Jij duikt ook ineens op, hier.quote:
Duurt nog wel even denk ik.quote:
Doe daar dan wat eens mee, prutser.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef JH87 het volgende:
Ik hou van meisjes!
Vertel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn laptop doet maf.
Eet jij uit zo'n klein bakje?quote:
Danoontjequote:
Nee, het gaat om de poezel, de foto is al van een paar weken geleden. En het toetje was toen legaal verworven door poezel.quote:
Nou, die F11, F12 etc. zijn ineens niet meer de geluidsregelaars bijv., maar nu het dashboard enzo. En F4 is niet meer het dashboard maar doet gewoon niks als ik erop druk..quote:
Okee...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:37 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de poezel, de foto is al van een paar weken geleden. En het toetje was toen legaal verworven door poezel.
Dat is wel heel erg kort.quote:
Nee, ik was aan het koken en zat ff te fokken terwijl de pasta kookte. Ondertussen heeft poezel zich in de keuken liefdevol onfermd over de zalmquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:47 schreef Fappie het volgende:
[..]
Okee...
Maar hoe heeft je poes dan deze keer je eten gejat? Ze is er toch niet met een compleet bord vandoor gegaan?
Whehequote:
Ik had ook zalm en pasta vandaag!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:49 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nee, ik was aan het koken en zat ff te fokken terwijl de pasta kookte. Ondertussen heeft poezel zich in de keuken liefdevol onfermd over de zalm
Tof hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WheheNee ik zeg het verkeerd. Ik heb een baan van 40 uur, en ik ga tijdelijk 32 uur werken
De komende 3 weken de maandagen vrij.
Photoshopquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:52 schreef nietzman het volgende:
Nou alleen nog even FAIL er overheen soepen en je bent het heertje.
Das je eigen schuld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik wil de groetjes doen aan Tineke, en ik vind het stom dat ik nooit meer in Groningen ben.
Moet ik me nu schuldig gaan voelen ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En het is jou schuld dat ik er binnenkort wel weer ben
De vrouwelijke versies neem ik aan ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, je moet verpleegkundigen-in-opleiding versieren.
Wat een kutfries, dat ie niet eens op je sms reageert joh!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef JH87 het volgende:
Friezen.
En die kutkroeg maakt nog steeds herrie. En Nietz reageer eens op m'n sms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |