Hij bevalt nog goed ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:14 schreef Cynic het volgende:
Bij een volgende gitaar wil ik het liefst geen FR brug meer, gewoon string-thru ofzo. Dat bevalt me prima aan de vorige Washburn die ik hen gekocht.
Ja, prima! Hij staat nu dus alleen te wachten todat we een keer verder gaan met de opnames en tot we weer gaan optreden. Dat laatste gaat er dit jaar niet meer van komen vrees ik.quote:
Jeetje, is dat model al zo oud?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:10 schreef KaMo het volgende:
Blijkbaar heeft een meisje dat ik ken (die niks kan, had voorheen acoustiche gitaar waar ze zombie van cranberries op speelde) een SG van 1100 gekocht
Ah joh, met je haakarmpjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef guitarist het volgende:
... moet geen Dean kopen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Jeetje, is dat model al zo oud?
Die grap wilde ik net makenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ye Aulde Solidde Guitarrequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ik moest lachen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Da's waar. Maar soms is een beetje afgunst niet te vermijden. Ik was eens bij Dirk Witte wah's aan het testen (heb ik 1,5 uur over gedaan ofzo) toen er een kerel binnenkwam die even Rickenbacker kwam kopen voor zijn dochter. Omdat ze was overgegaan dat jaar...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik moest lachen!
Van de andere kant, goed gereedschap is het halve werk!
Klopt.... ik vind wel dat zolang verwende mensen het maar waarderen dat het nog primadoor de beugel kan, sterker nog, niks mooiers dan je favo axe cadeau krijgenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's waar. Maar soms is een beetje afgunst niet te vermijden. Ik was eens bij Dirk Witte wah's aan het testen (heb ik 1,5 uur over gedaan ofzo) toen er een kerel binnenkwam die even Rickenbacker kwam kopen voor zijn dochter. Omdat ze was overgegaan dat jaar...
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, prima! Hij staat nu dus alleen te wachten todat we een keer verder gaan met de opnames en tot we weer gaan optreden. Dat laatste gaat er dit jaar niet meer van komen vrees ik.
Overloperquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef Libelah het volgende:
Ik heb een bas![]()
Iemand nog een klein maar vooral goedkoop basversterkertje over?
Hebben jullie er een drummer bij?quote:
Was de kit van onze tijdelijke drummerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hebben jullie er een drummer bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Met twee waardeloze drumstellen zeker...quote:
Naja, is zijn kit nog wel, maar onze echte drummer is weer terugquote:
Hoeveel drumstellen heb jij?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:11 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Met twee waardeloze drumstellen zeker...
En enge trap richting oefenzolder.quote:
Eentje, maar dan wel een goedequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoeveel drumstellen heb jij?
Prijs is inclusief groot woonhuis
Welcome to the Light Side!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef Libelah het volgende:
Ik heb een bas![]()
Iemand nog een klein maar vooral goedkoop basversterkertje over?
Valt best meequote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
En enge trap richting oefenzolder.
Niet als je hoogtevrees hebtquote:
gebruik je wel meerdere vingers voor die bend of doe je dat met 1?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:17 schreef kingmob het volgende:
Ik kan het beginnerstopic niet meer vinden, dus ik doe het maar ff hier.
Ben de solo van 'Landslide' aan het oefenen als onderdeel van het hele snappen van solo's en scales etc. met als einddoel om het hopelijk zelf te kunnen verzinnenIk speel die op een klassieke gitaar met staalsnaren.
Nu is het volgens de schrijver het beste om bends te gebruiken om de scale (Bb Phrygian) kleiner te maken. Probleem is alleen dat het een full-bend is. Als ik m'n snaar op z'n extreemst bend, krijg ik precies een half-bend, het lijkt compleet onmogelijk voor me om een full-bend voor elkaar te krijgen. Is dit gitaar afhankelijk - bijvoorbeeld all4en mogelijk op elektrisch - of mist er iets aan mijn bend techniek?
1, maar daarmee bend ik de B snaar tot aan de D snaar, lijkt me redelijk maximaalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:56 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
gebruik je wel meerdere vingers voor die bend of doe je dat met 1?
Verneuk je daar je hals niet mee? In verband met een veel grotere spanning op je snaren?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:17 schreef kingmob het volgende:
Ik kan het beginnerstopic niet meer vinden, dus ik doe het maar ff hier.
Ben de solo van 'Landslide' aan het oefenen als onderdeel van het hele snappen van solo's en scales etc. met als einddoel om het hopelijk zelf te kunnen verzinnenIk speel die op een klassieke gitaar met staalsnaren.
Nu is het volgens de schrijver het beste om bends te gebruiken om de scale (Bb Phrygian) kleiner te maken. Probleem is alleen dat het een full-bend is. Als ik m'n snaar op z'n extreemst bend, krijg ik precies een half-bend, het lijkt compleet onmogelijk voor me om een full-bend voor elkaar te krijgen. Is dit gitaar afhankelijk - bijvoorbeeld all4en mogelijk op elektrisch - of mist er iets aan mijn bend techniek?
Ik heb op die manier mijn brug van de gitaar laten springenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 03:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verneuk je daar je hals niet mee? In verband met een veel grotere spanning op je snaren?
Serieusquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb op die manier mijn brug van de gitaar laten springen.
Ja. Ging een paar maanden goed en 's nachts ineens hoorde ik "prrr prrrrr prrrrrr krrrggghhh POINK".quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:31 schreef kingmob het volgende:
[..]
Serieus
Ok, niet bedoeld voor klassiek dus
Ik denk dat ' ie gewoon ' akoestisch' bedoelt ipv klassiek, en dus een western heeft.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 03:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verneuk je daar je hals niet mee? In verband met een veel grotere spanning op je snaren?
Verrek, je hebt gelijk :pquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik denk dat ' ie gewoon ' akoestisch' bedoelt ipv klassiek, en dus een western heeft.
Ah, je hebt een LesPaul zie ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:41 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb al 2 dagen rugpijn.
Net bij de huisarts geweest en ik heb blijkbaar spit en heb pillen meekregen*
* en pillen om de bijwerking van de pillen te voorkomen![]()
Auw voorlopig dus geen gitaar spelen
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, je hebt een LesPaul zie ik![]()
Kan ik proberenquote:Gaat zittend spelen ook niet?
Thanksquote:Beterschap in elk geval.
Probeer eens luchtgitaarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:13 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Neen wel een es335 die is juist licht
![]()
[..]
Kan ik proberen
[..]
Thanks
Beterschap. Enig idee hoe het is gekomen ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:41 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb al 2 dagen rugpijn.
Net bij de huisarts geweest en ik heb blijkbaar spit en heb pillen meekregen*
* en pillen om de bijwerking van de pillen te voorkomen![]()
Auw voorlopig dus geen gitaar spelen
En foto's gemaakt met 'Horns Up' ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:52 schreef Metalfreak het volgende:
Late TVP
Vandaag hele dag in Efteling rondgehuppeld
Dat is juist het vreemde geen ideequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:41 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Beterschap. Enig idee hoe het is gekomen ?
Slecht voor je rug ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:21 schreef brother52 het volgende:
Lijkt me best vermoeiend, de hele dag huppelen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:17 schreef kingmob het volgende:
Ik kan het beginnerstopic niet meer vinden.
Whaha, ik vind die holle bolle gijs maar erg gay klinken, misschien meer voor powermetal met zijn hoge stemmetjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:46 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
En foto's gemaakt met 'Horns Up' ?
Die holle bolle gijs zou best wel eens een goeie grunter kunnen zijn. En die fakir zou best wel eens goeie stoner metal kunnen maken.
Bestaan die nogquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:25 schreef brother52 het volgende:
Morgen eindelijk Mucky Pup eens zien
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:31 schreef allsystemshalt het volgende:
Bestaan die nog![]()
Heb ik nog een cd van liggen
Hm lijkt me geen goed plan om ze nu te gaan bekijken helaasquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zijn met een reunie tour bezig. Morgen staan ze op Elsrock en zondag in Eindhoven.
Met genoeg pijnstillers moet het te doen zijn. Een vriend van me is eens mee geweest naar Lowlands toen hij aan het herstellen was van een hernia.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:40 schreef allsystemshalt het volgende:
Hm lijkt me geen goed plan om ze nu te gaan bekijken helaas
Lijkt me geen strak plan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met genoeg pijnstillers moet het te doen zijn. Een vriend van me is eens mee geweest naar Lowlands toen hij aan het herstellen was van een hernia.
En is een rolstoel geen optie? Kun je ook nog stagedriven als je wiltquote:
Dat is zo'n beetje het motto van mijn bedrijfquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zegt iemand in mn klas ook de hele tijd, zeer irritant.
Bij jullie ook al?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:03 schreef Witchfynder het volgende:
Dat is zo'n beetje het motto van mijn bedrijf
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
En is een rolstoel geen optie? Kun je ook nog stagedriven als je wilt
Ach, aan de pijnstillers zit je toch al en bijkomend voordeel is dat je je rug dan minder voelt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:25 schreef allsystemshalt het volgende:
Ja vet en dan met mijn tanden op een dranghek landen![]()
en dan komde ge nie zondag naar eindhovenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zijn met een reunie tour bezig. Morgen staan ze op Elsrock en zondag in Eindhoven.
Als ik had gekund, dan was ik daar ook geweest maar ik moet dan naar een verjaardag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:43 schreef Aresdreams het volgende:
en dan komde ge nie zondag naar eindhoven
Best gaaf!quote:
Geen idee, word je 13 en houd je van paardrijden?quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee, word je 13 en houd je van paardrijden?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
nee, wordt 26, houd er wel van door vrouwtjes bereden te worden, maar dat zal je vast niet bedoelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
De grote vraag luidt: Wat gaat het worden???quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:22 schreef Scary_Hairy het volgende:
Ben deze maand jarig geweest en was toen van plan om een nieuwe gitaar te kopen. Op de dag dat ik zou gaan viel er weer een blauwe envelop op de mat. Ik krijg die brieven vaker dan dat ik reclamefolders krijg. Bij mijn huidig project bestond ook onduidelijkheid over hoe lang ik daar nog kan blijven, dus besloot ik maar niet te gaan. Freelancers worden niet overspoeld met nieuwe opdrachten deze maanden ...
Vandaag wat meer zekerheid uit het project gekregen en de calculator erbij gepakt. Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan en ik heb maar besloten om morgen mezelf te verwennen.
Hoi,quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:25 schreef randomosity het volgende:
toch de london city gekocht.![]()
![]()
[ afbeelding ]
alleen als ik de snaar te enthousiast aansla (geldt vooral voor nr 4 t/m 6) dan 'rammelt' het omdat ze tegen de frets aantikken. Iets niet goed afgesteld denk ik - muziekwinkel deed de gitaar verder ook niet afstellen toen ik 'm kocht dus hij zal nog wel dezelfde afstelling hebben als in de fabriek. Enfin. Kan ik dit makkelijk zelf repareren/oplossen, of beter terug naar de winkel?
Mijn bevindingen dusver: Te gekke gitaar!quote:Op maandag 24 augustus 2009 05:43 schreef TeleluvR het volgende:
Fok eindelijk weer online, lijkt wel een knipperlicht, maar bij deze:
En wat gaat het worden of weet je dat nog niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:22 schreef Scary_Hairy het volgende:
Ben deze maand jarig geweest en was toen van plan om een nieuwe gitaar te kopen. Op de dag dat ik zou gaan viel er weer een blauwe envelop op de mat. Ik krijg die brieven vaker dan dat ik reclamefolders krijg. Bij mijn huidig project bestond ook onduidelijkheid over hoe lang ik daar nog kan blijven, dus besloot ik maar niet te gaan. Freelancers worden niet overspoeld met nieuwe opdrachten deze maanden ...
Vandaag wat meer zekerheid uit het project gekregen en de calculator erbij gepakt. Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan en ik heb maar besloten om morgen mezelf te verwennen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:13 schreef Scary_Hairy het volgende:
Iedereen op youtubeis enthousiast over de nieuwe Charvel's. Morgen in Enschede ff voelen hoe de hals is. De body weet ik min of meer al. Dat zal niet afwijken van mijn Fender Strat.
De kleur wordt paars of rood. Ik zal eerst ff bellen wat ze in huis hebben. Wordt een rit van 200km+ retour, dus dan wil ik eerst weten wat ze in huis hebben.
Heb ook nog gedacht om een Boel MC-6 uit te proberen, maar ik heb iets tegen signature gitaren. Het moet wel 100% klikken anders hoeft het voor mij niet. Het is een veelzijdige gitaar als ik de specs lees.
Misschien bel ik wel eerst naar Apeldoorn, daar schijnen ze hem ook te hebben.
Gain, daar ga ik in eerste instantie voor. Daarna de full floating trem. Ooit werd dat hier in een topic zwengelstengel genoemd. Daarna looks. En de hals moet natuurlijk uitnodigen tot shredden.
En nog een capo, een wah, een doodskop knopversiering, enzovoort en zo verder ...
Heeft ie nou z'n pincode op z'n vingers staan?quote:
Bij de MC-6 moet je je niet te veel latenafschrikken door de signature... het zijn echt goede gitaren, en spelen zeer lekker, daarnaast is ie idd veelzijdigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:13 schreef Scary_Hairy het volgende:
Iedereen op youtubeis enthousiast over de nieuwe Charvel's. Morgen in Enschede ff voelen hoe de hals is. De body weet ik min of meer al. Dat zal niet afwijken van mijn Fender Strat.
De kleur wordt paars of rood. Ik zal eerst ff bellen wat ze in huis hebben. Wordt een rit van 200km+ retour, dus dan wil ik eerst weten wat ze in huis hebben.
Heb ook nog gedacht om een Boel MC-6 uit te proberen, maar ik heb iets tegen signature gitaren. Het moet wel 100% klikken anders hoeft het voor mij niet. Het is een veelzijdige gitaar als ik de specs lees.
Misschien bel ik wel eerst naar Apeldoorn, daar schijnen ze hem ook te hebben.
Gain, daar ga ik in eerste instantie voor. Daarna de full floating trem. Ooit werd dat hier in een topic zwengelstengel genoemd. Daarna looks. En de hals moet natuurlijk uitnodigen tot shredden.
En nog een capo, een wah, een doodskop knopversiering, enzovoort en zo verder ...
Vet!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mijn bevindingen dusver: Te gekke gitaar!
Afstelling is niet bijzonder strak, dus daar valt nog wat te winnen, maar wat een klank! Klassiek humbuckergeluid, maar wel lekker 'gruizig', instant AC/DC, heerlijk. Eigenlijk zoals ik had gehoopt dat de LP zou klinken, maar die is dus aanzienlijk 'doffer'. Heerlijke Heldere Humbuckerklank, vol definitie.
It's a keeper!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:31 schreef TeleluvR het volgende:
Daar kan ik mij wel mee identificeren!
quote:
Ja ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:47 schreef Gitaarmat het volgende:
is er hier nog iemand die (oude) opname spullen kwijtmoet/wil verkopen?
Oef, nais!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:57 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Heb een nieuwe gitaar! Een Gibson CL40
Al een tijd weer, maar nog niet gepost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:57 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Heb een nieuwe gitaar! Een Gibson CL40
Al een tijd weer, maar nog niet gepost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Condensatorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Licht eraan wat voor microfoon je hebt ik moet dan wel zon, hoe noem je dat iets met de cmicrofoon hebben .
Dat klinkt mooier en die nemen meer op en heb je minder ruis.
Ik heb beide wel gedaan, maar rechtstreeks doe ik wel altijd een POD ertussen. Uiteraard kan het ook met een VST plugin, maar dat snap ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Gister met de nieuwe zanger/gitarist een paar opnames gemaakt. Klonk wel goed.
Hij had zo'n Macbook met Logic Pro en nu wil ik dat ook.GAS.
![]()
Zo'n Tascam is best wel oke of niet?
Hoe nam jij daarmee op Cynic? Microfoon voor je amp of rechtstreeks erin?
Geef maar een seintje als de Tascam weg kan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb beide wel gedaan, maar rechtstreeks doe ik wel altijd een POD ertussen. Uiteraard kan het ook met een VST plugin, maar dat snap ik niet zo goed.
Viaduct misschien?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog tips voor een oefenruimte in Groningen?
Wij gaan wss naar die dicht bij het station oefenruimte Hundred Sound Accompany dat kost ¤25 per 3 uur en dan heb je zanginstallatie en een basversterker en twee gitaarversterkers erbij.
Werkt goed hoor!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:19 schreef allsystemshalt het volgende:
Hmmm,
Misschien moet ik eens een lijst advertenties gaan maken met gear die ik niet of weinig gebruik.
Ruimt op en brengt geld in voor nieuwe GAS
Wat zou het handigst zijn,quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Werkt goed hoor!
Hier ook weer een versterker weg, 170 euro rijker!
Dat moet ik ook nodig doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:19 schreef allsystemshalt het volgende:
Hmmm,
Misschien moet ik eens een lijst advertenties gaan maken met gear die ik niet of weinig gebruik.
Ruimt op en brengt geld in voor nieuwe GAS
Volgens mij blijft marktplaats nog met stip nummer 1. Alhoewel je veel pauperreacties krijgt, krijg ik uiteindelijk eigenlijk alles binnen 2 weken verkocht tot nu toe.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wat zou het handigst zijn,
Ebay, Marktplaats, Speurders, FOK!-V&A of misschien een ander site? of een muziekblad ?
Haha, ja. Voel me wel vereerd. Zelfs een eigen topic in het muziekforum van Fok!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:44 schreef TeleluvR het volgende:
Leuk nieuws:
Tim Knol tekent op Excelsior
Gefeliciteerd Tim!
Hartstikke gaaf man!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:45 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
Haha, ja. Voel me wel vereerd. Zelfs een eigen topic in het muziekforum van Fok!
Ik dacht eerst wat doet een voetbaltopic hierquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:45 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
Haha, ja. Voel me wel vereerd. Zelfs een eigen topic in het muziekforum van Fok!
Er staat een demo op http://timknol.hyves.nl Maar de cd gaat pas in oktober afgemaakt worden. Dat duurt nog wel even. Ergens in januari moet hij uitkomen.quote:Op [zaterdag 29 augustus 2009 13:46[/url] schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hartstikke gaaf man!
Wanneer mogen we de eerste previews verwachten???
En aan de tele, ik loop helemaal vol...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:45 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
Tja, maar dat zou mijn laatste keuze zijn voor een versterker. probeer eerst eens een sm57 of een ribbon, die klinken stukken fijner met een scheurende amp!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Condensator![]()
Zoiets;
[ afbeelding ]
Yep, moet je gewoon doorheen kunnen kijken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:20 schreef allsystemshalt het volgende:
Als je sommige vraagprijzen op MP bekijkt![]()
En de omschrijvingen ook![]()
Maar goed ik ga morgen een paar pareltjes van advertenties plaatsen
Doe ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, moet je gewoon doorheen kunnen kijken.
Gooi de links hier ook even neer, je weet maar nooit, hè!
Dat heb ik vast gemist dan... who's counting...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:14 schreef The_Dean het volgende:
Alsof ik hier nog niet gepost had
Moet na al dat metalgeweld van gisteren weer even bijkomen met wat punk hoor![]()
Rijmt als een tiet, is het niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:20 schreef The_Dean het volgende:
Een topic is pas een feest,
als TeleluvR er komt of is geweest.
Idd ik zet ook een bakkiequote:
Never bite the hand that feeds youquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Bedoel dan ook echte koffie, niet van dat opgewarmde Senseo slootwater prut!
Ik heb mijn Senseo tijden geleden al weg gedaan, gewoon ouderwetse koffie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:32 schreef The_Dean het volgende:
Bedoel dan ook echte koffie, niet van dat opgewarmde Senseo slootwater prut!
Nou voorlopig te duur dus: Is een Korina SG met betere tuners, seymour duncans en koffer. Als ik alles qua nieuwprijs optel dan kom ik op een eng hoog bedrag uit, maak daar eens een leuke tweedehandsprijs van en ik kan em beter houden!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:55 schreef The_Dean het volgende:
Prijs en info? Via via via viaken ik iemand die een zoekt
Ik heb staan verkondigen dat een gitaar verkopen via Fok niet werktquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand een gitaartje kopen ?
[TK] Ibanez Joe Satriani Signature (JS1000 BTB)
Omdat je niet goed gelezen hebtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:19 schreef TeleluvR het volgende:
Waarom wist ik dat niet?
Ik vertrek met een half uurtje, cola gooien naar Boris...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Omdat je niet goed gelezen hebt. Kreeg al berichten of ik wilde ophouden met spammen
.
Ja ik gooi em zo ook op gitaarmarkt enz, denk ook niet dat ik hem hier zo snel verkoopquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb staan verkondigen dat een gitaar verkopen via Fok niet werkt![]()
Als je nou een mooie ES335 in de verkoop hadquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:51 schreef TeleluvR het volgende:
Hmm, nu ik die twee Gibsons heb, moet misschien mijn good ol' Epiphone SG er ook maar uit... Krijg je natuurlijk geen hol voor, ondanks de verbeteringen...
Die heb ik zelf nog niet eens... ES-137 FTW!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als je nou een mooie ES335 in de verkoop had
Bespeur ik hier jaloezie?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:19 schreef TeleluvR het volgende:
Waarom wist ik dat niet?
Ik vertrek met een half uurtje, cola gooien naar Boris...
Ja, betrapt...quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:17 schreef Witchfynder het volgende:
Gister was gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!.
Waarom?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:44 schreef allsystemshalt het volgende:
Net stickers verwijdert met wasbenzine ik ben een beetje high
Dit is een fotocamerafilmpje, geen Hilversumquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:45 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
* Gitaar mag wel wat harder imho
Zeker niet slechtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit is een fotocamerafilmpje, geen Hilversum. Vind het geluid nóg goed
.
Beton of gipsplaat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:59 schreef The_Dean het volgende:
Geen gitaren aan de woonkamer muur te krijgen [ afbeelding ]
Boren in buitenmuur...quote:
Maar ze weten nog helemaal niet voor welk bedrag ik wil gaan adverterenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:09 schreef Meursault het volgende:
Ja, da's nieuw.. Doen ze bij producten van boven een bepaald bedrag, geloof ik.
Speurders of fok dan maar hequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Maar ze weten nog helemaal niet voor welk bedrag ik wil gaan adverteren![]()
Ik wil een gitaar voor 20 euro verkopen en dan komt er al 3 euro bij aan kosten
Discriminatie !!!
Keyboard advertenties zijn gratis![]()
![]()
Ik ga ze aanklagen![]()
![]()
Tja eerst FOK! proberen met de dingen die gratis op MP mogen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:37 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Speurders of fok dan maar he
Die hangen hier ook in de winkel hoor kan je gewoon testenquote:ontopic: Gibson robot guitar... *zucht* kon ik 'm maar testen... de prijs is best wel ok
Oh? Ik kon 'm zo snel niet op de site van de guitar center vinden dus ik ging er eigenlijk van uit dat de gitaar al weer uit de productie was genomen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:50 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Tja eerst FOK! proberen met de dingen die gratis op MP mogen.
[..]
Die hangen hier ook in de winkel hoor kan je gewoon testen
Hmm verzuimt te vertellen, woon nu sinds een paar weken in the States (Cambridge/Boston gebied) ivm m'n nieuwe baan bij Harvard Uniquote:
Ik dacht dat je muur van karton wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:04 schreef The_Dean het volgende:
Who needs tv when you got a wall of Deathn
[ afbeelding ]
Ontmoet mijn bas ook eens wat verre familiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:04 schreef The_Dean het volgende:
Who needs tv when you got a wall of Deathn
[ afbeelding ]
Soort van thuiskomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ontmoet mijn bas ook eens wat verre familie.
Knap hoor. Ziet er nog behoorlijk waterpas uit. Ik zou ze opzettelijk niet in 1 lijn hangen, om de tijd te besparen van het waterpas krijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is dat die schouw er zit, anders had ik er nog twee haken naast gemaakt
Wel handig die gitaren naast de open haard kan je ze opstoken als het wat kouder wordtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is dat die schouw er zit, anders had ik er nog twee haken naast gemaakt
Waterpas hangen is het makkelijkste wat er is man.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:54 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Knap hoor. Ziet er nog behoorlijk waterpas uit. Ik zou ze opzettelijk niet in 1 lijn hangen, om de tijd te besparen van het waterpas krijgen.
Tja, en die gitaren zijn ook niet mis. Ik zag vanochtend nog een Dean hardtail bij TAGS in Enschede was verrast te zien dat de gitaar best wel looks had.
Gaskachelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wel handig die gitaren naast de open haard kan je ze opstoken als het wat kouder wordt![]()
![]()
Boren ... Daar ben ik dus niet zo'n ster in. Aftekenen lukt wel, maar als ik dan ga boren, zit ik er al meteen naast ... Ik heb niet het geduld om de boor op sneldheid te laten komen of eerst met een dunnere boor te beginnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waterpas hangen is het makkelijkste wat er is man.
Je hangt de eerste haak op een goede hoogte, dan zet je de ene hoek van de waterpas erop en zet je op het andere hoekje een streepje. Daar plaats je de andere haak tegenaan, gaten aftekenen, boren, vastzetten en nog eens dat trucje met de waterpas, streepje, aftekenen, boren en ophangen.
Het hangt nu zo strak, zels de neckjoint strapholders van de V's hangen onderling waterpas
En die Deans zijn zo slecht nog niet
Geduld moet je makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:31 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Boren ... Daar ben ik dus niet zo'n ster in. Aftekenen lukt wel, maar als ik dan ga boren, zit ik er al meteen naast ... Ik heb niet het geduld om de boor op sneldheid te laten komen of eerst met een dunnere boor te beginnen.
(onzin reactie) ruilen tegen mijn bo~el?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand een gitaartje kopen ?
[TK] Ibanez Joe Satriani Signature (JS1000 BTB)
Gefelecibierquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
(onzin reactie) ruilen tegen mijn bo~el?(/onzin reactie)
jeej, jarig, 26 geworden
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jeej, jarig, 26 geworden
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jeej, jarig, 26 geworden
nee, geld om het gat op te vullen die de bestelde betonne bbq geslagen heeft in het budgetquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:53 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gefelecibier![]()
![]()
![]()
* Oh nee eerst nog koffie![]()
Heb je gear gekregen?
Pff. Je bent tot laat opgebleven op je verjaardag. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jeej, jarig, 26 geworden
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jeej, jarig, 26 geworden
Ik heb er bewust toch geen tijd voor gemaakt om ze uit te proberen. Afgelopen zaterdag was te kort geweest om al mijn opties langs te gaan. Ik had eigenlijk ook nog de Ibanez JS 20s willen uitproberen. Is ook een signature maar wel met een ongelooflijk mooie graphic. En ook in dezelfde prijsklasse.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:42 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Bij de MC-6 moet je je niet te veel latenafschrikken door de signature... het zijn echt goede gitaren, en spelen zeer lekker, daarnaast is ie idd veelzijdig
nog een voordeel wat ik bij de Bo~el vind is dat de snaren nagenoeg geheel recht lopen vanaf de brug tot aan de tuner.
En nu foto's makenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:05 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Ik heb er bewust toch geen tijd voor gemaakt om ze uit te proberen. Afgelopen zaterdag was te kort geweest om al mijn opties langs te gaan. Ik had eigenlijk ook nog de Ibanez JS 20s willen uitproberen. Is ook een signature maar wel met een ongelooflijk mooie graphic. En ook in dezelfde prijsklasse.
Misschien stom of onverstandig, maar ik heb nu een gitaar waar ik tevreden mee ben en dat telt.
Is een Aria Pro II niets voor je?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Pff Zanger heeft nieuw gitaartje gekocht even pffrt
[ afbeelding ]
LTD viper-1000 deluxe
Vet mooi ding en speelt echt superrelax en klinkt ook nog een super.
Als ik die ibanez kwijt ben ga ik denk ik ook voor nog een LTD kijken. Maar wil er eigenlijk ook 1 zonder actieve elementen, maar de meeste zijn gevuld met EMG's =( Lieft een LP model
[ afbeelding ]
Deze is ook wel heel vet![]()
Ehmquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:19 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Is een Aria Pro II niets voor je?
[TK] Elektrische Gitaar, Aria Pro II
Helaas die ontbrekende stukken zijn in het paasvuur gegaanquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Krijg ik de andere helft er dan ook bij ?
Die heb ik ook!quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:07 schreef allsystemshalt het volgende:
[TK] Gitaarband met Grolschrubbers
Wil je een reserve kopen ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:17 schreef Meursault het volgende:
[..]
Die heb ik ook!Staat mooi bij m'n sunburst strat.
Heb je een grote opruiming ofzoquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:40 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ben m'n adapter van m'n midi keyboard kwijt
![]()
Nu kan ik 'm niet verkopen![]()
Ik heb wel nog de floppy en de manuals en kabel
tja, heb je wel eens met feestjesquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:58 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Pff. Je bent tot laat opgebleven op je verjaardag. Gefeliciteerd.
dat is het belangrijkste, lijkt mijquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:05 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Ik heb er bewust toch geen tijd voor gemaakt om ze uit te proberen. Afgelopen zaterdag was te kort geweest om al mijn opties langs te gaan. Ik had eigenlijk ook nog de Ibanez JS 20s willen uitproberen. Is ook een signature maar wel met een ongelooflijk mooie graphic. En ook in dezelfde prijsklasse.
Misschien stom of onverstandig, maar ik heb nu een gitaar waar ik tevreden mee ben en dat telt.
Haha, die aria pro, ik zou me niet eens meer op straat durven te vertonen daarmeequote:Op zondag 30 augustus 2009 11:07 schreef allsystemshalt het volgende:
Voor de liefhebbers,
[TK] Gitaareffecten Distortion, Chorus, Compressor/Sustainer
[TK] Gitaarelement uit een Peavey T-30 Enkelspoel
[TK] Elektrische Gitaar, Aria Pro II
[TK] Gitaarband met Grolschrubbers
[TK] Diverse muziekboeken (Bladmuziek)
[TK] Logitech Rumblepad 2 Vibration Feedback Gamepad
Dat gaat dan weer veel kosten!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja zo'n ding moet je heeeel ver weg sturen
Tip,quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:09 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Tip,
De linkse Dean V van roetzwarte elementcovers voorzien![]()
Hoe speelt dat ding ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:01 schreef TeleluvR het volgende:
Ah, alweer bijna vergeten: [TK] Richwood Stratocaster electrische beginnersgitaar
Staat er al sinds maart op
Helemaal niet zo slecht. Tsja, het is geen Fender USA, maar dit is wel de betere vintage serie van toen, dus tinted hals en vintage specs. Persoonlijk zou ik de pickups vervangen en dan heb je een prima gitaar. Maar goed, dat heb ik ook bij mijn andere gitaren gedaan!quote:
LPB FTW!quote:
Hey m'n LTDquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook wel heel vet![]()
Lees jij je PMs wel eens?quote:
JA, JE HEBT NL EEN PM!quote:
LC15!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef infp2009 het volgende:
Niemand een Tiny Terror te koop hier? Of een AC15?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:58 schreef Witchfynder het volgende:
Dat is geen echte, want hij is verkeerd om.
Watjesquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
![]()
Sja, dan maar een linkshandige kopen en linkshandig leren spelen!
Wat voor midikeyboard. Kan er opzich wel 1 gebruiken. Adapter komt wel goed.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:40 schreef allsystemshalt het volgende:Ik ben m'n adapter van m'n midi keyboard kwijt
![]()
Nu kan ik 'm niet verkopen![]()
Ik heb wel nog de floppy en de manuals en kabel
Hoi,quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Wat voor midikeyboard. Kan er opzich wel 1 gebruiken. Adapter komt wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |