abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:25:44 #51
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72269992
Wat goed Sombie
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_72270206
Ik word helemaal vrolijk van al die ! Als het goed is, worden er 2 teruggeplaatst. Brr, ben nu al zenuwachtig en bang en vreselijk blij en hyper en hoopvol en bang en blij en... Nou ja, van alles door elkaar dus.
pi_72270364
sombie, wat goed, 2 emmy's
Morgen tp? spannend!

prinses, klinkt hoopgevend, toch? ik duim voor je!

En Saffier natuurlijk ook!

Orea
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 30 augustus 2009 @ 08:12:01 #54
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72274041
Sombie, wat een goed nieuws!
en als ik terug kom van vakantie dan wil ik de meesten hier niet meer zien en dan wil ik heel veel updates in het update-topic!
pi_72274133
Spannend sombie!!!
Ik ga voor jr duimen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72274159
Heeft iemand hier wel een Progynova geslikt?
Ik ben nu een week met dat GEEP-schema bezig en sinds vrijdag slik ik 2 mg per dag (vanaf maandag wordt dat 6). Ik heb sinds vrijdag last van maagkrampjes, misselijk gevoel en enorme diarree

Maandag ga ik het ziekenhuis bellen, maar tot die tijd zit ik me af te vragen of dit gewoon een kwestie van wennen is of dat dit blijft tot ik ze niet meer hoef te slikken?
  zondag 30 augustus 2009 @ 09:22:14 #57
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72274232
Ik ken het niet CP, staat er niets over in de bijsluiter? Op Freya.nl zag ik er wel een topic over lopen, misschien dat ze het daar weten?
Het klinkt niet fijn in elk geval. En anders gewoon vandaag even het zh bellen. Mij werd op het hart gedrukt vooral toch te bellen met vragen, twijfels of klachten

Ik ga een paar dagen naar Drenthe voor een bruiloft, meelezen zal wel lukken maar reageren waarschijnlijk niet. Duimen doe ik sowieso voor iedereen!!
Sombie veel succes met de tp, laat 'm plakken hoor!

Dydi hoe is het?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_72287554
IVF-poging 1 is ook bij mijn buuf en vriendinnetje helemaal geslaagd!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_72287624
Wat fijn McLaura. Gaat goed bij jullie!
pi_72287747
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:41 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat fijn McLaura. Gaat goed bij jullie!
Nou, het is best maf eigenlijk....

Allebei precies 3 jaar bezig geweest, allebei oorzaakloos, en allebei de eerste IVF zwanger.
Mijn moeder zei al dat maar 20% succes heeft bij de eerste IVF, maar de gyn hier had al gezegd dat daarvan het overgrote deel onbegrepen onvruchtbaar is.

Ik las dat Sombie morgen tp heeft, ik ga heel hard duimen som!

Mijsje, de stap is heel groot, maar sommige dingen kan niet iedereen alleen en het is toch alleen maar super dat je er hulp bij kunt krijgen?

Saffier, hoe gaat het?

CP: hopelijk zijn het 'beginbijwerkingen', klinkt niet leuk!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_72289730
Ik duim heel hard voor de dames met terugplaatsing of toekomstige terugplaatsing, spannend hoor! Hoop dat er snel dames door kunnen naar Z&G!
pi_72289935
Sombie, fijn! Geniet maar even lekker van alle Keep the hope!

Miss

Saffier, fijn afleiding! Veel plezier Hoe voel je je verder? Nog last van de overstimulatie? Kalm aan he, en hier draaien de duimen in volle stand

CP: Ik heb eenmaal progynova gebruikt, en in die tijd was ook alles van slag. Of het daaraan ligt of de spanning destijds geen idee, maar je krijgt wel ineens allerlei hormonen in je lichaam.. Kan e.e.a. van slag van raken.. Morgen ff bellen als ik jou was!! Kan best zijn dat je lichaam even moet wennen.... (het is niet niks wat je allemaal moet slikken! )

PZE, hoe voel jij je nu? Bijna NOD toch!?

Ik ben vandaag in volle glorie ongesteld geworden.. Was nog niet met de primolut begonnen (voelde het ergens al aan, gelukkig maar anders had ik 2 weken moeten wachten met alle klachten van dien haha)... Dossier vrijdag op kunnen halen, best heftig om door te nemen maar wel goed...!
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:33:39 #63
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_72297369
Succes morgen Sombie
Alle andere dames een dikke knuf.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_72302029
Prinses, het klinkt goed en spannend. Hoe voel je je nu?

CP, ik heb geen ervaring met Prognogwat, maar het klinkt vervelend. Ik zou zeker even bellen maandag.

Veel plezier in Drenthe, Saffier. Hoe voel je je? Op van de zenuwen of kun je er redelijk ontspannen mee omgaan?

McLaura, goed nieuws! Sowieso omdat je vriendin zwanger is natuurlijk. Maar stiekem ook omdat wij onbegrepen vruchtbaar zijn dus volgens dat verhaal zouden we meer kans hebben dat ze de eerste keer al blijven plakken. Volgens de map van het ziekenhuis hebben we, als er 2 worden teruggeplaatst 50 procent kans op een zwangerschap (en dan 25 procent op een tweeling).

Fijn dat je ongesteld bent geworden zonder de primolut, Orea. Scheelt weer wat klachten!
Lijkt me inderdaad best heftig, om je dossier door te lezen. Ik ben in het begin van ons streekziekenhuis overgestapt en heb mijn dossier tot dan toe gelezen. Dat vond ik al confronterend.

Nou, vandaag gaat het dan gebeuren. Zo lief om te zien hoe iedereen hier maar ook irl meeleeft (inmiddels weten wat meer mensen ervan, misschien zelfs wat te veel want mijn lieve vriend is er zo vol van )! En dan twee weken wachten...
pi_72305004
Hoi allemaal,

Wij gaan de komende tijd het ICSI-traject in..

Vanmorgen hadden we een intake. Superveel info gehad en ook heeeel veel papieren en onderzoeken.

Mijn man en ik hebben vanmorgen meteen bloed geprikt, zo worden we allebei getest op HIV en Hepatitus.

Over 2 weken zijn die uitslagen bekent en dan krijgen we nog een afspraak voor een echo, opzwemtest en "prikles".
De volgende cyclus moet ik nog een temperatuurcurve invullen. Dat willen ze graag hebben, voor het geval dat ze cryo's overhouden. Die willen ze dan terugplaatsen in een gewone cyclus, daarvoor willen ze eerst een beeld hebben van mijn natuurlijke cyclus.

Manlief mag over 2 weken nog even een potje afgeven voor het gewone zaadonderzoek.

Al met al zouden we als het goed is rond november beginnen met een poging.
Daar gaan we weer
pi_72305150
Sombie, is de TP al voorbij? Wat zou het tof zijn als ze er 2 terugplaatsen. Ik hoop alvast dat je in de juiste groep zit en je de statistieken van McLaura kan helpen opfleuren

bikinistringding: welkom
pi_72308356
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 09:01 schreef sombie het volgende:

McLaura, goed nieuws! Sowieso omdat je vriendin zwanger is natuurlijk. Maar stiekem ook omdat wij onbegrepen vruchtbaar zijn dus volgens dat verhaal zouden we meer kans hebben dat ze de eerste keer al blijven plakken. Volgens de map van het ziekenhuis hebben we, als er 2 worden teruggeplaatst 50 procent kans op een zwangerschap (en dan 25 procent op een tweeling).
Natuurlijk is dat ook goed nieuws voor jou, en alle andere onbegrepen onvruchtbare stellen....

Het is toch mooi om hoop te durven en kunnen hebben als je in zo'n traject zit, en er komt zoiets prachtigs van!
pi_72314111
Welkom bikinistringding
Ik neem aan dat de ICSI-optie niet zomaar uit de lucht komt vallen. Mag ik vragen naar het voorgaande traject?

Sombie, laat ons niet langer in spanning. Is alles goed gegeaan?

Ik heb het ziekenhuis niet meer gebeld. Morgen nieuwe poging (er is maar een uurtje per dag telefonisch spreekuur). Het gaat nu in ieder geval weer beter
pi_72316655
Welkom bikinistringding!
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 09:01 schreef sombie het volgende:
Prinses, het klinkt goed en spannend. Hoe voel je je nu?
Tsja, heule zware en pijnlijke (o)(o) en af en toe een rare steek in mijn buik. Maarja, ik ga nergens vanuit. Mijn lijf heeft me al zo vaak gefopt. Al heb ik mijn borsten nooit zo meegemaakt.

Inderdaad hoopgevend Sombie!
pi_72318265
Er zijn er twee teruggeplaatst! En nu bleek er nog een eitje te zijn bevrucht maar omdat de deling daarvan anders gaat dan anders, moeten we even afwachten of die ingevroren kan worden. Maar misschien dus ook nog een eskimo.

Ik vond de terugplaatsing een heel bijzonder moment. Het is ook moeilijk om er niet steeds aan te denken. Ik vind het zo speciaal: ik heb twee embryootjes in mijn buik! We hebben ze ook gezien via de microscoop. Mijn vriend zei: "Zo mooi dat wij dat samen hebben gemaakt." Slik. Hij is er ook zo mee bezig, zo vol van. Ik ben weer heel erg verliefd. En ik hoop zo zo ontzettend dat er in ieder geval 1 blijft plakken.

Misschien dat ik de komende twee weken wat minder in dit topic te vinden ben, want ik wil proberen na vandaag wat meer met andere dingen bezig te zijn. Maar ik denk evengoed aan jullie en duim voor jullie hoor!

PZE, ik snap zo goed dat je geen hoop durft te hebben maar ik duim mijn duimen stuk voor je!
pi_72318277
O, en CP, fijn dat je wat minder last hebt van die akelige bijwerkingen!
pi_72318394
Sombie, wat heerlijk voor jullie! Twee emmy's, daar mag je verliefd op zijn hoor!
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:48:45 #73
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72318468
Sombie, wat tof! Pupo!!

PzE, jij houdt het wel spannend he? Ik hoop na de vakantie super goed nieuws van je te lezen...
pi_72318993
Welkom bikinistringding!

Sombie, WOW 2 emmies in je buik , heel vreemd hè! Lief dat je zo meeleeft en 't zo leuk vind, de mijne had dat ook, dat is ook om op te worden!
Nu hopen op nog een mooi eskimootje, maar ik hoop dat je die niet nodig zult hebben.
pi_72321238
Cp, mijn man heeft niet genoeg zaadcellen voor IVF. Nu wordt er ook eerst gekeken of het zaad wel goed genoeg is voor icsi. Dus dat is nog wel een beetje spannend.
Daar gaan we weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')