Vilcum bien!!! <3quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kersjes, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!![]()
_NIKKI_ meldt zich hier ook maar eens aan. Ik durf nog niet zo goed, maar eens moet je de stap durven zetten toch?! Mijn uitgerekende datum is 7 april 2010. Kan een modje mij in de OP zetten? Thanks!
Wow, supervette foto's asy! En die jurk staat je echt tegekquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:17 schreef Asyniur het volgende:
Voor de geinteresseerden onder jullie:
een aantal trouwfoto's staan hier
*denkt weer even terug aan het handschoenverhaal van poppedein*quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:17 schreef Books het volgende:
Ja Kersjes daar is die dan... Heeft het wroeten nou gewerkt of heeft je lief nog effe gejeweetweld??? Knipoogsmiley... Van harte met jullie 2 mannetje en geniet ervan.
Wat een mooi foto's. En wat een mooi stel zijn jullie zegquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:17 schreef Asyniur het volgende:
Voor de geinteresseerden onder jullie:
een aantal trouwfoto's staan hier
Ik heb haar vanochtend maar heel even gesproken. Het mannetje ligt lekker veel aan de borst en na een kleine twee minuten gaf hij aan weer te willen drinken, dus zo heel veel heb ik niet gehoordquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:45 schreef Linda2205 het volgende:
Nikki, welkom!
Asy, prachtige foto's zeg
En Didy, alvast heel erg veel sterkte in het ziekenhuis morgen. Hoe laat moet je?
Troel, weet jij ondertussen al iets meer van Kersjes? Gaat alles goed met d'r kleine mannetje?
Succesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ben zo benieuwd naar de naam van Kersjes baby....
* XXXKarinXXX gaat googlen op thomas de trein namen.....
Poe inderdaad... maar ik gok graag meequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
zag het al, het zijn er nogal wat
nou het is vast chinese dragon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |