abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72626542
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:37 schreef Troel het volgende:
CP

en hier wordt ook geduimd voor sombie
Het is al bijna morgen en morgen is het nog maar 3 nachtjes slapen
Hou vol sombie
pi_72633647
Sombie ik duim heel hard voor je mee.

CP jij ook veel succes de komende tijd!
  vrijdag 11 september 2009 @ 13:49:11 #203
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72641798
CP
Sombie hoe voel je je? Wat denk je?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_72641834
Hier nog een meeduimerd hoor! Al tekenen aan de wand dames?
pi_72646901
Bedankt voor alle jompels en duimen!

Hoe ik me voel? Tja, ik weet het gewoon echt niet. Ik heb af en aan een lichte menstruatiepijn maar dat had ik vorige week ook. Ik heb geen idee. Langzaamaan word ik wat somberder maar dat komt omdat DE dag nadert. Dan word ik bang dat het niet is gelukt, maar eigenlijk heb ik geen idee of het wel of niet is gelukt.
pi_72648081
even een knuffel voor jou Sombie... ik geloof dat ik wel weet hoe dat voelt. niet na een behandeling of terugplaatsing, maar na 2 jaar proberen, heb ik dat gevoel ook wel eens...
pi_72651954
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:18 schreef sombie het volgende:
Bedankt voor alle jompels en duimen!

Hoe ik me voel? Tja, ik weet het gewoon echt niet. Ik heb af en aan een lichte menstruatiepijn maar dat had ik vorige week ook. Ik heb geen idee. Langzaamaan word ik wat somberder maar dat komt omdat DE dag nadert. Dan word ik bang dat het niet is gelukt, maar eigenlijk heb ik geen idee of het wel of niet is gelukt.
Knuffel voor u dame
Lastig he.. was er maar iets waardoor je nu al zekerheid kon hebben, maar helaas is dat er niet... Het gevoel is zeer, zéér herkenbaar.. Je zit tegen het spannendste punt aan, is het gelukt, of niet... en het gevoel dat het niet gelukt is is soms wel gelijk aan het gevoel dat het wel gelukt is (vooral meerdere keren per dag om en om zeer vermoeiend ), maar je wilt jezelf zo graag beschermen... (althans zo voelde ik het, heel erg.. alle 4 de terugplaatsingen...)

Lieverd ik hoop echt zo dat je gewoon hartstikke zwanger bent!! Nog een paar dagen, hou vol!!
pi_72655137
Het is alweer avond; bijna morgen. Dan nog maar 2 nachtjes slapen.
Hou vol meid Dat je maandag maar heerlijk mag gaan genieten van een roze wolk
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:37:41 #209
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72655974
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
Het is alweer avond; bijna morgen. Dan nog maar 2 nachtjes slapen.
Hou vol meid Dat je maandag maar heerlijk mag gaan genieten van een roze wolk
Ik hoop dat ook zo zeer!
Sombie, kop op!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72657290
Jullie zijn zo lief. Inderdaad, gelukkig weer een dag voorbij. Ik heb leuke dingen gedaan en in de planning om mezelf af te leiden. En alles zo geregeld dat ik het ook zo kan afblazen, mocht ik er toch geen zin in hebben.

Inderdaad, Orea, het idee/gevoel dat het niet gelukt is, is eigenlijk meer zelfbescherming want ik weet/voel natuurlijk niets. Het kan echt nog beide kanten op maar je weet al dat de teleurstelling enorm is al het niet is gelukt en daar probeer je jezelf toch al een beetje voor te hoeden. (Zinloos, maar ja dat gaat vanzelf.)

Nu voel ik me over het algemeen nog redelijk en kan mezelf nog steeds wel overtuigen dat het echt nog beide kanten op kan. Maar dat wordt steeds moeilijker. Dat ge-heen-en-weer dat jij beschrijft, Orea, komt er steeds meer aan.

Nou ja, we zijn er bijna!
pi_72658257
Over een weekje mag manlief z'n eerste potje afgeven. Die vragen!!!! Hoe het is verkregen en dat je moet uitleggen als dat anders is dan met de hand. Fantastisch!
Daar gaan we weer
pi_72658462
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:40 schreef bikinistringding het volgende:
Over een weekje mag manlief z'n eerste potje afgeven. Die vragen!!!! Hoe het is verkregen en dat je moet uitleggen als dat anders is dan met de hand. Fantastisch!
En eerst goed wassen. Maar dan niet te goed, want zeep is slecht enzo
Welkom in de wondere wereld van het zo plastisch mogelijk kinderen krijgen

Ik zit steeds aan m'n borsten te voelen of ik al wat voel. Slaat natuurlijk helemaal nergens op
Nu maar hopen dat de buren niet toevallig naar binnen kijken als ik dat aan het doen ben. Staat een beetje raar he
pi_72658480
Lieve dames hier, ik duim heel hard voor jullie!

Bikinistringding, wij hoeven verder geen vragen in te vullen... Zou ook niet weten hoe je het anders moet verkrijgen dan met de hand of ben ik nou heel naief?
pi_72658627
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:45 schreef Poezebeest het volgende:

Bikinistringding, wij hoeven verder geen vragen in te vullen... Zou ook niet weten hoe je het anders moet verkrijgen dan met de hand of ben ik nou heel naief?
je zou het kunnen uitspugen.
Daar gaan we weer
pi_72658697
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:49 schreef bikinistringding het volgende:

[..]

je zou het kunnen uitspugen.
Lijkt me rare testresultaten geven dan...
pi_72658833
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:14 schreef sombie het volgende:
Jullie zijn zo lief. Inderdaad, gelukkig weer een dag voorbij. Ik heb leuke dingen gedaan en in de planning om mezelf af te leiden. En alles zo geregeld dat ik het ook zo kan afblazen, mocht ik er toch geen zin in hebben.

Inderdaad, Orea, het idee/gevoel dat het niet gelukt is, is eigenlijk meer zelfbescherming want ik weet/voel natuurlijk niets. Het kan echt nog beide kanten op maar je weet al dat de teleurstelling enorm is al het niet is gelukt en daar probeer je jezelf toch al een beetje voor te hoeden. (Zinloos, maar ja dat gaat vanzelf.)

Nu voel ik me over het algemeen nog redelijk en kan mezelf nog steeds wel overtuigen dat het echt nog beide kanten op kan. Maar dat wordt steeds moeilijker. Dat ge-heen-en-weer dat jij beschrijft, Orea, komt er steeds meer aan.

Nou ja, we zijn er bijna!
Ik ga er gewoon vanuit dat je maandag een topic doorschuift
* CrazyPrincess sprenkelt een emmer positiviteit uit over sombie

pi_72658873
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:45 schreef Poezebeest het volgende:

Ik vrees dat je ze de kost zou moeten geven die het niet begrijpen
pi_72658900
Cp als je maar genoeg in je borsten knijpt gaan ze straks vanzelf pijn doen.
Daar gaan we weer
pi_72658923
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:57 schreef bikinistringding het volgende:
Cp als je maar genoeg in je borsten knijpt gaan ze straks vanzelf pijn doen.

Ik hou al op
pi_72658981
Nee joh meis! Maar focus je nou niet teveel op je borsten. Je kan prima zwanger zijn zonder meteen pijn in je borsten te hebben. Maar ik snap je wel hoor!
Daar gaan we weer
pi_72659239
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:59 schreef bikinistringding het volgende:
Nee joh meis! Maar focus je nou niet teveel op je borsten. Je kan prima zwanger zijn zonder meteen pijn in je borsten te hebben. Maar ik snap je wel hoor!
Ik weet het. Sowieso zou het raar zijn als ik nu al iets zou voelen. Ik ben er ook niet heel serieus in
Klein beetje, dat wel

Ik wacht geduldig af. Ik kan er toch weinig aan doen, behalve positief zijn
pi_72667515
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:59 schreef bikinistringding het volgende:
Ik heb nog geen enkel steekje gevoeld in mijn borsten en was er ook op aan het wachten
pi_72682236
Las ik nou goed dat jij 11 dagen na de tp mag/moet testen, CP?
  zaterdag 12 september 2009 @ 20:33:05 #224
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72682344
Ik kom even om het hoekje kijken en vertellen dat ik me suf duim voor jullie dames!!
Ylana
pi_72682519
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef sombie het volgende:
Las ik nou goed dat jij 11 dagen na de tp mag/moet testen, CP?
Klopt ja
Dat is dan dag 30 van het GEEP-schema. In principe moet ik medicijnen nemen t/m dag 29. En als ik dan test op dag 30 en zwanger ben moet ik verder gaan met de medicijnen, maar dan een hogere dosis. Ik heb dus weinig keus en moet wel op dag 30 testen om te weten of ik moet stoppen met de medicijnen of door moet gaan
Jij moet 14 dagen wachten? Volgens mij kun je 14 dagen na de punctie een test doen, want de punctie is in feite de eisprong. Hoop niet dat ik je nu gek maak
pi_72682691
Nee hoor, je maakt me niet gek want ik had zelf ook al bedacht dat die punctie eigenlijk de eisprong was. Maar in het ziekenhuis zeiden ze dat ik tot de 11e zeker niet ongesteld zou worden en de 14e kon testen. Daardoor dacht ik dat het in dit geval misschien anders werkte of zo, vanwege de pregnyl die ik na de tp nog 4 keer heb gespoten.

Maar goed, dan zou ik dus morgen kunnen testen maar ik denk dat ik toch tot maandag wacht. Tenzij mijn vriend het liever morgen doet.

Vreemd genoeg ben ik niet heel nerveus nu maar eigenlijk best rustig. Hopelijk blijft dat zo.

O, en ik heb trouwens geen gevoelige borsten of zo. Wel af en toe menstruatieachtige buikpijn, heel licht.
pi_72682817
Pregnyl kan je een vals zwangerschapsresultaat geven. Misschien dat je daarom wat langer moet wachten.
Wat fijn dat je nu rustig bent Als je het nog uithoudt zou ik lekker tot maandag wachten. Toch net even meer zekerheid.
pi_72682885
Ja, dat zal inderdaad de reden zijn, CP. Dan wacht ik inderdaad gewoon tot maandag.

Hoe is het met jou verder?
pi_72682940
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:33 schreef Saffier het volgende:
Ik kom even om het hoekje kijken en vertellen dat ik me suf duim voor jullie dames!!
Dank je

Ik heb echt het gevoel dat het gelukt is. Ik ben eigenlijk nooit zo uitgesproken positief, maar nu is het anders.
Natuurlijk wel heel af en toe lichte twijfel, maar dat voelt meer alsof dat zo moet horen
pi_72683014
Super toch? Houden zo tot die positieve test over 9 (toch?) dagen! En daarna natuurlijk ook, hehe.
pi_72683029
Dankjewel, Saffier!
pi_72683044
spannend CP!! Ik duim heel hard voor je!

Saffiertje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72683207
Owh ja, die kutpillen beginnen nu wel irritant te worden. Echt smerig als je tijdens het inbrengen de helft van de vorige dosis aan je vinger mee naar buiten sleurt
pi_72684183
Cp heb jij progestanbolletjes?
Daar gaan we weer
pi_72684216
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef bikinistringding het volgende:
Cp heb jij progestanbolletjes?
3x2 per dag
  zaterdag 12 september 2009 @ 21:59:27 #236
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72684987
Hahhaha, ja herkenbaar van die pillen Ik sleepte spontaan overal inlegkruisjes mee naartoe ineens
Ik mocht trouwens testen 15 dagen na de punctie.
Ylana
pi_72686063
Ik de 17e dag na de punctie, 14 dagen na de tp. Moest jij na de tp ook nog pregnyl spuiten, Saffier?
  zaterdag 12 september 2009 @ 22:50:57 #238
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72686263
Nee, na de tp alleen maar die bolletjes.
Ylana
pi_72686380
Dan ligt het daar vast aan. Ik heb die bolletjes niet hoeven doen (en gelukkig maar als ik jullie zo lees!).
  zondag 13 september 2009 @ 09:08:55 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72691967
Hier terug van vakantie en had gehoopt op goed nieuws van Saffier en PzE, maar helaas

Maar ik zie wel dat ik heel hard moet verder duimen voor sombie en CP! Zet 'em op dames!
pi_72693539
Sombie ik heb ook op dag 17 na de punctie getest (bloedtest), dat is voor mij dag 12 na de terugplaatsing geweest. Best vaag dat men overal andere "regels" heeft omtrent het testen... ik kan eigenlijk maar één ding tegen je zeggen en dat is: hou vol! Ik duim voor je!

CP succes, die bolletjes zijn echt vervelend en goor inderdaad, maar het is voor een goed doel nog even volhouden! Even een vies praatje... ik heb nu die pilletjes niet meer, maar nu komt er allemaal ander wit slijm uitlopen (bijna net zo erg als die pilletjes, dus wat dat betreft had ik net zogoed die vieze pilletjes nog kunnen hebben).
pi_72694666
Welkom thuis Asy, fijne vakantie gehad?
pi_72696835
CP... wat goed dat je zo positief bent...!
Maar ben je niet heel bang dat als het toch niet raak mocht zijn dat de klap dan erg hard zal zijn? Ik bedoel het niet vervelend
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_72700490
Dat risico zit erin natuurlijk. Maar ik ben het na anderhalf jaar wel zat om steeds terughoudend te zijn. Ik wil voorlopig dan ook lekker van het zwanger proberen te worden gaan genieten. We hebben nog zat embryootjes in de vriezer (12) en met medicijnen groeit m'n baarmoederslijmvlies mooi. Ik zie dit dus als eerste serieuze poging en stap erin als al die andere mensen die niet in de MMM zitten. En dan zie ik wel waar het schip strandt

[ Bericht 0% gewijzigd door CrazyPrincess op 13-09-2009 17:06:34 ]
pi_72701578
CP er is me één iets eigenlijk niet duidelijk. Je spreekt van 10 embryootjes, maar ik dacht dat die 42 er ook iets mee te maken had. En zitten die 10 embryootjes dan allemaal apart 'verpakt' of zitten ze per drie samen?

En nu ik zo alles op een rijtje heb kunnen zetten, moet ik eigenlijk toegeven dat de gelukte poging bij mij de eerste echte serieuze poging was. In Aalst héél veel medicijnen gekregen, maar dan kreeg ik een echo rond dag 13 en daar was nooit een follikel op te zien die groter was dan 15mm. In Jette konden ze bij de eerste poging mijn eierstok niet vinden dus hebben ze op basis van de bloedresultaten beslist dat de follikel groot genoeg was. Bij poging 2 had ik 2 follikels van 17 mm en die poging is dus gelukt.
Nu hoop ik CP dat het voor jou hetzelfde resultaat zal geven: eerste echte kans direct de goeie
pi_72701895
Ze hebben 42 eitjes geoogst bij de punctie. Daarvan is bij een deel de bevruchting goed gegaan en bij weer een kleiner deel de delingen ook. Uiteindelijk zijn er dus 14 overgebleven die goed genoeg waren om in te vriezen. Daarvan hebben ze er 6 apart in een rietje gedaan en 8 per 2 in een rietje. (Ik heb dus verkeerd gerekend zie iknu, want er zijn er nog 12 over ).

Kijk, dat is goed nieuws. We hebben gewoon allemaal een wat lange aanloop, maar vanaf het moment dat we de juiste behandeling hebben denk ik dat we evenveel kans hebben als mensen zonder problemen Ik wil in ieder geval wel echt positief blijven wat dat betreft
pi_72701958
Dus echt nog 9 pogingen, waarvan ik hoop dat je ze nog hééééél lang in de vriezer mag houden
pi_72702191
Ik ben alleen vergeten te vragen op basis waarvan ze embryootjes hebben ontdooid. Zijn dat er 2 uit 1 buisje geweest of 2 uit een apart buisje? En hebben ze gekeken naar de grootte en of het IVF of ICSI was? (ze hadden in ieder geval 1 ICSI gepakt en die wilde niet opstarten en uiteindelijk een IVF die het wel gehaald heeft.)

Nah ja, hoe dan ook, we kunnen nog even vooruit
pi_72705426
sombie, nog maar 1 nachtje slapen
pi_72711625
Hee Sombie, Spannend hoor, even een hart onder de riem steken

En CP ik duim ook voor jou

Wat betreft de borsten, ik zat in de eerste 2 weken constant stiekum te voelen of ze het nog wel deden
Ik was erg bang dat als ik ze niet meer zou voelen, dat dat zou betekenen dat het mis zou gaan.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')