Vanaf het volgende deel gaan we aftellenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Deeltje 64... ik vind het genoeg geweest hoor. Hopelijk is deel 65 overbodig...
En wat is er erg aan dat je het 'niet zelf' doet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:11 schreef mijsje het volgende:
oeh Sombie,spannend hoor!
ik duim voor je
Orea, wat fijn dat je 22 september de afspraak hebt!
ik moet de gyn bellen, maar ik durf niet goed. dat betekent wel dat ik dan echt zelf de hoop opgegeven heb het zelf te kunnen doen...vind het een beetje eng geloof ik...
Dat is ook een mega stap....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:11 schreef mijsje het volgende:
ik moet de gyn bellen, maar ik durf niet goed. dat betekent wel dat ik dan echt zelf de hoop opgegeven heb het zelf te kunnen doen...vind het een beetje eng geloof ik...
Nou als ik ergens respect voor heb, dan zijn het wel de mensen waarbij het niet vanzelf gaat. Ik vind het zo dapper, al die puncties, hormonen en toestanden. Dat is gewoon ploeteren...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:11 schreef mijsje het volgende:
Maar lieve meisje, je hoeft de hoop niet op te geven dat je het zelf kunt hoor. Zie het zo dat jullie gewoon goed onderzocht worden voor het geval dat en ondertussen blijf je het voorlopig ook zelf proberen. Hebben wij ook gedaan. Toen het niet leek te lukken, zijn we naar de gyn gegaan om ons te laten onderzoeken maar uiteindelijk een half jaar later toch spontaan zwanger geworden, maar het gaf wel rust dat we er alles aan deden om onze wens in vervulling te laten gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:11 schreef mijsje het volgende:
Dat zeg je precies goed!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:22 schreef _NIKKI_ het volgende:
Je kunt het die mensen ook niet kwalijk nemen, voor de meeste mensen is het ook gewoon de normaalste zaak van de wereld.
Tis wel wat vroeg voor klachtjes, maar als je het anders nooit hebt is het misschien wel heel hoopvol!! Wat zou het mooi zijn...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:58 schreef prinseszondererwt het volgende:
Succes Sombie!![]()
Ik voel me een beetje raar een week voor NOD. Heb een soort spierpijn onderin mijn buik, tussen mijn heupen. Het rekt door naar mijn onderrug. Steekjes erbij, darmen van slag... Vanmorgen en gisterochtend echt heul misselijk. Toch denk je dan: buikgriep of....? Koorts heb ik niet. Nou ja, ik ga maar eens een tukje doen, voel me niet bepaald topfit.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:54 schreef sombie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, er zijn er 2 bevrucht!Maandag de terugplaatsing!
Nou, het is best maf eigenlijk....quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:41 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat fijn McLaura. Gaat goed bij jullie!
Natuurlijk is dat ook goed nieuws voor jou, en alle andere onbegrepen onvruchtbare stellen....quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:01 schreef sombie het volgende:
McLaura, goed nieuws! Sowieso omdat je vriendin zwanger is natuurlijk.Maar stiekem ook omdat wij onbegrepen vruchtbaar zijn dus volgens dat verhaal zouden we meer kans hebben dat ze de eerste keer al blijven plakken. Volgens de map van het ziekenhuis hebben we, als er 2 worden teruggeplaatst 50 procent kans op een zwangerschap (en dan 25 procent op een tweeling).
Tsja, heule zware en pijnlijke (o)(o) en af en toe een rare steek in mijn buik. Maarja, ik ga nergens vanuit. Mijn lijf heeft me al zo vaak gefopt. Al heb ik mijn borsten nooit zo meegemaakt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:01 schreef sombie het volgende:
Prinses, het klinkt goed en spannend. Hoe voel je je nu?
Ik blijf nog duimen hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:16 schreef Saffier het volgende:
Alles wijst erop dat ik zeer binnenkort ongesteld ga worden (vandaag of morgen uiterlijk). Balen. Tot gister had ik hele goede hoop maar mijn (hormonale poets)bui van gister en de buikpijn waar ik mee wakker werd zijn geen goed teken.
Ik ga verder met een bruiloft organiseren hier dus kom waarschijnlijk vandaag niet meer kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |