Okee...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:37 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de poezel, de foto is al van een paar weken geleden. En het toetje was toen legaal verworven door poezel.
Dat is wel heel erg kort.quote:
Nee, ik was aan het koken en zat ff te fokken terwijl de pasta kookte. Ondertussen heeft poezel zich in de keuken liefdevol onfermd over de zalmquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:47 schreef Fappie het volgende:
[..]
Okee...
Maar hoe heeft je poes dan deze keer je eten gejat? Ze is er toch niet met een compleet bord vandoor gegaan?
Whehequote:
Ik had ook zalm en pasta vandaag!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:49 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nee, ik was aan het koken en zat ff te fokken terwijl de pasta kookte. Ondertussen heeft poezel zich in de keuken liefdevol onfermd over de zalm
Tof hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WheheNee ik zeg het verkeerd. Ik heb een baan van 40 uur, en ik ga tijdelijk 32 uur werken
De komende 3 weken de maandagen vrij.
Photoshopquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:52 schreef nietzman het volgende:
Nou alleen nog even FAIL er overheen soepen en je bent het heertje.
Das je eigen schuld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik wil de groetjes doen aan Tineke, en ik vind het stom dat ik nooit meer in Groningen ben.
Moet ik me nu schuldig gaan voelen ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En het is jou schuld dat ik er binnenkort wel weer ben
De vrouwelijke versies neem ik aan ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, je moet verpleegkundigen-in-opleiding versieren.
Wat een kutfries, dat ie niet eens op je sms reageert joh!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef JH87 het volgende:
Friezen.
En die kutkroeg maakt nog steeds herrie. En Nietz reageer eens op m'n sms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |