abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94763410
Ja de leeftijd is natuurlijk ook anders :D
Duur zijn die feestjes sowieso he (wel belachelijk dat je voor begeleiders ook moet betalen.)
Ik woon heel dichtbij drievliet, duinrell, Madurodam enz

Ik wil gaan doen wat mijn ouders ook deden ,maar een paar kindjes en dan iets groots doen. :Y
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:31:13 #202
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_94763507
Alleen het bezoekje aan het stadion kost 147 euro. :o :@ En dan nog thuis wat drinken, gebakjes, eten, snoep... nou ja hij heeft geluk dat hij vorig jaar geen feestje heeft gehad.

Ja, dat is leuk!! :Y Ga ik met Lennon ook doen, denk ik. Twan ging trouwens ook altijd wat doen, nog nooit thuis gevierd.

Mijn ouders vierden het met ons altijd thuis: bingo spelen met prijsjes, of deeg kneden/bakken en schilderen. O+ Erg leuk altijd. Maar dat ga ik dus niet doen... :N
Make love, not war ☮
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:18:36 #203
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94765523
thuis feestjes zijn zeker ook erg leuk hoor, vind ik nog steeds. maar lekker weg heeft ook wel zo z'n voordelen. :) diaan, dus 't was toch inclusief begeleiders, die 10 personen. :o zei ik je toch! :P maar goed, het wordt vast een superfeestje! Willem hier mocht laatst ook naar zo'n feest maar dan bij FC Utrecht, die was heel erg onder de indruk. alleen mochten ze niet zelf op 't veld omdat dat te slecht van kwaliteit was. dat vond ie wel jammer. veel plezier!
in de haak.
pi_94765616
Ik heb als werk dus kinderen entertaint
Ik kan alle bijpassende camping dansjes bij alle campingliedjes ( :') ) en dat was toen leuk.
Maar ik krijg echt de kriebels als ik dat thuis zou moeten doen. :Y

Ik ga dan liever naar het zwembad en op X haar verzoek ook diagonaal van de glijbaan. ^O^
En in ballorig ben ik die moeder die klem zit in een tunnel en de uitgang niet kan vinden :+

Ik denk dat ik wat dat betreft een leuke entertainende moeder ben.
Maar thuis een feestje vieren lijkt me echt niets. :@
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:31:57 #205
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_94766099
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:18 schreef trui het volgende:
thuis feestjes zijn zeker ook erg leuk hoor, vind ik nog steeds. maar lekker weg heeft ook wel zo z'n voordelen. :) diaan, dus 't was toch inclusief begeleiders, die 10 personen. :o zei ik je toch! :P maar goed, het wordt vast een superfeestje! Willem hier mocht laatst ook naar zo'n feest maar dan bij FC Utrecht, die was heel erg onder de indruk. alleen mochten ze niet zelf op 't veld omdat dat te slecht van kwaliteit was. dat vond ie wel jammer. veel plezier!
Ja, dat geloof ik meteen dat thuisfeestjes ook erg leuk zijn. :Y Maar ik vind het zelf zo'n gedoe en heb weinig inspiratie wat te doen. Dus echt ^O^ voor jou dat je dat doet!!

Ja, je had gelijk. :Y :D Ik ben zelf ook wel erg benieuwd, ga dus ook gewoon mee met de rondleiding.
Make love, not war ☮
  vrijdag 24 juni 2011 @ 21:41:43 #206
593 sjak
Juffie Bloem
pi_98624672
Zo, ik trap 'm maar eens omhoog. Binnenkort Jet's eerste verjaardagsfeestje. Ze wordt alweer 5.
Ik hoop op een buitenfeest en heb allebei de topics doorgespit voor goede ideeen. Maar briljante plannen zijn uiteraard nog meer dan welkom (Yppy!!) ;)

We gaan voor een zomerfeest. Wat mij leuk lijkt zijn o.a. met bekertjes water bowlen, snoepjesmemory, cake versieren, drinken met parapluutjes en een pinata. Maar hoe we het precies gaan invullen is nog vaag :) Ik heb er nu wel alvast veel zin in...moet oppassen dat ik er niet mijn feestje van ga maken,
Lekker douchen!
pi_98624808
Oeh, ik zag vandaag pinata's voor weinig hier: http://www.kitschkitchen.(...)r_juni_2011_site.pdf
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 24 juni 2011 @ 21:48:59 #208
593 sjak
Juffie Bloem
pi_98624997
Oei, ik dacht er vanochtend nog aan. Morgen dus toch maar naar toe gaan!
Lekker douchen!
pi_98625306
Er waren 3 soorten, waaronder deze:
  vrijdag 24 juni 2011 @ 22:02:31 #210
593 sjak
Juffie Bloem
pi_98625588
Die is leuk! Weet je wat ze kostten?
Lekker douchen!
pi_98625679
Eh nee, dat niet :@
  vrijdag 24 juni 2011 @ 22:08:07 #212
593 sjak
Juffie Bloem
pi_98625833
:D Maar alles was voor weinig... Moet ik mijn excuses aanbieden aan iemand dat ik je op de sale heb gewezen?
Lekker douchen!
pi_98626085
Haha, nee, ik ben je dankbaar. Leuk tafeltje gescoord en het meeste was echt voor weinig. De moeder van een vriendje van Morris was helemaal gelukkig toen ik haar vanmiddag vroeg mee te gaan ;)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 juni 2011 @ 22:23:52 #214
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98626593
Online 29,95 dus altijd minder dan dat :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:11:16 #215
593 sjak
Juffie Bloem
pi_98861043
Hij was inderdaad voor 50%. En staat nu in de kast. Nu nog leuke vulling. IK heb al confetti en kleine roze plastic diertjes. Wat zouden jullie er in doen allemaal? En laten we 'm stuk slaan of zal ik een luikje er in maken met linten er aan?
Lekker douchen!
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:13:40 #216
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_98861129
zit er nog geen luikje in dan? stukslaan vergt wel behoorlijk wat kracht. ik vind zo'n luikje voor jonge kinderen 't leukst. maar dan moet je dus wel even heel vernuftig de meeste lintjes aan de rand vastmaken, en maar 1 die 't luikje opent he! :) wanneer is 't feest?
in de haak.
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:23:48 #217
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_98863665
op welke ondergrond valt het spul uit de pinata? buiten zou ik voor snoep met een papiertje gaan. En verder zou ik Manna doen, dat staat gelijk zo vrolijk en wappert ook als een soort confetti naar buiten. (oh ik zie nu buitenfeest, snoepjes in papier dus)

Klinkt als een goed feest! misschien van die bloemslingers voor om de nek? of zelf iets laten rijgen. Bij Action hadden ze eerder wel van die hoelarokjes. O+

Wat hier áltijd een succes is is sponzenrace. wie het eerst een beker/bakje/emmertje vol heeft met een spons, dmv heen en weer rennnen tussen een grote bak met water en je bekertje. En dan tegen elkaar. Wel lastig soms, dat competitie-element, niet iedereen trekt dat even goed. waterballonnen gooien van een afstand in een grote bak, overgooien met waterballonnen zonder dat ze stuk gaan.

Vorig jaar heb ik gewoon de sproeier bovenin de schommel(paal) gebonden. Dat was ook een groot succes.

En ik heb een zwembadje gekocht voor drie knikkers en een scheet bij Action, van een meter doorsnee, daar heb ik snoephappen in gedaan.eerder met van die Haribokikkers, die drijven namelijk later met snoep dat wél zinkt.

ja, kinderen jarig in Juli en Augustus. Wij zijn váák buiten. En doen vaak hetzelfde ook.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_98865289
Wij gaan het dit jaar toch maar elders vieren. Niet omdat ik het niet thuis wil doen maar meer omdat M. het vorige keer echt heel erg moeilijk had met al die jongetjes op 'zijn' terrein. Hij trok zich terug op z'n kamertje en wilde nergens aan mee doen en was best verdrietig. Aangezien hij toch wel weer een feestje wil geven doen we het ergens anders. Ik denk dat dat een beter plan is. En dan nodigt hij niet al te veel vriendjes uit, dat vindt hij te druk.

Vorige keer ook veel waterspelletjes gedaan. De vriendjes vonden het gelukkig wel leuk. Pingpongballetjes van flessen schieten met een waterpistooltje, bekertjes water omgooien met zo'n raar gelballetje, bellenblazen en je kon overal piratenmunten mee winnen die je dan weer kon bewaren in een zelfgekleurd linnen piratenzakje.
  Licht Ontvlambaar donderdag 30 juni 2011 @ 14:05:07 #219
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98865484
Die haribokikkers bleven bij ons niet drijven buuf :') maar het was wel een groot succes :Y
Net als blind schatzoeken: ergens in de tuin een braadpan/soepketel ondersteboven neerzetten, met iets lekkers/leuks eronder. Kind blinddoeken, pollepel in de hand geven en op handen en knieën laten zoeken naar de schat.
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:00:09 #220
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_98883665
Ik had gisteren het kinderfeestje van mijn oudste dochter, met 14 kleuters. Ze vierde het samen met haar beste vriendinnetje, dus ik was gelukkig niet alleen. We zijn na school in hun (mega-grote) tuin begonnen. We hebben pannenkoeken gegeten, spelletjes zoals stopdans gedaan, lekker buiten gespeeld en een speurtocht gedaan buiten. Er was een schatkist verstopt, met daarin cake-ijsjes met allerlei versiering ( slagroom, suikerwafels, parapluutjes, discodip etc) Die hebben ze bij ons thuis allemaal versierd en opgegeten. Het was hee gezellig, maar ook wel druk. Er waren ook 4 jongentjes bij en was voor mij ook echt wel even wennen...
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  † In Memoriam † donderdag 30 juni 2011 @ 22:30:47 #221
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_98885265
Wij hadden vandaag het eerste kinderfeestje van Lucie (5). Vier kinderen plus Lucie en Maja. Vanuit school kwamen ze mee naar ons huis. Eerst hebben ze samen wat van onze muziekinstrumenten uitgeprobeerd, en toen was er taart. Iedereen kreeg een kaarsje op z'n stuk taart en mocht na het uitblazen een wens vertellen. Dat was zo'n succes dat we het nog een keer moesten herhalen.

Na een tijdje spelen in de buurtspeeltuin zijn de kinderen bij ons thuis pizzabodems gaan smeren en beleggen. Met een plastic mes mochten ze zachte dingen zoals champignons zelf snijden.De moeilijker dingen sneed ik. Er stond van alles in kommetjes op de tafel. Al het beleg werd ook rauw geproefd (had dubbele hoeveelheden ingekocht :) ). Pizza's werden gebakken en samen opgegeten. Wat er over was kregen de kinderen mee naar huis. Teruggebracht in de fietskar (ook een hele sensatie).
De kinderen wilden morgen weer terugkomen, de jarige was blij, en W en ik vonden het aardig te behappen ;)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:46:51 #222
593 sjak
Juffie Bloem
pi_98886208
Dat klinkt erg gezellig Macka!!!

Wij gaan dus voor een zomerfeest. Bij mooi weer buiten. Ik wil op het terras wat zand gooien en daar een strandje maken. De feestgangers hebben een uitnodiging aan een bloemenslinger gekregen. Daarbij gevraagd of ze die slinger, slippers, een badhanddoek, een zonnebril en bij mooi weer ook zwemkleding mee willen nemen (wat een lijst zeg...)

Op het "strand" staan palmbomen en er zit ergens een aap in een boom. De handdoeken worden op het zand gelegd en daar zal het grootste deel ook plaats vinden. De invulling staat nog niet vast. Eerst natuurlijk de cadeautjes uitpakken en taart eten. Ik dacht zelf aan cakejes die ze mogen versieren (met zomerfruit). Dan een speurtocht waarbij ze parapluutjes moeten zoeken en bij mooi weer eindigt die in de tropische regenbui (sproeier) in de voortuin. Een ander idee is een buitenbingo.

Daarna lekker wat drinken (uit een kokosnoot) en dansen op zomermuziek ;), het zal wel K3 worden. Mij lijkt de chips-eetwedstrijd erg grappig (bij 5 gooien mag je zoveel eten als je wilt maar pas nadat je een muts op hebt, een sjaal om en handschoenen aan, we kunnen daar natuurlijk van maken, de slippers aan, de zonnebril op en de hoelarok aan, en dit tot de volgende 5 heeft gegooid) maar Jet wil gewoon chips eten. Dan nog wat spelen en de pinata. We eindigen met patatjes...

Een lange middag :)

Snoop, dat lijkt mij een goede oplossing, Waar wil je naar toe gaan?
Lekker douchen!
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:49:34 #223
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_98886367
Ik ben gestopt met fruit enzo. Heb ook al eens een niet zo geslaagd hamburgerbouw momentje gehad. Ieuw!! sla, tomaat, komkommer :{ :o :|W hopelijk heb jij meer succes. :D

Klinkt wel als een gaaf feest. Ik merkte ook wel dat ze ook graag gewoon spelen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:01:18 #224
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_98887126
Dat klinkt goed Macka! Dat is een idee om te onthouden. Als ik het alleen had moeten doen, had ik ook niet meer dan 5 à 6 kinderen willen hebben op het feestje, maar nu ging het goed. Er stond ook een zwembad op en er was gevraagd je zwem spullen mee te nemen, maar helaas was het weer daar niet goed genoeg voor.

Sjak, dat klinkt ook echt als een leuk zomerfeest!
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_101744860
wij waren met Piet & vrienden naar een boerderij om z'n 8e verjaardag te vieren. groot succes!
een paar fotootjes:

en aan 't eind een hele grote stapel pannenkoeken die de boerin in no time op 2 houtkacheltjes gebakken had, waar ze onbeperkt van mochten smullen. 't liep allemaal als een trein en ze vonden het ook erg leuk. voor ons was het ook tamelijk relaxed, dus zeker een aanrader zoiets!
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:42:44 #226
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101745057
bixister, dat ziet er echt onwijs leuk & gezellig uit!

en ik wil tips! ik heb over een maand het eerste echte kinderfeestje.
Ze wordt 5.. en vind 3 kindjes uitkiezen wel genoeg eigenlijk aangezien de leeftijd.
Wat is leuk om te doen?
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:44:01 #227
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101745101
Onze tweeling wordt vandaag 2, gelukkig hoeven die nog geen kinderfeestje :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:44:09 #228
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101745106
Glow in the dark golf in Scheveningen :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:47:29 #229
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101745212
Dat heb je volgens mij ook in Aalsmeer
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:50:54 #230
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101745333
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:44 schreef Mark het volgende:
Onze tweeling wordt vandaag 2, gelukkig hoeven die nog geen kinderfeestje :)
wow, gefeliciteerd! ik wist niet eens dat je een tweeling had. :@ maar wat leuk zeg, een fijne dag gewenst en geniet nog even van de kinderfeestjesloze tijd. :)
in de haak.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:52:18 #231
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101745382
Oh, maar oudere broer heeft er al wel 1 gehad, hoor :) Die is namelijk al 4½
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:53:00 #232
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101745409
oh hier begon 't gekinderfeest pas met 5. (vroeg genoeg imho. ;) ).
in de haak.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:55:07 #233
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_101745464
Die foto's van het boerderijfeestje zijn geweldig, Bix.
Vooral ook die actiefoto van Anna op het paard O+ Het ziet er uit alsof dat een hele goede combinatie is.

Voor 5-jarigen is een feestje thuis heel leuk, volgens mij. Je hebt van die themakisten die je kunt huren en waarmee je een leuk feestje kunt bouwen. Wat ook leuk is is een 'make-over' feestje als het alleen meiden zijn. Gewoon lekker tutten met haar en make-up en verkleden in prinsessenjurken.

[ Bericht 0% gewijzigd door livelink op 09-09-2011 17:59:32 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:16:27 #234
298315 SacreCoeur
pi_101746104
Ik wil niets thuis.. liever ergens anders waar ze de boel kunnen afbreken :P
En ik zit nogal plaats gebonden, dat is vervelend.
Rotterdam en omgv is prima maar Scheveningen is te ver weg.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:25:16 #235
37150 livelink
pi_101746380
Ik vind thuis op zich wel het meest relaxed. Ik vind juist het gesleep met kinderen zo'n gedoe. Helaas zijn thuisfeestjes helemaal uit, geloof ik.

Ik ben ook al stiekem aan het nadenken voor de feestjes van dit jaar. Katja wordt nu 10 jaar en ik denk eigenlijk aan een eng feestje met Harry Potter thema. Dat we in het donker in het park een speurtocht/vossenjacht uitzetten met wat enge vossen of zo. En dan na afloop met zijn allen weer buiten bbq'en. De winterbarbecue van vorig jaar was namelijk een enorm succes.

Job is nu alweer aan het fantaseren over zijn feestje. Hij wil ook een winterbarbecue en dan spelen op de trampoline. Dus dat gaat hem inderdaad worden.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:28:17 #236
298315 SacreCoeur
pi_101746471
Voor mij is het geen kwestie van in of uit.. maar ik vind de gedachten alleen al niet relaxed.
Dat er dalijk vieze handen op mn behang zitten. :@
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:35:31 #237
37150 livelink
pi_101746648
Ah, nee daar heb ik helemaal geen last van, gelukkig ;)

Maar met 4 kinderen zal dat toch nog wel meevallen? Zeker als het een beetje brave kinderen zijn :P
Aan de andere kant zal er in Rotterdam en omgeving toch best wel veel te doen zijn? Bij ons in het dorp zijn er bijvoorbeeld al twee winkels die knutselfeestjes aanbieden.
Bij de ene moet je zelf een knuffelbeer maken en bij de andere kun je bijvoorbeeld een schilderijtje maken. Zoiets is ook erg leuk.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:43:21 #238
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101746831
sacre-coeur, ik zou met zo weinig kindjes juist ook thuis blijven en wat spelletjes doen. daarnaast een verkleedkist neerzetten of gewoon wat speelgoed zodat ze lekker zelf nog wat kunnen spelen, en 't is al gauw goed. eventueel nog wat knutselen, bijv. een tas versieren ofzo, die ze dan aan 't eind mee naar huis kunnen nemen. maar goed, als je echt liever buiten de deur iets doet is 'tmisschien een idee om naar een kinderboerderij te gaan, of een speeltuin, een park? het hangt ook wel wat af van 't seizoen/weer natuurlijk.
in de haak.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:47:11 #239
298315 SacreCoeur
pi_101746919
zoiets wilt ze graag doen: http://www.kidsinbloom.nl/
Ze mag voor zoiets wel meer kindjes uitnodigen, maar dit is helaas te ver weg.
En kan niets vinden hier in de buurt =(
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:48:02 #240
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101746942
ja, vier kinderen is absoluut makkelijk in het gareel te houden! zeker als ze nog jong zijn. spanen doosjes versieren, fotolijstje, spiegelrand, weet ik wat. Een bak van die foamstickers met letters en glitters en prullen en je uur is zo om. Disco, taart versieren, snoepkikkers uit een bak water en nooit langer dan 2 uur.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:51:06 #241
37150 livelink
pi_101747019
Dit lijkt me net zoiets maar dan in de omgeving van Rotterdam

http://www.neefart.com/kidzpARTy
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:51:26 #242
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_101747032
Wat is Piet een lekker ding geworden, met dat langere haar! O+ Ziet er leuk uit, zo'n boerderijfeestje :Y

Ik vind het nog steeds lastig, die feestjes.. Scheelt ook dat wij een auto hebben en ik niet iemand heb om een auto er bij te kunnen lenen.
En redelijk 'grote' feestjes komen hier best vaak voor in de buurt.. Zo is Saskia al een paar keer naar de bios geweest (met McDonalds achteraf), ze is naar theater geweest..
En alle drie in de winter jarig, dus met thuisfeestjes zit je best gebonden aan binnen.

Maar goed.. Voor Tijn redden we het dit jaar nog wel met speurtocht naar een piratenschat en ik denk dat ik Saskia minder kinderen laat uitnodigen en dan wat 'groters' ga doen. En dan bioscoop met popcorn e.d. en mac of pannenkoeken na afloop. Voor mij is dat 'groots' genoeg ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door E.T. op 09-09-2011 14:27:19 ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:51:44 #243
37150 livelink
pi_101747043
Ik heb ook een vervoersprobleem als het om feestjes buiten de deur gaat, E.T.

En ook inderdaad een moeilijk seizoen in de winter. Maar ja, uiteindelijk is het toch ieder jaar weer gelukt.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:52:14 #244
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101747055
je kunt dat soort beschilderbare serviesjes ook zelf kopen en thuis laten versieren sacre-coeur. of iemand huren die dat bij je thuis komt doen. maar 't lijkt me met 4 kinderen zo goed te behappen dat ik dat zelf niet gauw zou doen.
in de haak.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:54:36 #245
298315 SacreCoeur
pi_101747128
Ik was meer op het koken dan het schilderen :P
En als op de ene site is het zo 6 kindjes voor 120,- dan mag ze best 5 kindjes ipv 3 uitnodigen.
pi_101747170
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:51 schreef E.T. het volgende:
Ik vind het nog steeds lastig, die feestjes.. Scheelt ook dat wij een auto hebben en ik niet iemand heb om een auto er bij te kunnen lenen.
wij hebben ook maar 1 auto en 't was net te ver om snel 2x op en neer te rijden. ik vind een auto van iemand lenen ook nogal lastig, stel dat er iets mee gebeurt... ik heb dit jaar bij de dichtstbijzijnde garage gevraagd of ze ook auto's verhuren. normaal deden ze dat alleen voor mensen die daar hun auto in de reparatie hebben maar ach, ze hadden er wel eentje staan die ik voor 20 euro een dagje mocht lenen. exclusief brandstof uiteraard, maar het was eigenlijk helemaal niet zo ver (alleen net wat buiten fietsafstand) dus dat viel ook reuze mee. misschien een tip? (gewone autoverhuurbedrijven hadden als minimum bedrag 35 euro geloof ik en die waren nog een eind verder weg ook, dus dit kwam hartstikke goed uit).
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:56:36 #247
3011 E.T.
pi_101747179
Als je de deur uit wilt; in Krimpen a/d IJssel zit een chocolade-'ding'.
Daar kun je met kinderen heen en dan gaan ze chocoladefiguurtjes maken. Zit in de stormpolder (net over de brug).
Als je wilt kan ik wel opzoeken hoe dat heette :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:57:38 #248
298315 SacreCoeur
pi_101747213
dat klinkt wel interessant en Krimpen is lekker dichtbij.
pi_101747220
klinkt ook leuk, E.T.!
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:59:03 #250
3011 E.T.
pi_101747251
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:00:28 #251
298315 SacreCoeur
pi_101747285
thnx, ga ik eens bekijken.
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:01:22 #252
37150 livelink
pi_101747298
Dat ziet er inderdaad ook wel erg leuk uit.
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:34:05 #253
298315 SacreCoeur
pi_101748234
Jammer dat het maar 1,5 uur is.. maar heb even een mailtje gestuurd of er nog een leeftijd aan vastzit, zoals ik overal zie.
  zaterdag 10 september 2011 @ 21:53:28 #254
298315 SacreCoeur
pi_101797665
Meh! vanaf 6 jaar pas :(

iets anders verzinnen dus.
En ik kan echt niet vinden qua koken, 5 jaar en omgv Rotterdam.
Overal in NL zit zoiets, van Groningen, Ette-Leur tot Den Haag en hier weer niet :')
pi_101798432
http://www.ontdekhoek.nl/nl/vfst.php

Bij een ontdekhoek feestje mag je allemaal chips bakken :9 :Y)
  zaterdag 10 september 2011 @ 22:13:34 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_101798528
Dat is leuk ja!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_101798604
Ik moet me ook maar eens in gaan lezen in de kinderfeestjes. Kyllian wordt 1 november 5 en kijkt nu al uit naar z'n kinderfeestje. We ontkomen er dus niet meer aan nu hij zelf ook feestjes van andere klasgenootjes heeft ;)
  zaterdag 10 september 2011 @ 22:30:55 #258
298315 SacreCoeur
pi_101799267
daar gaan ze dus ook met school al heen.. dus die valt af.
  zondag 11 september 2011 @ 11:39:02 #259
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101809790
je kunt ergens toch best 2x naar toe?
in de haak.
  zondag 11 september 2011 @ 11:44:13 #260
298315 SacreCoeur
pi_101809929
Ja maar het is ook precies in dezelfde maand, lijkt me niet zo leuk?
pi_101811258
Mij wel :Y zeker de ontdekhoek
achteraf komen ze er achter dat ze veel dingen niet gedaan hebben zo veel leuks is er
Of willen ze veel dingen nog een keer doen.
  zondag 11 september 2011 @ 12:31:39 #262
37150 livelink
pi_101811364
Kinderen vinden het vaak juist fijn als ze het al een beetje weten. Ik zou er inderdaad geen probleem van maken.
pi_104502609
Ja hoor.... ik ben gezwicht. Mijn dochter is vorige week 9 geworden en vandaag mag ze eindelijk (na twee jaar zeuren) haar allereerste pyama-party geven.
Ze wilde dit twee jaar geleden al maar toen vond ik haar nog te klein hiervoor. Nu heeft ze vier vriendinnetjes uit mogen nodigen die allemaal mogelijk blijven slapen.

Ik heb geen vastomlijnde planning gemaakt. De dames worden om 17.00 uur gebracht en dan gaan we eerst taart eten en cadeautjes uitpakken. Vervolgens laat ik ze wat kleuren of een spelletje doen denk ik en dan is het pyama aan. De zithoek wordt omgetoverd tot een lounche hoek met matrassen op de grond en veel kussens en dekentjes. Dan zet ik een flim op en bestellen we pizza.
Hoe de avond verder verloopt zie ik nog wel! De dames mogen hun schoen zetten en gaan op zolder slapen op luchtbedden en morgenvroeg rond negen uur ontbijten. Om half elf worden ze weer opgehaald en klaar!

Ben erg benieuwd... heb me al voorbereid op een nachtje met weinig slaap, haha!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  vrijdag 18 november 2011 @ 07:43:29 #264
37150 livelink
pi_104502662
Ik ben ook benieuwd Tezz. Mijn dochter wil ook graag een pyjamafeestje, maar ze wil ook graag bijna alle kinderen uit de klas (inclusief een paar jongens) uitnodigen. Dus ze moet van mij kiezen. Met een beperkt aantal meisjes mag ze een pyjamaparty doen. Als ze veel kinderen en jongens wil uitnodigen wordt het een griezelspeurtocht of zoiets.
pi_104502676
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 07:43 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook benieuwd Tezz. Mijn dochter wil ook graag een pyjamafeestje, maar ze wil ook graag bijna alle kinderen uit de klas (inclusief een paar jongens) uitnodigen. Dus ze moet van mij kiezen. Met een beperkt aantal meisjes mag ze een pyjamaparty doen. Als ze veel kinderen en jongens wil uitnodigen wordt het een griezelspeurtocht of zoiets.
Waarom mag er geen jongen komen?
  vrijdag 18 november 2011 @ 07:51:43 #266
37150 livelink
pi_104502721
Gewoon, omdat ik niet denk dat 10-jarige jongens zin hebben in een pyjamaparty. En ik ook geen zin heb in een nacht met een huis vol jongens en meisjes.
pi_104502750
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 07:51 schreef livelink het volgende:
Gewoon, omdat ik niet denk dat 10-jarige jongens zin hebben in een pyjamaparty. En ik ook geen zin heb in een nacht met een huis vol jongens en meisjes.
als die ene 10-jarige jongen geen zin heeft in een pyjama party dan kan hij dat toch ook zelf zeggen? om daarmee het hele slaapfeest dan maar niet door te laten gaan...

teveel mensen is inderdaad iets wat ik ook niet zou zien zitten. een maximum afspreken en anders iets anders...
pi_104502756
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 07:43 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter moest van mij ook kiezen. Ze mag van normaal gesproken net zo veel kinderen uitnodigen als haar nieuw verworven leeftijd, maar dit jaar heb ik inderdaad gezegd als je een pyamaparty wilt dan mogen het er echt maar vier zijn (eigenlijk drie, haha, maar ze heeft er eentje bij kunnen onderhandelen).

Gelukkig heb ik een grote zolder waar met gemak vijf luchtbedden op passen (hadden er nog wel twee bijgekund), dus de slaapplekken zijn in ieder geval goed.

Het ging er mij meer om dat ik het gewoon anders te druk vind als er meer kinderen zouden zijn. Die gaan natuurljik noooooooit slapen.....
pi_104502760
Slaapfeestjes! *O*

vrijdag 18 november 2011 @ 07:57:56 #270
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104502764
Ik had naast mijn kind 4 anderen en vond het een hel! :@ niet slapen, keten, grote monden, niet slapen, hard praten, niet slapen, brutaal, oh en had ik al niet slapen gezegd? :') om nog kaar te zwijgen over alles lusiknies bij avondeten (bbq) en ontbijt.

Ik zou dus sowieso geen pyamaparty doen meer. :@
pi_104502777
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 07:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had naast mijn kind 4 anderen en vond het een hel! :@ niet slapen, keten, grote monden, niet slapen, hard praten, niet slapen, brutaal, oh en had ik al niet slapen gezegd? :') om nog kaar te zwijgen over alles lusiknies bij avondeten (bbq) en ontbijt.

niet slapen, hard praten, keten... ja echt verschrikkelijk dat kinderen kinderen willen zijn...

grote mond en lusiknie heb je ook bij andere feestjes me dunkt...
pi_104502813
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 07:57 schreef debuurvrouw het volgende:

-O-
  vrijdag 18 november 2011 @ 08:06:58 #273
37150 livelink
pi_104502840
De buurvrouw had alleen maar jongens en er is denk ik wel een verschil tussen jongens- en meisjes pyjamaparty's Tezz.
Probeer je daar aan vast te houden ;)
En je moet natuurlijk wel voorbereiden op een nacht wat slechter slapen, ja.
pi_104502856
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 08:06 schreef livelink het volgende:
De buurvrouw had alleen maar jongens en er is denk ik wel een verschil tussen jongens- en meisjes pyjamaparty's Tezz.
Probeer je daar aan vast te houden ;)
En je moet natuurlijk wel voorbereiden op een nacht wat slechter slapen, ja.
Ja, ik ben voorbereid.
De vier vriendinnetjes die komen ken ik allemaal wel heel goed, ze zijn hier kind-aan-huis en zijn allemaal lief en beleefd. Maar goed, ik snap heel goed wat een feestje het is voor de meiden, dus die zullen echt wel los gaan vanavond.....

We zullen zien.... 'lusikniets' heb ik niet zo veel mee: gewoon eten wat er is en anders pech. En als je honger hebt dan eet je maar wat meer taart of chips (overleven ze vast wel voor een dagje)
  vrijdag 18 november 2011 @ 08:09:58 #275
37150 livelink
pi_104502857
Mijn dochter gaat waarschijnlijk toch voor de griezelspeurtocht met avondbarbecue als afsluiting. Dus ik moet daar maar eens even voor gaan zitten.
  vrijdag 18 november 2011 @ 08:34:46 #276
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104503108
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 07:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

niet slapen, hard praten, keten... ja echt verschrikkelijk dat kinderen kinderen willen zijn...

grote mond en lusiknie heb je ook bij andere feestjes me dunkt...
Nou, als je zelf om 2 uur 's nachts nog niet geslapen hebt en je krijgt dan aslnog een brutale bek van een 10 jarig snotjong... Feestje is één ding, je compleet misdragen een andere.

Ik weet best hoe kinderen kinderen zijn hoor, ik heb er zelf drie. :') maar dit was echt voorbij leuk. En om 6 uur was iedereen weer op de hobbel, en dan gelijk een lusiknie terwijl jij op 3 uur slaap een ontbijtje staat te maken, (bruine broodjes uit de oven, hoeveel kan er misgaan?) oh en ja, ik had ook witte, en croissants en ze mochten wat mij betreft zelfs cola bij t ontbijt. Het is niet dat ze om 7 uur moesten gaan slapen op louter een tomaat en een gierstsoufflé.

Ze hebben ook nog een film gekeken voordat ze gingen slapen en ik vond tot weken na die tijd nog popcorn in de gordijnen/hetvloerkleed/de vensterbank/ tussen de bank/onder de bank. Nee, ik vond het niet leuk. Het voelde als een vrijbrief tot helemaal losgaan waar een 'gewoon' feestje binnen het redelijke blijft. En de ervaringen van andere ouders zijn helaas niet anders. ( met dit groepje) maar ook met hun andere kinderen, ook meisjes ja.

Sorry :@

[ Bericht 12% gewijzigd door debuurvrouw op 18-11-2011 09:31:11 (Oh ja, +f -e) ]
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 november 2011 @ 09:28:42 #277
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104504010
Heb je een recept van die gierstsoufflé voor me?

Ik heb de vraag voor slaapfeestje hier nog niet gehad, gelukkig... Ik vind één logeetje per keer gezellig, ik weet niet of ik er wel meer aan kan. Ben altijd blij als feestje om zes uur voorbij is :P
pi_104504545
:@ Ik word steeds banger....

Ben maar alvast een taart gaan bakken voor de meiden. Met aardbeien-room vulling, rode fondant en roze hartjes er op....
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 november 2011 @ 09:55:13 #279
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104504582
Gaat vast goedkomen Tezz, meiden zijn toch anders dan jongens... en het is maar één nachtje :D
pi_104520558
Zoooooo feestje is begonnen. Zojuist taart gegeten en cadeautjes uitgepakt. De kids zijn erg uitgelaten en luidruchtig, maar hebben er wel enorm veel zin in!

Ze zitten nu in pyama op de bank met een mega bak popcorn naar de film Tinkerbel te kijken, in afwachting van de pizza's.

Het is nu (even) heerlijk rustig hier, haha!
  vrijdag 18 november 2011 @ 18:30:13 #281
37150 livelink
pi_104521423
Veel plezier Tezz.
pi_104535744
Zooooo even een pyama-party-update:

Het ging redelijk. Wel druk hoor, vijf stuiterende dames! De pizza's vielen goed in de smaak, de film was leuk en ze hebben zichzelf ook bezig kunnen houden met spelletjes en tekenen. Ze liggen nu een klein uurtje in bed en ik hoor ze nog steeds kletsen boven. Zometeen maar even met de rubberen hamer er langs ;) :P en dan vind ik het behoorlijk netjes gegaan!
pi_104550157
En zijn ze nog gaan slapen?

Ik zit ookal over het feestje van Kim na te denken.
Een bakfeestje is ook leuk, is dit wat denken jullie?
pi_104559117
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 14:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
En zijn ze nog gaan slapen?

Ik zit ookal over het feestje van Kim na te denken.
Een bakfeestje is ook leuk, is dit wat denken jullie?
Yep, rond middernacht lagen ze allemaal als een roosje te snurken... Vanmorgen waren ze om half zeven al wakker en om half acht heb ik ze verwend met een ontbijtje (vruchtenbowl, poffertjes, verse broodjes, milkshake). Toen nog even spelen, aankleden, tutten en om half 11 zijn ze opgehaald. Pff............. wat een rust ineens weer in huis!

Het was erg leuk. Wel druk, maar ach....

Ingrid, zo'n bakfeestje lijkt me ook echt superleuk om te doen! Ik weet niet of je zelf handig bent in de keuken, maar zoiets kun je ook best wel zelf organiseren misschien (als je daar tenminste zin in hebt).
pi_104577970
Klinkt als een geslaagd feestje!

En ik kan wel bakken, maar mijn oven werkt vaak niet mee. Ik ga eens googlen op kinderfeestjes in de buurt. (Assen)
Kim had het al over McDonalds en Ballorig. En thuis op haar kamer spelen en snoepjes en taart eten O+
pi_127098929
Over een paar weekjes heeft Dana dr eerste kinderfeestje. ze wordt 5 en ze mocht 5 kindjes uitnodigen.
Het wordt een mega mindy feest. maar verder als mega mindy versieringen en een mega mindy taart zal het wel niet gaan.

Duur: van half 2 tot half 6 met op het einde frietjes of broodjes knakworst ofzo
De kinderen zijn allemaal 4 en 5 jaar.
Balonnen spellen zijn geen optie aangezien mijn dame bang is voor knallende balonnen

Dit had ik zelf bedacht

Taart eten
Kadootjes uitpakken
Gipsen konijntjes knutselen
Standbeelden dans
snoepmemorie
koekhappen
Proeven (allemaal dingetjes proeven die ze dan moeten raden)

tips? andere ideen? dingen die ik vooral niet moet doen?
pi_127099074
Ik vind het vooral een heel erg lang feestje eigenlijk :@
De meeste duren hier maar een uurtje of 2 a 3.

Ik vind wat ze hier vaak doen wel leuk fotolijstjes knutselen en op het feestje een foto van iedereen samen maken en die uitprinten? hebben ze direct een leuk aandenken.

En mijn tip is als ze ineens besluiten om iets anders te willen doen en met zn allen ineens een ander plan trekken gewoon lekker laten gaan :)
pi_127099153
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:51 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het vooral een heel erg lang feestje eigenlijk :@
De meeste duren hier maar een uurtje of 2 a 3.

Ik vind wat ze hier vaak doen wel leuk fotolijstjes knutselen en op het feestje een foto van iedereen samen maken en die uitprinten? hebben ze direct een leuk aandenken.

En mijn tip is als ze ineens besluiten om iets anders te willen doen en met zn allen ineens een ander plan trekken gewoon lekker laten gaan :)
dat vooral.
Ik heb een keer een feestje thuis gedaan.. ik doe het nooit meer.

Allemaal leuke dingetjes bedacht maar de jongens lagen ergens apart te spelen en de meiden renden heen en weer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_127099363
lang, ja? ze had vorige keer ene feestje dat 2 uur duurde en dat vondt ik zelf nogal kort. Was ook zonder eten, dus dat scheelde wel.

Als ze zelf iets anders willen doen vindt ik dat inderdaad prima, had ik al rekening mee gehouden.
Ik was al aan het denken dat ze een half uurtje voor het eten mischien een mega mindy filmpje kunnen kijken als ze willen.

Qua knutselen heb ik die konijntjes al, dus dat is denk ik genoeg qua knutselen.
Mischien dat we wel nagels kunnen lakken en een beetje opmaken ofzo en dan een foto maken van het hele clupje. Die foto kan ik wel uitprinten op fotot papier als aandenken.

Ik vindt het een grote verantwoordelijkheid om van die jonge kinderen mee ernens anders naar toe te nemen voor een feestje, dus daarom thuis.
Anders had ik ze losgelaten in een binnenspeeltuin ofzo ;)
pi_127102693
Ik vind het ook vrij lang moet ik zeggen, vooral voor de 1e keer. Ik heb de 1e keer ook thuis gedaan, met knutselen, spelletjes enzo! Geen succes, iedereen ging wat anders doen ineens, vreselijk.
Dit jaar wezen bowlen, was wel een succes!
Ik vind het altijd heel knap als iemand thuisfeestjes een succes maken, ik kan het (helaas) niet!
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:50:41 #291
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_127102912
Die konijntjes, moeten die nog gemaakt worden? Dat drogen duurt wel even he. Of hoeven ze ze alleen te beschilderen oid?

hebben d'r vriendinnen ook megamindy verkleedspullen, en/of kun je nog wat lenen hier en daar misschien?
in de haak.
pi_127103376
ze hoeven alleen te beschilderen :)

ja dat was ik ook al aan t denken..om mega mindy kleren links en rechts te verzamelen

en ik ben ook redelijk zenuwachtig hoor..ben ook bang dat t straks een flop wordt, maarja...kunnen t in elk geval proberen he ;)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:10:09 #293
11682 Moonah
Jolie femme
pi_127103577
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

tips? andere ideen? dingen die ik vooral niet moet doen?
Begin in rust. Leg op tafel kleurplaten klaar met stiften en laat ze na het binnenkomen lekker kleuren ipv beetje rondhangen/speelgoed uit de kasten trekken/slaapkamer bekijken etc. En durf op te treden als iemand zich vervelend gedraagt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_127103608
Het ligt ook wel aan de kindjes en de groep ben ik inmiddels achter! Vorig jaar zaten er een paar bij die niet goed met elkaar konden of elkaar niet heel goed kenden, krijg je haantjes gedrag van. Dit jaar heb ik meer gestuurd en was het een leuk clubje bij elkaar.
Ik ben er elke keer ook zenuwachtig voor!

Succes ik hoop dat het leuk word!
pi_127103626
Oh dat optreden vind ik zo lastig altijd moonah, ik denk dat altijd laat maar het is feest en ondertussen word je huis verbouwd.....
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:13:03 #296
11682 Moonah
Jolie femme
pi_127103668
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:11 schreef Lenaatje het volgende:
Oh dat optreden vind ik zo lastig altijd moonah, ik denk dat altijd laat maar het is feest en ondertussen word je huis verbouwd.....
Nou dat. dat wil je niet. Als er grenzen zijn (die ook worden aangegeven...) is het voor iedereen leuker.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_127103749
Dit jaar heb ik het wel gedaan en toen was het ook wel duidelijk en ging het goed. bij een vriendin is het echt een keer uit de hand gelopen, waren kinderen die letterlijk alles uit de kast trokken.....
pi_127103789
Ik hoop dat het die dag goed weer is en dat we het feestje inde tuin kunnen vieren..daar mogen ze zoveel zooi maken als ze willen en hoef ik ook niet zo snel op te treden ;)

maar in rust beginnen is mischien wel goed ja..kunnen ze een beetje wennen
pi_127104387
Bla, heb je buitenspeel mogelijkheden, een speeltuintje in de buurt? Heb je nodig :+
O, edit. Je tuin...

Kadootje uitpak spelletje vinden ze hier leuk. Dan ben je toch weer 20 minuten verder.
Met een meidenkwartet
pi_127104521
ja we hebben een speeltuintje tegenover ons huis en een redelijke tuin :)
kadootjes uitspeelspelletje is wel een idee ja :)

heb ook nog mega mindy maskers gevonden die ze zelf kunnen kleuren. Mischien een idee om daar mee te beginnen ..is ook weer 20 minuten ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')