quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:38 schreef skyrebel het volgende:
beetje zenuwachtig voor vanavond
fuck... sterkte....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:56 schreef Houniet het volgende:
Godver de tering, vriend in het ziekenhuis, in elkaar gezakt. Hersenbloeding of iets.
etenquote:
Sterkte houniet..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:56 schreef Houniet het volgende:
Godver de tering, vriend in het ziekenhuis, in elkaar gezakt. Hersenbloeding of iets.
jeetje...heel veel sterkte Houniet....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:56 schreef Houniet het volgende:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:15 schreef 2h2h het volgende:
ruzie met me ex maar op de een of andere raakt het me niet en doet het me niks. toch wel fijn die anti depressiva.
Als dat nog steeds dezelfde isquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:52 schreef Luxuria het volgende:
Ik voel me gek.. Gisteren en eergisteren was het leuk met hem, vandaag voel ik me heel rot.. leeg.. verdrietig.. Ik weet niet waarom.
Nou je bent niet de enige hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:24 schreef zwartedoos het volgende:
Wat ben ik ook een stom naief mens
ja hoor dat mag moet er zelf nu ook wel om lachen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]ik moest lachen. Mag wel toch?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:26 schreef candygirl het volgende:
een bank op mijn teen gekregen, het bloed onder de nagel enz en kan nauwelijks bewegen,dus![]()
auwquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:20 schreef candygirl het volgende:
[..]
teen is gebroken![]()
verder vanavond mijn verjaardags feestje
doet pijn hequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:20 schreef candygirl het volgende:
[..]
teen is gebroken![]()
verder vanavond mijn verjaardags feestje
afgelopen maandag ja....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]was je deze week al begonnen of nu maandag?
ik voel me kei goed! omscholing is goed gekeurd
Dat is nu juist waarom ik zo niet opsla....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:54 schreef zwartedoos het volgende:
Geen slim idee om oude msnlogs te gaan lezen
Mooi! En herkenbaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:32 schreef Fredo55 het volgende:
Door mijn ware gevoelens niet te uiten
En mijn angsten omzet in zekerheid
Door mijn gedachten niet uit te spreken
Is het een masker dat mijn leven leidt
Door mijn leven leuk te laten lijken
En mijn tranen aan niemand toon
Door vrolijk over van alles te praten
lijkt voor iedereen alles gewoon
preciiesquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:32 schreef Fredo55 het volgende:
Door mijn ware gevoelens niet te uiten
En mijn angsten omzet in zekerheid
Door mijn gedachten niet uit te spreken
Is het een masker dat mijn leven leidt
Door mijn leven leuk te laten lijken
En mijn tranen aan niemand toon
Door vrolijk over van alles te praten
lijkt voor iedereen alles gewoon
Dus daar heb je nu wel geld voorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:37 schreef zwartedoos het volgende:
Zometeen zuipen en feestenhopelijk kan ik dan effe wat dingen vergeten
quote:
Concentreer je dan alleen op het verhuizen meid.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:01 schreef Apotheose het volgende:
blij: ga verhuizen
alleen..... 1 iemand mist...
ik heb JOUW steeds het voordeel van de twijfel gegeven,en vaak voor je opgenomen maar pff als je haar nu nog niet kent!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:38 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Dus daar heb je nu wel geld voorWordt toch moeilijk om je het voordeel vd twijfel te geven.
En 3 punten!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:35 schreef Houniet het volgende:
JEZUS IK VOEL ME GOED ZEG. Wat een weekend
!
Mystery Land
Parachutespringen![]()
![]()
.
quote:
quote:
dat heb ik gisteren gedaan, skydiven dusquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:35 schreef Houniet het volgende:
JEZUS IK VOEL ME GOED ZEG. Wat een weekend
!
Mystery Land
Parachutespringen![]()
![]()
.
Mijn huisje wordt eerst nog even kaler, maar het plafond in de slaapkamer en het plafond en de muren van de wc zijn weer echt wit. En het behang in de keuken en de hal is er uit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:42 schreef fraubitch het volgende:
Het huisje wordt geweldig mooi!
Stertke.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
ik voel me zo kut.. Net gehoord dat mijn vader (55) darmkanker heeftdan staat je wereld wel eeven stil.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:33 schreef Barbusse het volgende:
Als een klein jongetje wiens favoriete speelgoed is afgepakt.![]()
![]()
Ik ook wel hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Ik ben toch ergens wel blij dat ik er vanaf ben.![]()
Da's waar, ik ook.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor.Was alleen graag nog even door wezen spelen....
Zekerquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat heb ik gisteren gedaan, skydiven dusgaaf he?
Hey, wat vond je van Mysteryland? Was goed he?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker!
Hier lekker, lekkere dag gehad vandaag.
als dat over mijn actie gaat dan had je misschien eens eerst kunnen vragen ipv meteen je eigen conclusies te trekken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:46 schreef skyrebel het volgende:
Blij dat afgelopen weekend eindelijk weer voortgang is geboekt met mijn tattoo. Geirriteerd over de acties van anderen dit weekend.
Beterschap.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef Miam het volgende:
ziek...
zoals Phil Collins al zingt: you can't hurry love... Maar ik voel met je mee...quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:26 schreef PolkaDots het volgende:
Ik voel me een beetje raar. Ik heb een leuk iemand ontmoet, maar ik weet niet of het wat wordt. Ik ben nu 2 maanden single en haat hetIk wil gewoon lieeeffddeeeeee
Thanksquote:
wet van murphy... alles wat fout kan gaan, gaat fout....quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:58 schreef candygirl het volgende:
wat een ongeloofelijke kut dag, wasmachine kapot, bed in elkaar gezakt, een grote belasting aanslag, crisis met mijn zoon en als klap op de vuurpijn krijg ik te horen dat mijn contract in oktober niet verlengd word ivm bezuinigingen![]()
![]()
Vind ik ookquote:
Das niet fijn, alhoewel het wel een algemeen bekend virus is. Alleen nog niet behandelbaar helaas.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:31 schreef Miam het volgende:
waardeloos .. want ik schijn Cytomegalie te hebben.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:31 schreef Miam het volgende:
Zwaar kut is dat.. Heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:58 schreef candygirl het volgende:
wat een ongeloofelijke kut dag, wasmachine kapot, bed in elkaar gezakt, een grote belasting aanslag, crisis met mijn zoon en als klap op de vuurpijn krijg ik te horen dat mijn contract in oktober niet verlengd word ivm bezuinigingen![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:41 schreef Luxuria het volgende:
Hij moet uitkijken, met zijn acties duwt hij me van zich weg..
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:31 schreef Miam het volgende:
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:15 schreef Tally het volgende:
Net als je denkt dat het beter gaat.............................
sterkte Miamquote:Op woensdag 2 september 2009 11:31 schreef Miam het volgende:
Beterschap meis.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:20 schreef Miam het volgende:
Bedankt iedereen voor de lieve reacties.
Ik voel me wel redelijk.. wel erg moe enzo maar dat schijnt erbij te horen.
ik dacht ff... 'ow jee... wat nou?quote:
bleek het de kat te zijn die je open heeft gehaaldquote:ik zit onder de krassen en bloed, maar m'n kat is eindelijk bij de dierenarts geweest.
Dat dacht ik ook toen het niet lukte hem in een hokje te krijgen ..quote:Op woensdag 2 september 2009 20:05 schreef Apotheose het volgende:
ik dacht ff... 'ow jee... wat nou?'
Nope, kleine ingreep maar meneer had een bad hair dayquote:bleek het de kat te zijn die je open heeft gehaaldHoop niks ernstigs met 'm/haar?
Gefeliciteerd en veel plezier !quote:OT: morgen sleutel tot mn nieuw onderkomen(ja en dan natuurlijk nog alles inrichten etc etc etc
)
Herkenbaarquote:Op woensdag 2 september 2009 18:28 schreef RealZeus het volgende:
Wel goed.
Alleen vraag ik me af waar ik straks alle meubels laten moeten want volgens mij is mijn huis kleiner dan het in mijn hoofd zat
heel raar,juist niet en dat met 2,5 uur slaap in de laatste 36 uurquote:
ik heb je gister gegeten.quote:
dat slijt ook hoorquote:
*trap*quote:Op donderdag 3 september 2009 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb een schop onder mijn kont nodigMoet studeren..
Herkenbaar. Ik ben vrij vandaag, en had me voorgenomen om wat dingetjes te gaan doen...maar tot nu toe nog helemaal niks gedaanquote:Op donderdag 3 september 2009 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb een schop onder mijn kont nodigMoet studeren..
Dat moet af en toe ook even. Niks doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
OT: voel me een beetje schuldig dat ik niks aan het huisje ga doen vandaag
Here the same.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:44 schreef heavenstar het volgende:
voel me net alsof ik ziek ga worden terwijl ik helemaal niet ziek MAG worden....
Ga lekker je bedje in danquote:Op donderdag 3 september 2009 21:29 schreef Miam het volgende:
slaperig natuurlijk!
en dus voel je je kut?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:08 schreef CHEVHB het volgende:
Kut, want me batterij is bijna leeg van me laptop.. en ik lig verrekte goed op die bank.. en geeeeeeeeeeen zin die oplader te halen.![]()
Que?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Pfff dat was op het randje.Ik kon niet geloven wat ik hoorde, maar het komt goed dat moet gewoon.
![]()
![]()
Het gaat over iets anders.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Que?
Ik ben een beetje leeg btw...maar wel voldaan.
zeg dat daar ben ik wel aan toequote:
ik moest lachen om je ondertitel: who his ass burns...quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:46 schreef 8108139dpths het volgende:
Geirriteerd, gespannen... pissed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |