Dat klinkt erg gezellig Macka!!!
Wij gaan dus voor een zomerfeest. Bij mooi weer buiten. Ik wil op het terras wat zand gooien en daar een strandje maken. De feestgangers hebben een uitnodiging aan een bloemenslinger gekregen. Daarbij gevraagd of ze die slinger, slippers, een badhanddoek, een zonnebril en bij mooi weer ook zwemkleding mee willen nemen (wat een lijst zeg...)
Op het "strand" staan palmbomen en er zit ergens een aap in een boom. De handdoeken worden op het zand gelegd en daar zal het grootste deel ook plaats vinden. De invulling staat nog niet vast. Eerst natuurlijk de cadeautjes uitpakken en taart eten. Ik dacht zelf aan cakejes die ze mogen versieren (met zomerfruit). Dan een speurtocht waarbij ze parapluutjes moeten zoeken en bij mooi weer eindigt die in de tropische regenbui (sproeier) in de voortuin. Een ander idee is een buitenbingo.
Daarna lekker wat drinken (uit een kokosnoot) en dansen op zomermuziek

, het zal wel K3 worden. Mij lijkt de chips-eetwedstrijd erg grappig (bij 5 gooien mag je zoveel eten als je wilt maar pas nadat je een muts op hebt, een sjaal om en handschoenen aan, we kunnen daar natuurlijk van maken, de slippers aan, de zonnebril op en de hoelarok aan, en dit tot de volgende 5 heeft gegooid) maar Jet wil gewoon chips eten. Dan nog wat spelen en de pinata. We eindigen met patatjes...
Een lange middag
Snoop, dat lijkt mij een goede oplossing, Waar wil je naar toe gaan?