Kwaliteit is mijnsinziens beter dan de huidige squiers. Maar het blijft een beginnersgitaar natuurlijk!quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:53 schreef thettes het volgende:
Hoe is dit kwalitatief in vergelijking met bv een Squier strat die je bij bv feedback voor 170 euro koopt?
Ook beter dan de nieuwe squier strat classic vibe?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kwaliteit is mijnsinziens beter dan de huidige squiers. Maar het blijft een beginnersgitaar natuurlijk!
Ja, en ook nog goedkoper!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:25 schreef HammerT het volgende:
[..]
Ook beter dan de nieuwe squier strat classic vibe?
oh en dat ookquote:Op donderdag 3 september 2009 00:26 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Hmm lees net even mee, heb anders nog wel een versterkertje (5 of 10 watt ofzo) staan die niks staat te doen.
Gewoon Fender-afmeting, directe kopie.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:17 schreef Jimbo het volgende:
hoe dik is de body ? is het net als een echte fender lekker smooth en dun of zn log ding dat niet rond afloopt en dik is ?
Dus een versterker is blijkbaar ook goed aan te komen!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:26 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Hmm lees net even mee, heb anders nog wel een versterkertje (5 of 10 watt ofzo) staan die niks staat te doen.
In principe alleen de gitaar. Ik heb nog wel wat accessoires liggen, maar dan gaat de prijs ook iets omhoogquote:Op donderdag 3 september 2009 00:10 schreef thettes het volgende:
en is het alleen de gitaar of ook accesoires zoals een draagtas oid
mwah met mn dikke 2x 12'' fender zal ik geen microcube oid nodig hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon Fender-afmeting, directe kopie.
Helelaas geen versterker erbij, maar koop een Cube 15x of Microcube en je bent helemaal klaar om te gaan!
neuh ik kan niet nog 80 missen deze maand , mocht je in geldnood komen, weet dar dr hier 60 voor je klaar ligtquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:51 schreef TeleluvR het volgende:
60 is echt te weinig... Kleur is inderdaad heel tof!
Ga er tussenin zitten en je mag em voor 80 hebben!
Haha, ik denk niet dat in het geval van geldnood die 60 euro het verschil gaat maken. Dat is dan ook niet de reden dat de gitaar weggaat... Puur overcompleet...quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh ik kan niet nog 80 missen deze maand , mocht je in geldnood komen, weet dar dr hier 60 voor je klaar ligt
mja ik heb dr 8 hangen hierquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Haha, ik denk niet dat in het geval van geldnood die 60 euro het verschil gaat maken. Dat is dan ook niet de reden dat de gitaar weggaat... Puur overcompleet...
Altijd ruimte voor een negende!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja ik heb dr 8 hangen hierdus kan niet zeggen dat ik em echt nodig heb haha vind alleen de kleur wel kek
Ik laat hem voorbij gaan aan mequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Altijd ruimte voor een negende!
Zo niet, dan is voor een ander...
Gaat ie zoals gezegd, nimmer voor weg... daarvoor is de kleur te kek!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik laat hem voorbij gaan aan me
maar iig, 60 e geboden mocht je je bedenken
dan ben ik wel weer benieuwd hoeveel ie omhoog gaat ;p voor standaard start accesoires zoals bv draagtas.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:03 schreef TeleluvR het volgende:
In principe alleen de gitaar. Ik heb nog wel wat accessoires liggen, maar dan gaat de prijs ook iets omhoog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |