Jij duikt ook ineens op, hier.quote:
Duurt nog wel even denk ik.quote:
Doe daar dan wat eens mee, prutser.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef JH87 het volgende:
Ik hou van meisjes!
Vertel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn laptop doet maf.
Eet jij uit zo'n klein bakje?quote:
Danoontjequote:
Nee, het gaat om de poezel, de foto is al van een paar weken geleden. En het toetje was toen legaal verworven door poezel.quote:
Nou, die F11, F12 etc. zijn ineens niet meer de geluidsregelaars bijv., maar nu het dashboard enzo. En F4 is niet meer het dashboard maar doet gewoon niks als ik erop druk..quote:
Okee...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:37 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de poezel, de foto is al van een paar weken geleden. En het toetje was toen legaal verworven door poezel.
Dat is wel heel erg kort.quote:
Nee, ik was aan het koken en zat ff te fokken terwijl de pasta kookte. Ondertussen heeft poezel zich in de keuken liefdevol onfermd over de zalmquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:47 schreef Fappie het volgende:
[..]
Okee...
Maar hoe heeft je poes dan deze keer je eten gejat? Ze is er toch niet met een compleet bord vandoor gegaan?
Whehequote:
Ik had ook zalm en pasta vandaag!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:49 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nee, ik was aan het koken en zat ff te fokken terwijl de pasta kookte. Ondertussen heeft poezel zich in de keuken liefdevol onfermd over de zalm
Tof hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WheheNee ik zeg het verkeerd. Ik heb een baan van 40 uur, en ik ga tijdelijk 32 uur werken
De komende 3 weken de maandagen vrij.
Photoshopquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:52 schreef nietzman het volgende:
Nou alleen nog even FAIL er overheen soepen en je bent het heertje.
Das je eigen schuld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik wil de groetjes doen aan Tineke, en ik vind het stom dat ik nooit meer in Groningen ben.
Moet ik me nu schuldig gaan voelen ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En het is jou schuld dat ik er binnenkort wel weer ben
De vrouwelijke versies neem ik aan ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, je moet verpleegkundigen-in-opleiding versieren.
Wat een kutfries, dat ie niet eens op je sms reageert joh!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef JH87 het volgende:
Friezen.
En die kutkroeg maakt nog steeds herrie. En Nietz reageer eens op m'n sms.
Ik word iig niets wijs van toetsenbord en muis-ding,quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:47 schreef nietzman het volgende:
Da's gewoon een optie in je systeemvoorkeuren bij het keyboard. Anders moet je fn indrukken tegelijk met die functietoetsen.
quote:
HÉ!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:20 schreef nietzman het volgende:
Gewoon een vinkje plaatsen bij "Use all F1, F2, etc. keys as standard function keys"
HALLO?!quote:
Nog een kwartier.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:51 schreef Luco het volgende:
Vuurwerkgeluiden!
quote:
Stomme huillie ga terug naar Friesland. Je hoort hier niet.quote:
En dan ga je maar Friezen pestenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 05:32 schreef Fappie het volgende:
[..]
Stomme huillie ga terug naar Friesland. Je hoort hier niet.![]()
Net terug van het stappen, was leuk. Beetje saai maar wel goed aangeschooten.
Dat was al aangevinkt, en nu doet ' ie het wel als ik fn erbij indruk, maar dat hoefde ik nooit,quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:20 schreef nietzman het volgende:
Gewoon een vinkje plaatsen bij "Use all F1, F2, etc. keys as standard function keys"
Jawel hoor, alle topics van STA zijn open voor iedereen om in te posten. Deze 'verwelkoming' is dan ook nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 05:32 schreef Fappie het volgende:
Volgens mij was Fappie de PI vergetenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jawel hoor, alle topics van STA zijn open voor iedereen om in te posten. Deze 'verwelkoming' is dan ook nergens voor nodig.
Misschien heeft het iets met de waterstanden (eb en vloed enzo) te maken ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:15 schreef LoudGirl het volgende:
WAdlopen is afgelast vanwege het weer maar de zon schijnt!
Gelukkig voel ik mij niet aangesproken aangezien ik in Fryslân woon.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 05:32 schreef Fappie het volgende:
[..]
Net terug van het stappen, was leuk. Beetje saai maar wel goed aangeschooten.
Woorden schieten mij tekortquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gelukkig voel ik mij niet aangesproken aangezien ik in Fryslân woon.
Ik ook van jouquote:
Ik meende het niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gelukkig voel ik mij niet aangesproken aangezien ik in Fryslân woon.
Wil jij voor altijd de mijne zijn dan ?quote:
Nee, daar geloof ik helaas niet inquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wil jij voor altijd de mijne zijn dan ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |