Hij bevalt nog goed ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:14 schreef Cynic het volgende:
Bij een volgende gitaar wil ik het liefst geen FR brug meer, gewoon string-thru ofzo. Dat bevalt me prima aan de vorige Washburn die ik hen gekocht.
Ja, prima! Hij staat nu dus alleen te wachten todat we een keer verder gaan met de opnames en tot we weer gaan optreden. Dat laatste gaat er dit jaar niet meer van komen vrees ik.quote:
Jeetje, is dat model al zo oud?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:10 schreef KaMo het volgende:
Blijkbaar heeft een meisje dat ik ken (die niks kan, had voorheen acoustiche gitaar waar ze zombie van cranberries op speelde) een SG van 1100 gekocht
Ah joh, met je haakarmpjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:05 schreef guitarist het volgende:
... moet geen Dean kopen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Jeetje, is dat model al zo oud?
Die grap wilde ik net makenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ye Aulde Solidde Guitarrequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ik moest lachen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Da's waar. Maar soms is een beetje afgunst niet te vermijden. Ik was eens bij Dirk Witte wah's aan het testen (heb ik 1,5 uur over gedaan ofzo) toen er een kerel binnenkwam die even Rickenbacker kwam kopen voor zijn dochter. Omdat ze was overgegaan dat jaar...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik moest lachen!
Van de andere kant, goed gereedschap is het halve werk!
Klopt.... ik vind wel dat zolang verwende mensen het maar waarderen dat het nog primadoor de beugel kan, sterker nog, niks mooiers dan je favo axe cadeau krijgenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's waar. Maar soms is een beetje afgunst niet te vermijden. Ik was eens bij Dirk Witte wah's aan het testen (heb ik 1,5 uur over gedaan ofzo) toen er een kerel binnenkwam die even Rickenbacker kwam kopen voor zijn dochter. Omdat ze was overgegaan dat jaar...
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, prima! Hij staat nu dus alleen te wachten todat we een keer verder gaan met de opnames en tot we weer gaan optreden. Dat laatste gaat er dit jaar niet meer van komen vrees ik.
Overloperquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef Libelah het volgende:
Ik heb een bas![]()
Iemand nog een klein maar vooral goedkoop basversterkertje over?
Hebben jullie er een drummer bij?quote:
Was de kit van onze tijdelijke drummerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hebben jullie er een drummer bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Met twee waardeloze drumstellen zeker...quote:
Naja, is zijn kit nog wel, maar onze echte drummer is weer terugquote:
Hoeveel drumstellen heb jij?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:11 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Met twee waardeloze drumstellen zeker...
En enge trap richting oefenzolder.quote:
Eentje, maar dan wel een goedequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoeveel drumstellen heb jij?
Prijs is inclusief groot woonhuis
Welcome to the Light Side!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef Libelah het volgende:
Ik heb een bas![]()
Iemand nog een klein maar vooral goedkoop basversterkertje over?
Valt best meequote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
En enge trap richting oefenzolder.
Niet als je hoogtevrees hebtquote:
gebruik je wel meerdere vingers voor die bend of doe je dat met 1?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:17 schreef kingmob het volgende:
Ik kan het beginnerstopic niet meer vinden, dus ik doe het maar ff hier.
Ben de solo van 'Landslide' aan het oefenen als onderdeel van het hele snappen van solo's en scales etc. met als einddoel om het hopelijk zelf te kunnen verzinnenIk speel die op een klassieke gitaar met staalsnaren.
Nu is het volgens de schrijver het beste om bends te gebruiken om de scale (Bb Phrygian) kleiner te maken. Probleem is alleen dat het een full-bend is. Als ik m'n snaar op z'n extreemst bend, krijg ik precies een half-bend, het lijkt compleet onmogelijk voor me om een full-bend voor elkaar te krijgen. Is dit gitaar afhankelijk - bijvoorbeeld all4en mogelijk op elektrisch - of mist er iets aan mijn bend techniek?
1, maar daarmee bend ik de B snaar tot aan de D snaar, lijkt me redelijk maximaalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:56 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
gebruik je wel meerdere vingers voor die bend of doe je dat met 1?
Verneuk je daar je hals niet mee? In verband met een veel grotere spanning op je snaren?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:17 schreef kingmob het volgende:
Ik kan het beginnerstopic niet meer vinden, dus ik doe het maar ff hier.
Ben de solo van 'Landslide' aan het oefenen als onderdeel van het hele snappen van solo's en scales etc. met als einddoel om het hopelijk zelf te kunnen verzinnenIk speel die op een klassieke gitaar met staalsnaren.
Nu is het volgens de schrijver het beste om bends te gebruiken om de scale (Bb Phrygian) kleiner te maken. Probleem is alleen dat het een full-bend is. Als ik m'n snaar op z'n extreemst bend, krijg ik precies een half-bend, het lijkt compleet onmogelijk voor me om een full-bend voor elkaar te krijgen. Is dit gitaar afhankelijk - bijvoorbeeld all4en mogelijk op elektrisch - of mist er iets aan mijn bend techniek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |