Iedereen met een beetje gezond verstand kan nagaan dat die prijzen onmogelijk zijn. Maar toch bedankt dat je het hier nog even wil bevestigen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:44 schreef Tha_Maniack het volgende:
He hallo allemaal
Ik heb al een tijdje mijn aandacht op FOK gevestigd.
Altijd lachen om de discussies te lezen(maar eigenlijk nooit de tijd ( of zin ) om mij voor de forums of replies te registreren.
Maar ik heb bij deze mij ook aangemeld om mijn zegje te doen over deze hele HDVA kwestie.
Ik ben namelijk bedrijfsleider van een gamestore en gisteren werd ik door een aantal klanten van mij gewezen op de beruchte HDVA folder.
Ik heb deze ingezien en ik moet zeggen dat deze prijzen ONMOGELIJK zijn.
De inkoopprijs van een PS3 is namelijk bijna gelijk als die van de verkoopprijs ( minus BTW ) wat dus inhoud dat HDVA met deze zogenaamde openingsfolder bereid is om maar liefst een kleine 100 euro !verlies te maken op alleen al de PS3!
Om maar te zwijgen over de prijs van de televisies
Ik ben nu dus ook al mijn klanten aan het waarschuwen dat ze NIET in deze onzin moeten trappen.
Dus bij deze zijn ook jullie gewaarschuwd ( helaas zijn er altijd mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten) (hun gezond verstand kwijt zijn.)
Hier kan je het allemaal nog iets beter zien. (ff op Birds Eye klikken en inzoomen, je kan ook nog draaien van verschillende kanten bekijken dus.)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:44 schreef Michiel72 het volgende:
Opvallend veel rode auto's in de buurt (zoom!)... Zou dat de kleur van de bedrijfswagens zijn waarmee ze bezorgen??
Dat zijn de flats van 3000 toch?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:16 schreef swarmahoer het volgende:
dat adres in de meijhorst is een hele grote flat btw
ik hoop dat ze kapot gaan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:47 schreef Dragorius het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)dingen__.html?p=14,1
Ja ja....
Zonder verder in detail te treden klopt dat met die doopnamen voor zover ik kan controleren niet.
Tsja, zo'n folder uitbrengen en dan geregistreerd staan als schoonmaakbedrijf...quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:01 schreef wise het volgende:
[..]
ik hoop dat ze kapot gaan.Dat bedrijf dan, niet sony.
"Tijdelijke werknemer"
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:09 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Hier kan je het allemaal nog iets beter zien. (ff op Birds Eye klikken en inzoomen, je kan ook nog draaien van verschillende kanten bekijken dus.)
Is het niet zo dat er eerst een KPN tekstje vooraf met "dit nummer kost 80 cent per minuut" wordt afgespeeld?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:07 schreef erijkgabriel het volgende:
NIET BELLEN!
ik dacht dat ik geen gehoor kreeg, dus heb het 5 keer geprobeerd,
maar zie nu in mijn telefoon dat ik wel degelijk gebeld heb.
de telefoon gaat niet over, wordt automatisch direct opgenomen en weer opgehangen
dit dus voor 80 cent/minuut * 5, is dus toch weer 4 euro voor niks
stom om zo'n krantje te vertrouwen.
ik raad iedereen af te bellen...
erik
Om beter aan te sluiten bij hun doelgroepquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:01 schreef banananasi het volgende:
[..]
Waarom kunnen die lui nooit fatsoenlijk typen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door slashdotter3 op 31-08-2009 11:44:44 ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:03 schreef Lastpost het volgende:
Had ze hier bij een folderverspreiding van Garant zitten, samen met wat regionale kranten.
Heb ze rechtstreeks de oud-papier container ingeflikkerd.
Tja.. de doelgroep van een dergelijke folder. Iedereen weet dat voetbalsupporters niet de slimsten onder ons zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:05 schreef Nero22 het volgende:
Wat een topic weer.
"Rood Witte groet."_!
Laatst gevonden nieuwsfeiten.quote:Op zondag 13 september 2009 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben ook wel benieuwd ja.
ik denk dat je 299 bedoelt bij Bart Smit :quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:04 schreef Stephan1237 het volgende:
PS3 met Infamous: ¤198
PS3 met Killzone 2 : ¤180 bij bartsmit
Het kon wel maar toch
De boel was er wel degelijk tijdelijk 180 euro.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:32 schreef MarkyB het volgende:
[..]
ik denk dat je 299 bedoelt bij Bart Smit :
PS3 met Ratchet en Clank
PS3 slim
Dat hij er niets vanaf weet dat wil ik nog wel geloven.quote:
Ik denk eerder dat laatste.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:56 schreef Fockker het volgende:
[..]
Dat hij er niets vanaf weet dat wil ik nog wel geloven.
Maar zij had iets vreemds, kneuzen of niet!
Zo van "Mijn neus bloed"
Ze weet niet wie erachter zit. My Ass!![]()
Overigens z\at ze zich ook regelmatig te ergeren als hij iets zei. Om dat ie dom is of omdat ze dacht dat hij er mogelijk iets verkeerds zou uitflappen?
Dat zou kunnen, maar dat zou mijn eerst vraag zijn aan die mevrouw, ik geloof namelijk niet dat er oplichters bestaan die er niks aan willen verdienen. Natuurlijk kan het plannetje mis lopen, maar er moeten toch afspraken zijn gemaakt tussen die mevrouw en haar onbekende leverancier.quote:
Mja ze hebben de folderverspreiding nooit betaald aan de drukker en tnt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:29 schreef MarkyB het volgende:
Het mooie was, de folderverspreiding kostte 31000 euro, de telefoontjes leverden 'slechts' 9000 euro op op het moment van de opname welke nog wordt terugbetaald aan de consument
Ik hoop dat die daders gewoon alles kwijtrakenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:32 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Mja ze hebben de folderverspreiding nooit betaald aan de drukker en tnt.
Hoezo slim, is er iemand beter op geworden dan uiteindelijk?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:44 schreef MilaNL het volgende:
De daders hebben het wel slim gedaan. Ik geloof eerlijk gezegd wel dat die vrouw niet de schuldige is.. Ze is gewoon niet slim (=dom) geweest om een paar oplichtertjes te geloven die haar vertelden dat ze rijk kon worden als ze ff hier en hier tekende waardoor alles op haar naam komt te staan.
Het had kunnen lukkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:46 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Hoezo slim, is er iemand beter op geworden dan uiteindelijk?
Alleen tekenen was het sowieso niet, ze heeft zelf aangegeven alles georganiseerd te hebben, waaronder het afdrukken van de folder en het bezorgen ervan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:44 schreef MilaNL het volgende:
De daders hebben het wel slim gedaan. Ik geloof eerlijk gezegd wel dat die vrouw niet de schuldige is.. Ze is gewoon niet slim (=dom) geweest om een paar oplichtertjes te geloven die haar vertelden dat ze rijk kon worden als ze ff hier en hier tekende waardoor alles op haar naam komt te staan.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:27 schreef Psycho_dad het volgende:
[..]
Alleen tekenen was het sowieso niet, ze heeft zelf aangegeven alles georganiseerd te hebben, waaronder het afdrukken van de folder en het bezorgen ervan.
Wat heeft die Kassa Tros Radar overigens toch een slechte reporter op deze zaak gezet. Hij stelt domme vragen en komt niet uit zijn woorden. Ook zou hij dieper hebben moeten inzoomen op die mysterieuze leverancier om uit te zoeken of hij bestaat of snel door haar verzonnen is. Hoe kwam ze eraan, waarom geloofde ze hem, en erg belangrijk: wat was de betalingsafspraak met hem? De enige manier waarop de eventuele leverancier baat zou kunnen hebben bij deze oplichting, is als die mevrouw de bestellingen vooruit financierde (klanten hoefden pas bij levering te betalen). Daar hebben de tokkies het echter niet over, en ook uit de 60.000,00 euro schade die mannelijke tokkie noemt, blijkt dat ze de leverancier niets betaald hebben (de folderverspreiding alleen kostte al 50.000,- euro. Tel daar kantoorkosten, telefoons, uitzendkrachten, etc bij op, dan zit je al op 60.000,-). Mijn conclusie: ze heeft die leverancier verzonnen.
Ander zwak punt in haar betoog: ze investeert 50.000,- euro in deze zaak. Er wordt gesproken over een tientje dat ze op de inkoopprijs zou doen om de kosten te dekken. Ze moet dus 5000 producten verkopen om alleen al kiet te spelen. Echter, al bij tientallen klanten kunnen ze het niet meer bolwerken (is haar reden dat je niemand aan de lijn krijgt). Ze spreekt zelf namelijk over 500 mensen die ze terug gaat bellen om hun bestelling te annuleren. Kortom, volgens haar eigen woorden was hun businessplan volledig op drijfzand gebouwd. Mijn conclusie: ze lult uit haar nek.
Kortom, tokkies hebben zelf een scam verzonnen en gedacht dat ze er straffeloos een boel centjes mee konden binnenhalen. Gelukkig zijn het echte tokkies en dus zo dom als het achtereind van een varken. Scam is mooi mislukt en nu moeten ze 60.000,- euro dokken.![]()
Je loopt de kans op een rechtzaak!quote:
quote:Als het aan Frans ligt, is de naam Tokkie niet lang meer synoniem voor asociaal gedrag. Hij gaat zelfs gerechterlijke stappen ondernemen als de naam wordt misbruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |