef Mistahlilg het volgende:
Hey mensen!
Sinds vandaag ben ik ook een trotse bezitter van een HTC hero.
Hij werkt heerlijk
Alleen had ik een vraagje :
Hoe kan ik op de telefoon mijn microSD kaart bekijken? Ik wil de meegeleverde liedjes verwijderen
alleen kom ik niet op de kaart
aansluiten via de USB. krijg je hem als het goed is ook te zienquote:Op maandag 14 september 2009 21:04 schreef Mistahlilg het volgende:
Hey mensen!
Sinds vandaag ben ik ook een trotse bezitter van een HTC hero.
Hij werkt heerlijk
Alleen had ik een vraagje :
Hoe kan ik op de telefoon mijn microSD kaart bekijken? Ik wil de meegeleverde liedjes verwijderen
alleen kom ik niet op de kaart
Dat overzicht is een jaar oudquote:Op maandag 14 september 2009 21:46 schreef raaavi het volgende:
http://gizmodo.com/5053280/androids-10-most-exciting-apps
first hit on googlequote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat overzicht is een jaar oud.
Het is nog een beta-updatequote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef gday het volgende:
Gok gewaagd? Het is geen custom rom he dus er zou weinig mis moeten kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |