quote:Op donderdag 10 september 2009 21:37 schreef Troel het volgende:
CP
en hier wordt ook geduimd voor sombie
Knuffel voor u damequote:Op vrijdag 11 september 2009 16:18 schreef sombie het volgende:
Bedankt voor alle jompels en duimen!
Hoe ik me voel? Tja, ik weet het gewoon echt niet. Ik heb af en aan een lichte menstruatiepijn maar dat had ik vorige week ook. Ik heb geen idee. Langzaamaan word ik wat somberder maar dat komt omdat DE dag nadert. Dan word ik bang dat het niet is gelukt, maar eigenlijk heb ik geen idee of het wel of niet is gelukt.
Ik hoop dat ook zo zeer!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
Het is alweer avond; bijna morgen. Dan nog maar 2 nachtjes slapen.
Hou vol meidDat je maandag maar heerlijk mag gaan genieten van een roze wolk
En eerst goed wassen. Maar dan niet te goed, want zeep is slecht enzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:40 schreef bikinistringding het volgende:
Over een weekje mag manlief z'n eerste potje afgeven. Die vragen!!!! Hoe het is verkregen en dat je moet uitleggen als dat anders is dan met de hand. Fantastisch!
je zou het kunnen uitspugen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:45 schreef Poezebeest het volgende:
Lieve dames hier, ik duim heel hard voor jullie!
Bikinistringding, wij hoeven verder geen vragen in te vullen... Zou ook niet weten hoe je het anders moet verkrijgen dan met de hand of ben ik nou heel naief?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:49 schreef bikinistringding het volgende:
[..]
je zou het kunnen uitspugen.
Ik ga er gewoon vanuit dat je maandag een topic doorschuiftquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:14 schreef sombie het volgende:
Jullie zijn zo lief.Inderdaad, gelukkig weer een dag voorbij. Ik heb leuke dingen gedaan en in de planning om mezelf af te leiden. En alles zo geregeld dat ik het ook zo kan afblazen, mocht ik er toch geen zin in hebben.
Inderdaad, Orea, het idee/gevoel dat het niet gelukt is, is eigenlijk meer zelfbescherming want ik weet/voel natuurlijk niets. Het kan echt nog beide kanten op maar je weet al dat de teleurstelling enorm is al het niet is gelukt en daar probeer je jezelf toch al een beetje voor te hoeden. (Zinloos, maar ja dat gaat vanzelf.)
Nu voel ik me over het algemeen nog redelijk en kan mezelf nog steeds wel overtuigen dat het echt nog beide kanten op kan. Maar dat wordt steeds moeilijker. Dat ge-heen-en-weer dat jij beschrijft, Orea, komt er steeds meer aan.
Nou ja, we zijn er bijna!
Ik vrees dat je ze de kost zou moeten geven die het niet begrijpenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:45 schreef Poezebeest het volgende:
Lieve dames hier, ik duim heel hard voor jullie!
Bikinistringding, wij hoeven verder geen vragen in te vullen... Zou ook niet weten hoe je het anders moet verkrijgen dan met de hand of ben ik nou heel naief?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:57 schreef bikinistringding het volgende:
Cp als je maar genoeg in je borsten knijpt gaan ze straks vanzelf pijn doen.
Ik weet het. Sowieso zou het raar zijn als ik nu al iets zou voelen. Ik ben er ook niet heel serieus inquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:59 schreef bikinistringding het volgende:
Nee joh meis! Maar focus je nou niet teveel op je borsten. Je kan prima zwanger zijn zonder meteen pijn in je borsten te hebben. Maar ik snap je wel hoor!
Ik heb nog geen enkel steekje gevoeld in mijn borsten en was er ook op aan het wachtenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:59 schreef bikinistringding het volgende:
Nee joh meis! Maar focus je nou niet teveel op je borsten. Je kan prima zwanger zijn zonder meteen pijn in je borsten te hebben. Maar ik snap je wel hoor!
Klopt jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:30 schreef sombie het volgende:
Las ik nou goed dat jij 11 dagen na de tp mag/moet testen, CP?
Dank jequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:33 schreef Saffier het volgende:
Ik kom even om het hoekje kijken en vertellen dat ik me suf duim voor jullie dames!!![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef bikinistringding het volgende:
Cp heb jij progestanbolletjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |