heb 't nog niet helemaal uitgestippeld maar we gaan in elk geval een deel van jouw ideeën erin verwerken, daarnaast heb ik nog wat leuke spelletjes bedacht/gevonden die ook wel naar spokenvariant zijn te vertalen. bijv. met een waterpistool pingpongballetjes van een fles af schieten. op die balletjes tekenen we dan spookachtige gezichtjes. spokenbingo (bingo, maar dan met spook-kaarten ipv gewone). ook komt er een spokenspeurtocht(je) richting park, waar we dan een aantal van die spelletjes gaan doen. tot slot even gek dansen in de 'spokendisco' (met discobal & stroboscooplicht dansen, verkleed als spook). wel gewoon overdag hoor, ik vind ze nog te klein om 't 's avonds te doen. en 't moet ook niet echt eng worden, gewoon lol maken. de snoepjesmemory houden we er waarschijnlijk ook in, maar dan met bekertjes waarop spokengezichtjes staan, etc.quote:
Misschien is die snoepjesmemory waar Bixister het over had een idee? Maar dan met plasticbekertjes met een paddenstoel-achtig-iets erop?quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:41 schreef Sugar het volgende:
Oh, Bix, die uitnodiging is echt leuk! Veel plezier alvast zaterdag!
Wij gaan over een tijdje Maria's feestje vieren en nu zegt ze dat ze een elfenfeestje wil.Wat moet ik doen?
Ik vond net wel een site waarop de volgende activiteiten als tips staan:vleugeltjes versieren (stift op stof) paddenstoelendans (stoelendans, maar met paddenstoelzitvlak) verhaal voorlezen
Maar jullie hebben misschien briljante aanvullingen? Hoop het. Ik weet niet eens of ik het echt zie zitten, zo'n feest, maar als Maria dat leuk vindt: sja.
Euhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 6 september 2009 14:09 schreef bixister het volgende:
hartstikke leuk om te lezen, ElizabethR! en wow, de jongste al 18, dan ben je inderdaad klaar met de kinderfeestjes!(wie weet ga je je over enige tijd bemoeien met kleinkinder-feestjes.
)
wat voor hollandse hapjes had je gemaakt?
Shit, vier vriendjes? Zoveel heb ik er niet eensquote:Op maandag 7 september 2009 22:06 schreef bixister het volgende:
wil jij ook een feestje troel? nou, vooruit. zolang je maar niet meer dan 4 vriendjes uitnodigt![]()
maarrrr de spokenpakken zijn op, want die hebben we de gasten mee naar huis gegeven. dus je moet wel een ander thema kiezen.
Elfjes eten gezonde dingen toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:14 schreef Sugar het volgende:
paddenstoeltjes van tomaat, etcetera (MAAR WAT DAT DAN IS...?![]()
![]()
?
Ben ik zo al een eind? Iemand nog leuke spelachtige activiteiten? Alvast bedankt!
Ehm, het is toch een kinderfeestje? Of begrijp ik het verkeerd?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:14 schreef Sugar het volgende:
- Elfenhapjes maken voor de ouders: paddenstoeltjes van tomaat, etcetera (MAAR WAT DAT DAN IS...?![]()
![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop