Ja, dat geloof ik meteen dat thuisfeestjes ook erg leuk zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:18 schreef trui het volgende:
thuis feestjes zijn zeker ook erg leuk hoor, vind ik nog steeds. maar lekker weg heeft ook wel zo z'n voordelen.diaan, dus 't was toch inclusief begeleiders, die 10 personen.
zei ik je toch!
maar goed, het wordt vast een superfeestje! Willem hier mocht laatst ook naar zo'n feest maar dan bij FC Utrecht, die was heel erg onder de indruk. alleen mochten ze niet zelf op 't veld omdat dat te slecht van kwaliteit was. dat vond ie wel jammer. veel plezier!
wow, gefeliciteerd! ik wist niet eens dat je een tweeling had.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:44 schreef Mark het volgende:
Onze tweeling wordt vandaag 2, gelukkig hoeven die nog geen kinderfeestje
wij hebben ook maar 1 auto en 't was net te ver om snel 2x op en neer te rijden. ik vind een auto van iemand lenen ook nogal lastig, stel dat er iets mee gebeurt... ik heb dit jaar bij de dichtstbijzijnde garage gevraagd of ze ook auto's verhuren. normaal deden ze dat alleen voor mensen die daar hun auto in de reparatie hebben maar ach, ze hadden er wel eentje staan die ik voor 20 euro een dagje mocht lenen. exclusief brandstof uiteraard, maar het was eigenlijk helemaal niet zo ver (alleen net wat buiten fietsafstand) dus dat viel ook reuze mee. misschien een tip? (gewone autoverhuurbedrijven hadden als minimum bedrag 35 euro geloof ik en die waren nog een eind verder weg ook, dus dit kwam hartstikke goed uit).quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:51 schreef E.T. het volgende:
Ik vind het nog steeds lastig, die feestjes.. Scheelt ook dat wij een auto hebben en ik niet iemand heb om een auto er bij te kunnen lenen.
Waarom mag er geen jongen komen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:43 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook benieuwd Tezz. Mijn dochter wil ook graag een pyjamafeestje, maar ze wil ook graag bijna alle kinderen uit de klas (inclusief een paar jongens) uitnodigen. Dus ze moet van mij kiezen. Met een beperkt aantal meisjes mag ze een pyjamaparty doen. Als ze veel kinderen en jongens wil uitnodigen wordt het een griezelspeurtocht of zoiets.
als die ene 10-jarige jongen geen zin heeft in een pyjama party dan kan hij dat toch ook zelf zeggen? om daarmee het hele slaapfeest dan maar niet door te laten gaan...quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:51 schreef livelink het volgende:
Gewoon, omdat ik niet denk dat 10-jarige jongens zin hebben in een pyjamaparty. En ik ook geen zin heb in een nacht met een huis vol jongens en meisjes.
Mijn dochter moest van mij ook kiezen. Ze mag van normaal gesproken net zo veel kinderen uitnodigen als haar nieuw verworven leeftijd, maar dit jaar heb ik inderdaad gezegd als je een pyamaparty wilt dan mogen het er echt maar vier zijn (eigenlijk drie, haha, maar ze heeft er eentje bij kunnen onderhandelen).quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:43 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook benieuwd Tezz. Mijn dochter wil ook graag een pyjamafeestje, maar ze wil ook graag bijna alle kinderen uit de klas (inclusief een paar jongens) uitnodigen. Dus ze moet van mij kiezen. Met een beperkt aantal meisjes mag ze een pyjamaparty doen. Als ze veel kinderen en jongens wil uitnodigen wordt het een griezelspeurtocht of zoiets.
niet slapen, hard praten, keten... ja echt verschrikkelijk dat kinderen kinderen willen zijn...quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had naast mijn kind 4 anderen en vond het een hel!niet slapen, keten, grote monden, niet slapen, hard praten, niet slapen, brutaal, oh en had ik al niet slapen gezegd?
om nog kaar te zwijgen over alles lusiknies bij avondeten (bbq) en ontbijt.
Ik zou dus sowieso geen pyamaparty doen meer.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had naast mijn kind 4 anderen en vond het een hel!niet slapen, keten, grote monden, niet slapen, hard praten, niet slapen, brutaal, oh en had ik al niet slapen gezegd?
om nog kaar te zwijgen over alles lusiknies bij avondeten (bbq) en ontbijt.
Ik zou dus sowieso geen pyamaparty doen meer.
Ja, ik ben voorbereid.quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:06 schreef livelink het volgende:
De buurvrouw had alleen maar jongens en er is denk ik wel een verschil tussen jongens- en meisjes pyjamaparty's Tezz.
Probeer je daar aan vast te houden![]()
En je moet natuurlijk wel voorbereiden op een nacht wat slechter slapen, ja.
Nou, als je zelf om 2 uur 's nachts nog niet geslapen hebt en je krijgt dan aslnog een brutale bek van een 10 jarig snotjong... Feestje is één ding, je compleet misdragen een andere.quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
niet slapen, hard praten, keten... ja echt verschrikkelijk dat kinderen kinderen willen zijn...
grote mond en lusiknie heb je ook bij andere feestjes me dunkt...
Yep, rond middernacht lagen ze allemaal als een roosje te snurken... Vanmorgen waren ze om half zeven al wakker en om half acht heb ik ze verwend met een ontbijtje (vruchtenbowl, poffertjes, verse broodjes, milkshake). Toen nog even spelen, aankleden, tutten en om half 11 zijn ze opgehaald. Pff............. wat een rust ineens weer in huis!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
En zijn ze nog gaan slapen?
Ik zit ookal over het feestje van Kim na te denken.
Een bakfeestje is ook leuk, is dit wat denken jullie?
dat vooral.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:51 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het vooral een heel erg lang feestje eigenlijk![]()
De meeste duren hier maar een uurtje of 2 a 3.
Ik vind wat ze hier vaak doen wel leuk fotolijstjes knutselen en op het feestje een foto van iedereen samen maken en die uitprinten? hebben ze direct een leuk aandenken.
En mijn tip is als ze ineens besluiten om iets anders te willen doen en met zn allen ineens een ander plan trekken gewoon lekker laten gaan
Begin in rust. Leg op tafel kleurplaten klaar met stiften en laat ze na het binnenkomen lekker kleuren ipv beetje rondhangen/speelgoed uit de kasten trekken/slaapkamer bekijken etc. En durf op te treden als iemand zich vervelend gedraagt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
tips? andere ideen? dingen die ik vooral niet moet doen?
Nou dat. dat wil je niet. Als er grenzen zijn (die ook worden aangegeven...) is het voor iedereen leuker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:11 schreef Lenaatje het volgende:
Oh dat optreden vind ik zo lastig altijd moonah, ik denk dat altijd laat maar het is feest en ondertussen word je huis verbouwd.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |