Jurk paste nog prima! alleen de strapless BHquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:43 schreef octopussy het volgende:
Asyniur, een ontzettend mooie dag toegewenstIk vond mijn bruiloft een jaar geleden fantastisch, en ik gun jullie ook zo'n geweldige dag toe. Hoe zit je jurk nu (gezien babybuikje)?
Restless legquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:25 schreef lunastar het volgende:
Hier slecht geslapen door onrustig linkerbeen.. weet niet hoe ik het anders moet zeggen.. het trok van heup naar héél mijn been en hoe ik ook lag mijn been vond het niet goed... verschrikkelijk...
maar voor de rest ga ik niet klagen, zal straks als Jade dutje doet ook even gaan liggen...
Ik hoop het! Echt!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:34 schreef lunastar het volgende:
sorbo is heel normaal meid... ik denk dat bijna iedereen dat wel heeft.. zelfs bij 2de of 3de of... komen die gevoelens en twijfels op einde van zwangerschap naar boven.. maar weet dat het allemaal op zijn pootjes komt als baby er één maal is
Hahaha nou dat wordt dan een waterbevalling want we gaan zo eerst naar de drukker voor de offerte van het geboortekaartje en dan door naar mijn schoonouders om een vaartochtje te maken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:09 schreef snoopy het volgende:
Nou Stiemie, aangezien ik nog steeds de hele dag zit, stel ik voor dat je gelijk maar eens gaat bevallen vandaag zodat ik me niet verveel
zie SCquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:33 schreef Sorbootje het volgende:
Asy, hoe was het? Jij getrouwde vrouw!
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:25 schreef Asyniur het volgende:
[..]
zie SC
Ow, en ik wilde net nog even Kersjes aanmoedigen en nu heeft ze haar kindje al!![]()
Gefeliciteerd kersjes en kersjesman en Devin natuurlijk met jullie zoon en je broertje!!
ze kreeg toch een jongetje he?![]()
Ik dacht opeens zo van: ojee, dadelijk heb ik het verkeerd onthouden...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:28 schreef Troel het volgende:
[..]
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
En hij klonk echt zo lief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |