Nog nooit gezien, maar als het er is wil ik ook zo'n boek.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is de ultieme triestheid, ik weet het.Is er geen "Je-leven-weer-oppakken-na-een-relatiebreuk-voor-Dummies"-uitgave verkrijgbaar?
Same herequote:Op maandag 31 augustus 2009 14:56 schreef CoendeW het volgende:
Ik lees hier dat velen van jullie haat-gevoelens hebben (of proberen te hebben) richting hun ex.
Dat veel van jullie ex-en jullie allemaal iets lelijks geflikt hebben.
Op die manier is het misschien iets makkelijker om over je ex heen te komen.... ?
Probleem bij mij is dat ik geen haatgevoelens tegenover mn ex kan hebben want het meisje heeft niets verkeerd gedaan. Het enige wat ik haar kan verwijten is dat ze gestopt is met van me te houden, maar dat heb ik er ergens zelf naar gemaakt omdat ik te weinig energie in mn relatie heb gestoken de laatste 1,5 jaar en niet aan mn relatie heb gewerkt.
Dit maakt het allemaal nog pijnlijker en de schuldgevoelens worden groter en groter.....
Bravebart wat was precies jouw verhaal in een notedop of kan ik dit ergsn makkelijk teruglezen? (hoe lang waren jullie samen, hoe ontwikkelde de sleur zich, etc... )quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same hereIk zie nu ook eigenlijk pas dat zij er eigenlijk veel meer energie en liefde in gestoken heeft dan ik. En we veranderden allebei iets, dat heeft ook wel meegespeeld.
Oh jeetje dat zal vast wel ergens staanquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Bravebart wat was precies jouw verhaal in een notedop of kan ik dit ergsn makkelijk teruglezen? (hoe lang waren jullie samen, hoe ontwikkelde de sleur zich, etc... )
Ach, haat, haat.... Dat is het niet echt eigenlijk. Bij ons ging de relatie kapot door ons beiden grotendeels. Te wanhopig vast proberen te houden aan een ideaalbeeld, elkaar niet genoeg aandacht geven, dat soort dingen. We hebben beiden grote fouten gemaakt. Maar dat is het probleem ook niet echt, ik respecteer haar keuze wel (een beetje danquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:56 schreef CoendeW het volgende:
Ik lees hier dat velen van jullie haat-gevoelens hebben (of proberen te hebben) richting hun ex.
Op die manier is het misschien iets makkelijker om over je ex heen te komen.... ?
Probleem bij mij is dat ik geen haatgevoelens tegenover mn ex kan hebben want het meisje heeft niets verkeerd gedaan. Het enige wat ik haar kan verwijten is dat ze gestopt is met van me te houden, maar dat heb ik er ergens zelf naar gemaakt omdat ik te weinig energie in mn relatie heb gestoken de laatste 1,5 jaar en niet aan mn relatie heb gewerkt.
Dit maakt het allemaal nog pijnlijker en de schuldgevoelens worden groter en groter.....
mijn verhaal: Einde huwelijk? hoe moet ik verder?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Bravebart wat was precies jouw verhaal in een notedop of kan ik dit ergsn makkelijk teruglezen? (hoe lang waren jullie samen, hoe ontwikkelde de sleur zich, etc... )
en dit dus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same hereIk zie nu ook eigenlijk pas dat zij er eigenlijk veel meer energie en liefde in gestoken heeft dan ik. En we veranderden allebei iets, dat heeft ook wel meegespeeld.
Dat kan helpen ja.. Maar het verschilt enorm per situatie.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:56 schreef CoendeW het volgende:
quote:Verlangen
Zwoele zomeravond
Verschrikkelijk cliche
Je keek naar mij en vroeg me
Ga je met me mee
Ik had toen beter moeten weten
Je keek al zo verliefd naar mij
Je zag in mij de ware liefde
Maar jij, jij, .....
Jij was alleen maar een verlangen
Jij was niet meer dan dat
Je was een vlucht
En een achterdeur
En toen ik je had
Was je een doodgebloed verlangen
Je was niet meer dan dat
Van liefde was geen sprake
Jij was alleen iets
Wat ik nodig had
't Was voor een nacht niet voor een leven
Ik heb geen eeuwigheid beloofd
Je moet jezelf de schuld maar geven
Als je daarin hebt geloofd
Ik kan m'n hart niet laten stilstaan
Een gevoel gaat snel voorbij
Jij was op zoek naar romantiek
Maar voor mij, mij .....
Was jij alleen maar een verlangen
Oh waarom moet het toch altijd zo
Waarom wordt er toch altijd meer verwacht
Na een nacht
Onze situaties verschillen niet zo heel veel Enneacanthus_Obesus, ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat kan helpen ja.. Maar het verschilt enorm per situatie.
Het ligt er maar net aan of je ex je idd. iets geflikt heeft.. en aan je persoon. Ik kan mijn ex niet haten, terwijl ze echt grove dingen heeft gedaan.
Als ik eraan terugdenk ben ik eerder kwaad over kleine dingen.. De erge dingen zijn zo grof, dat ik er hooguit verbijsterd over kan zijn..
Maar door de bank genomen, mis ik haar soms gewoon nog steeds..
Nou ik niet, ik laat 'm mooi liggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:52 schreef Chev het volgende:
[..]
Collega zei tegen mij: Als ze nu vlak voor je neus dood neervalt doet het je toch niks meer
Ik zei: Nou dat weet ik niet, ik heb zo lang van haar gehouden dat ik haar wel overeind zou helpen
Ik zou het filmen en op youtube zetten!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou ik niet, ik laat 'm mooi liggen.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het filmen en op youtube zetten!Daarna misschien overeind helpen. Als ik op dat moment geen koffie in m'n hand heb dan.
Ohoh, wat ben je toch een slecht mens, Barbusse!![]()
Ja, de humor heeft ze me niet af kunnen nemen.quote:
Mooi toch!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, de humor heeft ze me niet af kunnen nemen.
Ook zonder moed gewoon gaan!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:18 schreef JoeBravo het volgende:
de moed die ik vanmiddag had om morgen alleen op pad te gaan is aan het wegebben...
zal maar gauw gaan slapen voor ik er morgen de moed niet meer voor heb
Ik hoor er nog niet helemaal bij natuurlijk (ook al zullen de meesten denken van wel) Maar als ik dit dan lees denk ik.. fuck, dat is ook zo. Ik heb het altijd voor lief genomen dat ze er voor me was, en dan had ik het weer druk enzo.. dat ik daar nu ineens iets aan wilde doen was niet genoeg (of te laat), zo werkt dat denk ik niet bij vrouwen. En ik zal haar nooit kunnen haten, sommige mensen in `mijn` topic zeggen.. dumpen die hap, de deur uit zetten.. enzovoorts maar dat is niet zo makkelijk als het klinkt. Zij kan er ook niets aan doen. (tenzij ze wél vreemdgaat, dan kan ze idd dood neervallen, maar dat verwacht ik niet)quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:56 schreef CoendeW het volgende:
Ik heb je topic gelezen, en ook een paar maal gereageerd omdat je verhaal zéér herkenbaar is voor me. En dat "gewoon dumpen" is natuurlijk geen optie. Je bent nog enorm gek op haar, en zolang je nog een kans ziet het te herstellen moet je ervoor vechten. Maar je moet je niet, als het toch misgaat, vasthouden aan een illusie en jezelf van alles de schuld geven. Dan sloop je jezelf.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:56 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Ik hoor er nog niet helemaal bij natuurlijk (ook al zullen de meesten denken van wel) Maar als ik dit dan lees denk ik.. fuck, dat is ook zo. Ik heb het altijd voor lief genomen dat ze er voor me was, en dan had ik het weer druk enzo.. dat ik daar nu ineens iets aan wilde doen was niet genoeg (of te laat), zo werkt dat denk ik niet bij vrouwen. En ik zal haar nooit kunnen haten, sommige mensen in `mijn` topic zeggen.. dumpen die hap, de deur uit zetten.. enzovoorts maar dat is niet zo makkelijk als het klinkt. Zij kan er ook niets aan doen. (tenzij ze wél vreemdgaat, dan kan ze idd dood neervallen, maar dat verwacht ik niet)
Ja hoi, ik ben vrouw hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:08 schreef Johan_81 het volgende:
Ja heb ik gezien, thx voor het advies! Het valt me op dat het voornamelijk gasten zijn die hier posten over hun meisje die ze gedumpt heeft... (ik heb het niet geteld hoor dus correct me if im wrong!) Ik dacht dat juist vrouwen zulks relatiebeestjes waren die er alles aan doen om bij elkaar te blijven... dat bewijst maar weer hoeveel verstand ik heb van vrouwen.
Ik denk dat dat komt omdat mannen misschien wat moeite hebben met het hart luchten tegenover vrienden, uit angst als "zwak" te worden gezien. Ik weet in ieder geval dat mijn "vrienden" wel zo reageerden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:08 schreef Johan_81 het volgende:
Ja heb ik gezien, thx voor het advies! Het valt me op dat het voornamelijk gasten zijn die hier posten over hun meisje die ze gedumpt heeft... (ik heb het niet geteld hoor dus correct me if im wrong!) Ik dacht dat juist vrouwen zulks relatiebeestjes waren die er alles aan doen om bij elkaar te blijven... dat bewijst maar weer hoeveel verstand ik heb van vrouwen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |