ik vind dat ik me nog netjes hield,quote:Op donderdag 3 september 2009 11:33 schreef sjimz het volgende:
of t corrupt is kunnen we toch niet acherhalen. feit is wel dat jij al meerdere keren reageert op een manier die not done is. en je bent er al meerdere keren voor gewaarschuwd.
Als jij nou gewoon op tijd had gejureerd, was het niet zo uit de hand gelopenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:37 schreef Xummon het volgende:
laat het topic gewoon dicht en open een nieuw
Een van de edits van Sjimz liet toch anders zien qua schelden. Hoe vaak moeten we nog zeggen dat wanneer het niet bevalt, je gewoon niet mee moet doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:36 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ik vind dat ik me nog netjes hield,
niet schelden enzo.
en toen ik 48 uur gebanned werd heb ik me achteraf ook niet beklaagd en gewoon netjes proberen mee te doen.
ik wil echt niet zitten zieken.....
maar wat ASroma zegt.....ik had het niet beter kunnen verwoorden. Hij doet nog langer mee dan ik dus is echt wel ervaringsdeskundige.
----- EDIT: ---
en uiteraard is het niet verplicht om mee te doen....maar als ik meedoe dan verwacht ik wel een eerlijke competitie....wat nu het geval is is dat ik stelselmatig de poedelprijs krijg toegeschoven of m'n inzending wordt helemaal genegeerd.
maar zoals bij m'n laatste bijdrage....zelfs een humorloze steen zou me de poedel nog niet geven....maar de jury speelde toen echt overduidelijk op de man.
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon op tijd had gejureerd, was het niet zo uit de hand gelopen![]()
![]()
![]()
als je er wat van zegt krijg je meteen de poedelprijs als dank. en dan zijn wij de boemannen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:13 schreef Prosac het volgende:
Als jij vindt dat het een kliekje is, dan moet je gewoon niet mee doen. Natuurlijk kan je er wat van zeggen, maar er werd en wordt zoveel over doorgezeurd, dat het wel de lol er volledig vanaf haalt.
Jij moet gewoon even leren dat je normaal in dat topic moet posten.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:22 schreef voetballeh het volgende:
[..]
als je er wat van zegt krijg je meteen de poedelprijs als dank. en dan zijn wij de boemannen.
Omdat je gaat schelden, al eerder gewaarschuwd bent en maar door blijft zeuren ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:22 schreef voetballeh het volgende:
[..]
als je er wat van zegt krijg je meteen de poedelprijs als dank. en dan zijn wij de boemannen.
Ten eerste; no offense.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:22 schreef voetballeh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[Centraal] Randverschijnselen #40
Was toch een post van mij? Wat was er niet relevant aan, ik kan hem nl. niet meer zien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:56 schreef Happel het volgende:
De relevantie van dit bericht ontgaat me een beetje: Het grote Feijenoord-topic #505: Mét Babovic.
Ging niet over Feijenoord. Hell, het ging helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was toch een post van mij? Wat was er niet relevant aan, ik kan hem nl. niet meer zien.²
Doen we.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ok.
Volgende keer doe je het zelf maar hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |