abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72393916
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:33 schreef sjimz het volgende:
of t corrupt is kunnen we toch niet acherhalen. feit is wel dat jij al meerdere keren reageert op een manier die not done is. en je bent er al meerdere keren voor gewaarschuwd.
ik vind dat ik me nog netjes hield,
niet schelden enzo.

en toen ik 48 uur gebanned werd heb ik me achteraf ook niet beklaagd en gewoon netjes proberen mee te doen.

ik wil echt niet zitten zieken.....

maar wat ASroma zegt.....ik had het niet beter kunnen verwoorden. Hij doet nog langer mee dan ik dus is echt wel ervaringsdeskundige.

----- EDIT: ---

en uiteraard is het niet verplicht om mee te doen....maar als ik meedoe dan verwacht ik wel een eerlijke competitie....wat nu het geval is is dat ik stelselmatig de poedelprijs krijg toegeschoven of m'n inzending wordt helemaal genegeerd.

maar zoals bij m'n laatste bijdrage....zelfs een humorloze steen zou me de poedel nog niet geven....maar de jury speelde toen echt overduidelijk op de man.
  donderdag 3 september 2009 @ 11:37:09 #102
231633 Xummon
of toch niet?
pi_72393932
laat het topic gewoon dicht en open een nieuw
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_72393956
In for the opruim!
pi_72394018
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:37 schreef Xummon het volgende:
laat het topic gewoon dicht en open een nieuw
Als jij nou gewoon op tijd had gejureerd, was het niet zo uit de hand gelopen
pi_72394486
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:36 schreef voetballeh het volgende:

[..]

ik vind dat ik me nog netjes hield,
niet schelden enzo.

en toen ik 48 uur gebanned werd heb ik me achteraf ook niet beklaagd en gewoon netjes proberen mee te doen.

ik wil echt niet zitten zieken.....

maar wat ASroma zegt.....ik had het niet beter kunnen verwoorden. Hij doet nog langer mee dan ik dus is echt wel ervaringsdeskundige.

----- EDIT: ---

en uiteraard is het niet verplicht om mee te doen....maar als ik meedoe dan verwacht ik wel een eerlijke competitie....wat nu het geval is is dat ik stelselmatig de poedelprijs krijg toegeschoven of m'n inzending wordt helemaal genegeerd.

maar zoals bij m'n laatste bijdrage....zelfs een humorloze steen zou me de poedel nog niet geven....maar de jury speelde toen echt overduidelijk op de man.
Een van de edits van Sjimz liet toch anders zien qua schelden. Hoe vaak moeten we nog zeggen dat wanneer het niet bevalt, je gewoon niet mee moet doen.
Of men elkaar steeds de punten toeschuift, dat weet ik niet. Wij hoeven als mods ook niet te letten op corruptheid en waar is het bewijs dat men onderling een competitie heeft?
Het topic is echt zo dat iedereen kan meedoen.
Niet iedereen heeft hetzelfde gevoel voor humor, in de tijd dat ik mee deed vond ik mijn inzendingen ook leuker dan de rest, maar ik won zelden. Lekker boeiend, dat kan.
Als je niet wint, betekent het nog niet dat het geen eerlijke competitie is.

Normaal meedoen en kappen met dat gezanik elke keer. Topic was altijd niet zoveel aan de hand, totdat jij en nu ook ASroma steeds maar zitten te zeuren en proberen de rest uit de tent te lokken.
pi_72394664
Ik heb me een paar maanden eerder al beklaagd en heb toen idd besloten niet meer mee te doen, echter is het te leuk. Wie vindt satire en humor nou niet leuk? Zeker met een nieuw voetbalseizoen. Ik denk dat ik een valide punt heb zoals aangegeven op de vorige pagina.

Tekenend feit is nog wel dat een paar topics terug er niet genoeg deelnemers waren... hoe zou dat nu komen?

maar goed tis allemaal onbelangrijk wat we hier aan het doen zijn.
pi_72394918
Als jij vindt dat het een kliekje is, dan moet je gewoon niet mee doen. Natuurlijk kan je er wat van zeggen, maar er werd en wordt zoveel over doorgezeurd, dat het wel de lol er volledig vanaf haalt.
  donderdag 3 september 2009 @ 12:17:59 #108
231633 Xummon
of toch niet?
pi_72395059
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Als jij nou gewoon op tijd had gejureerd, was het niet zo uit de hand gelopen
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_72395197
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:13 schreef Prosac het volgende:
Als jij vindt dat het een kliekje is, dan moet je gewoon niet mee doen. Natuurlijk kan je er wat van zeggen, maar er werd en wordt zoveel over doorgezeurd, dat het wel de lol er volledig vanaf haalt.
als je er wat van zegt krijg je meteen de poedelprijs als dank. en dan zijn wij de boemannen.
pi_72395237
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:22 schreef voetballeh het volgende:

[..]

als je er wat van zegt krijg je meteen de poedelprijs als dank. en dan zijn wij de boemannen.
Jij moet gewoon even leren dat je normaal in dat topic moet posten.
Vriendjespolitiek of niet, dat gedrag van jou is niet goed te praten in dat topic.
Een gewaarschuwd mens zou voor 2 moeten tellen maar kennelijk gaat dat niet voor jou op.
pi_72395239
quote:

[..]

Omdat je gaat schelden, al eerder gewaarschuwd bent en maar door blijft zeuren ja.
pi_72395608
Het is misschien een kliekje maar wel een zeer fluctuerend kliekje, er zijn mensen die een tijdje heel fanatiek meedoen en daarna een tijd niet, er zijn mensen die soms meedoen, er zijn mensen die al heel lang meedoen enz. Het is gewoon leuk, het is vaak grappig, het gaat om de humor en het afzeiken van de jury is een onderdeel van het geheel. Dat doen we al jaren maar dat ging nu een beetje uit de hand lopen door de opmerkingen van voetballeh.

In die competitie eindig je gewoon hoog als je heel vaak meedoet, daarom sta ik hoog want mensen die mij kennen weten dat ik de humor van een dood konijn heb. En het is ook wel prettig dat er wat voortgang in blijft, dat er gejureerd wordt en nieuwe foto's geplaatst, en daar zorgt een deel van het kliekje ook wel een beetje voor.

Verder moet me van het hart voetballeh, dat je opmerkingen richting Isiolo echt veel te ver gingen. Hij doet veel voor die competitie, ik ben bang dat hij er nu de brui aan geeft en dat wil je toch niet op je geweten hebben. Dus misschien kun je dat op de een of andere manier goed maken, dat zou je wel sieren.
pi_72396019
Natuurlijk wordt er wat gezeurd op de jurering daar, maar er is een verschil tussen ludiek zeuren en de manier waarop het de laatste weken gebeurde
  donderdag 3 september 2009 @ 12:58:00 #114
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72396229
quote:

[..]

Ten eerste; no offense.

Maar je onderschriften zijn m.i. totaal niet grappig, niet raar dus dat je de poedelprijs krijgt. Als je dan vervolgens blijft zeuren dat het niet eerlijk is krijg je dit soort taferelen.
Als je echt grappige onderschriften zou plaatsen had je misschien nog wel een punt, maar nu lijkt het erop alsof je alleen maar stampvoetend loopt te zeuren om punten.
pi_72398693
quote:
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:56:36 #117
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72431315
De relevantie van dit bericht ontgaat me een beetje: Het grote Feijenoord-topic #505: Mét Babovic.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72431631
Ok.

Volgende keer doe je het zelf maar hoor.
  vrijdag 4 september 2009 @ 17:17:12 #119
227143 Kopbal
Bal met de kop.
  vrijdag 4 september 2009 @ 17:38:27 #120
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72437787
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:56 schreef Happel het volgende:
De relevantie van dit bericht ontgaat me een beetje: Het grote Feijenoord-topic #505: Mét Babovic.
Was toch een post van mij? Wat was er niet relevant aan, ik kan hem nl. niet meer zien.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 4 september 2009 @ 18:02:13 #121
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72438432
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Was toch een post van mij? Wat was er niet relevant aan, ik kan hem nl. niet meer zien.

²
Ging niet over Feijenoord. Hell, het ging helemaal nergens over.
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ok.

Volgende keer doe je het zelf maar hoor.
Doen we.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72438455
Happel, wil je ook dat dubbel topic even dichtgooien?
pi_72440772
Voetbalfoto-kliekjescompetitie #180: Wij willen voetballeh!

Graag TT change naar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #180: Wij willen voetballeh!

BVD
pi_72440792
Done.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72440809
Binnen-de-minuut-bonuspunt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')