Mwoah...quote:
Waarom wacht je er dan op als je toch al weet dat je die niet gaat krijgen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwoah...Wacht op een gefundeerde reactie die ik waarschijnlijk niet ga krijgen...
Omdat ik de eer aan mezelf wil houden en dit met goed fatsoen af ga ronden, ongeacht haar kinderachtige gedrag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom wacht je er dan op als je toch al weet dat je die niet gaat krijgen.
Echt geen kans op helemaal het contact verbreken? Nu zit je jezelf alleen maar pijn te doen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:32 schreef 91Vos het volgende:
Ik probeer over een meisje heen te komen. Zit er al maanden mee maar het wordt er niet beter op door verkeerde signalen en dingen die we hebben meegemaakt. Is contact proberen te verbreken de beste optie? Compleet contact verbreken zal niet lukken aangezien ik haar toch nog wel zie.
Edit; spelfout
In discotheeks zal ik haar nog zeker treffen. Ook wel als ik bij vrienden ben die toevalig in haar dorp wonen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:43 schreef Barbusse het volgende:
Echt geen kans op helemaal het contact verbreken? Nu zit je jezelf alleen maar pijn te doen.
Feli!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:49 schreef Bravebart het volgende:
* BB is geslaagd voor zn met-ex-naar-bios-en-toch-goed-slapen test![]()
Tja, ik zou toch mijn uiterste best doen haar niet te zien. Dus ergens anders uitgaan, en met je vrienden afspreken dat je ze wat minder bij hen treft, maar ergens anders.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:55 schreef 91Vos het volgende:
[..]
In discotheeks zal ik haar nog zeker treffen. Ook wel als ik bij vrienden ben die toevalig in haar dorp wonen.
Wat zou de beste optie zijn?
Sterkte kerel...En ja, contact zoeken is niet echt verstandig, maar wel begrijpelijk...quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:33 schreef Johan_81 het volgende:
Ik zit hier gewoon m´n tijd vol te maken op het forum omdat ik zeer sterk de neiging heb haar te bellen.. (en niks te doen op mn werk) wat is dat moeilijk zeg. Je gaat juist steeds meer twijfelen als je elkaar niet spreekt... sowieso ben ik bang dat ik mijn oogkleppen af moet doen... toen ik gisteren vertrok was het zo van "ja doei" ... voelt niet echt goed, en (ja.. sorry ik heb gezondigd) ik heb haar gisteren nog even een sms gestuurd met dat ik van haar houd enzo.. maar ze stuurt niks terug
dat kan niet veel goeds betekenen denk ik. Naja.. pff uitlaatklep zeg dat Fok!
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:26 schreef De_Groentenboer het volgende:
Frustrerend om te lezen hoe het zit, blijven vastklampen aan dat mooie stukje verleden wat je hebt.![]()
Dat is precies wat ik nu doe, namelijk. Menseigen om te hopen dat die mooie tijden terug zullen komen denk ik(hoe onwaarschijnlijk in sommige gevallen dan ook!):P
Maarja.. ik slaap eigenlijk niet meer. Kan slecht slapen, denk hele dagen aan d'r.. alsof je verliefd bent zeg maar alleen dan met een hele, hele zure bite.
Ik droomde vannacht dat we gingen trouwen.. lijk wel een klein meisjequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:39 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Ben dag en nacht ermee bezig, behalve als ik eindelijk in slaap ben gekomen. Het erge is dan ook nog dat ik droom dat we nog samen zijn en gelukkig zijn.
Ja das nog het ergste heh... dat zei ze tegen mij ook, "ik vind je niet meer aantrekkelijk, ik voel dat niet meer voor je".. baggeropmerking eigenlijk (en toch hoop ik dat het goedkomtquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:26 schreef usrfobiwan het volgende:
Wel fijn om dit even te lezen allemaal, dat ik niet de enige ben met dezelfde gevoelens. twee weekjes geleden inmiddels dat mijn love zei dat ze niets meer voor mij voelde. Tjta dan breekt je hart en laat een gat achter. twee dagen daarna heb ik haar het huis utigezet, ik kon niet langer tegen mijn verdriet aan kijken. Beste move die ik heb kunnen maken. Alle fotos van de muur gehaald en opgeborgen in de kast.
Elke middag heb ik een dip (je denkt terug aan mooie dingen die je samen hebt gedaan etc) maar daar hoop ik wel snel overheen te stappen want is niet mee te leven zo. Het lastigste is nog dat je iets leuk wil gaan doen maar je maatje waar je dat altijd mee deed is er niet meer...
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:22 schreef usrfobiwan het volgende:
Ben het nu aan het verwerken. Gaat soms goed, soms niet. soms kwaad, soms verlangen. afijn u kent het gevoel. Gelukkig heb ik veel aan mijn familie en vrienden. En dat helpt aanzienelijk. Kan niets anders aanraden aan anderen om vooral te praten over je gevoelens, verdriet en wat je gedachtes zijn. Familie en vrienden hebben dan meestal de juiste antwoorden want ze zien dingen in een ander sperspectief dan jij dat doet in zo fase.
Dat vraag ik me andersom ook af.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:00 schreef lightmoon het volgende:
Pff, waarom hebben alle leuke meiden al een vriend..
Opzich logisch, waarom zou je leuk zijn en geen vriend/vriendin hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat vraag ik me andersom ook af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |