B16 is verkocht en het was idd slimmer om de b16 kop erop te zetten, maar dit wil ik in de toekomst gaan doen en dan meteen het b20 onderblok sleeven enz enz.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:41 schreef Googolplexian het volgende:
tvp'tje
edit : wat ga je met de B16 doen?
edit 2 : was het niet slimmer om de kop van de B16 te houden?
Ach ... een B16 zonder kop verkopen was ook niet echt een oplossing geweest ^^ Nu pak je iig die centen nog.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:04 schreef raulbouli het volgende:
[..]
B16 is verkocht en het was idd slimmer om de b16 kop erop te zetten, maar dit wil ik in de toekomst gaan doen en dan meteen het b20 onderblok sleeven enz enz.
Nou bij mij nogquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:02 schreef Houniet het volgende:
Er komt schot in de zaak.
Je kan ook gewoon LSD in een B16 bak zettenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ach ... een B16 zonder kop verkopen was ook niet echt een oplossing geweest ^^ Nu pak je iig die centen nog.
Past toch een ITR bak op die B20? (LSD, YEAH!)
ITR bak is korterquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:10 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon LSD in een B16 bak zetten
Nou je het zegt, die is inderdaad paars. Nou vraag ik me echt af wat er met die groene gebeurd is...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De binnenkant motorruimte is paars?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:44 schreef raulbouli het volgende:
Whoihi had het al voor elkaar gekregen om de dumptube te laten scheuren
Ik draai niet op bar, aan een bar drink ik
Ik draai nu 6 psi, maar ga naar 10 psi. In september dyno :p
Je negeert je oudklasgenoot gewoon man... lekker is datquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:44 schreef raulbouli het volgende:
Whoihi had het al voor elkaar gekregen om de dumptube te laten scheuren
Ik draai niet op bar, aan een bar drink ik
Ik draai nu 6 psi, maar ga naar 10 psi. In september dyno :p
?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:01 schreef bietelboer het volgende:
Verrassinggggggggggg
Leuke auto's inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef venomsnake het volgende:
Oe leuk, Honda Civic.
Even volgen...
Niet zo leuk als blauwe peugeotjesquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet zo leuk als blauwe peugeotjes
Peugeotquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:22 schreef Koepert het volgende:
Raulbouli; 1 ding allereerst, k vind je project leuk, ziet er tof uit en alles, maar het gemiddelde volk in n Civic pleegt mij te zeggen
Honda![]()
Civic![]()
Een Audi S2. Kom maar op met je typische one-liners. Tuurlijk hebben zowel Peugeot als Honda genoeg mooi spul, dat je het zelf niet zo vindt is jouw eigen mening en absoluut geen feit. Mijn opmerking was ook om maar even mee te gaan met jullie bash-tourquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:55 schreef bietelboer het volgende:
Honda mag in Europa misschien wel niet een grote jonge zijn en niet veel geschiedenis hebben(volgens jou) maar doet al wel heeel lang veel met racerij
Maar zeg eens even wat je zelf rijdt voor dat je andere merken afkraakt
Hey ... een Golf-rijder die geen Golf wil rijdenquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:14 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Kom maar op met je typische one-liners.
Hoiquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hey ... een Golf-rijder die geen Golf wil rijdenHoi.
Dat verdient een topic.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:14 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Een Audi S2. Kom maar op met je typische one-liners. Tuurlijk hebben zowel Peugeot als Honda genoeg mooi spul, dat je het zelf niet zo vindt is jouw eigen mening en absoluut geen feit. Mijn opmerking was ook om maar even mee te gaan met jullie bash-tour
Maar on-topic, ik ben benieuwd naar hoe het geweld klinkt! Het ziet er uit als interressant project, en ik vraag mij af of je het vermogen ook op de weg krijgt
Afgezien van een chip, ge-upgrade koeling en uitlaatsysteem en wat klein spul wat nodig was voor de chip heb ik er vrij weinig over te meldenquote:
Je klinkt net een sjonniequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:08 schreef Remon het volgende:
ik had de pijp van de wastegate in de uitlaat lijn mee genomen scheelt een hoop lelijke herrie en dan hoor je het turbotje tenminste lekker spoelen.
verders leuke betrouwbaare motortjes. en zou ik het kleppendeksel dopje bruin spuiten net als de oude d16x1 ?? dohc crx motortjes. en juist geen vtec kop om net ff tegendraads te zijn vtec is voor n/a motortjes
NA tuning is passie, Boost is porn!
en tot slot geen dohc vtec decals maar fcuk vtec decals op de zeikant.
just my 2 cents ;-)
gr Essential
Tanks!quote:
Je hebt helaas gelijk, gelukkig behoor ik niet tot het gemiddelde volk en ik draag geen petjesquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:22 schreef Koepert het volgende:
Raulbouli; 1 ding allereerst, k vind je project leuk, ziet er tof uit en alles, maar het gemiddelde volk in n Civic pleegt mij te zeggen
Honda![]()
Civic![]()
Nu doe je sarcastisch, terwijl het wel allemaal kloptquote:Op zondag 13 september 2009 22:30 schreef Remon het volgende:
[..]
Tanks!
ik was nog de blauwe tl balken voor onder de auto vergeten!!
En het kippe gaas in de bumper niet te vergeten!
K schaarde jou er ook al niet onderquote:Op zondag 13 september 2009 22:35 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Je hebt helaas gelijk, gelukkig behoor ik niet tot het gemiddelde volk en ik draag geen petjesEn heb geen radio in de auto, dus geen boem boem muziek
Zoveel geld in je auto steken dat je geen geld meer over hebt voor een radioquote:Op zondag 13 september 2009 22:35 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Je hebt helaas gelijk, gelukkig behoor ik niet tot het gemiddelde volk en ik draag geen petjesEn heb geen radio in de auto, dus geen boem boem muziek
Laten we dan maar niet over jou creaties hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 13:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nu doe je sarcastisch, terwijl het wel allemaal klopt
Betraptquote:Op maandag 14 september 2009 14:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoveel geld in je auto steken dat je geen geld meer over hebt voor een radio.
Heb je m'n flyer nog gekregen?quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Betrapt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef raulbouli het volgende:
Flyer gekregen ? Ik neem nooit papier aan hihih
quote:Op vertoon van deze flyer krijg je bij Total Car Concept in Bleiswijk korting op de volgende performance producten :
-10% op ACT Koppelingen
-20% op TCC licht metalen vliegwielen
-20% op Ferodo DS2500 remblokken
-10% tot -15% op Powerslot remschijven
-15% op Energy suspension parts
-15% MSD op ignition parts
-10% tot -15% op Innovate wideband meters
-15% op Walbro 255 in-tank fuel pomp
-25% op Aluminium radiateurs
Korting niet in combinatie met club- / andere kortingen
Geldig tot 31-12-2009
Nicequote:Op dinsdag 10 november 2009 20:16 schreef raulbouli het volgende:
Gisteravond om half 11 nog lopen retunen, Sorry alle mensen in nijmegen en omgeving !
Nog geen dyno. Draait nu wel op 10psi, althans in de 3e, 4e en 5e versnelling. 1e + 2e 6psi ivm grip.
Nog niks te pakken, moet wel andere versnellingsbak hebben. Iets met wat langere versnellingen en lsd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nice![]()
Had je nou al een LSD te pakken of in 't vizier?I no remember
Een soort onverklaarbare blurr op de weg?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef Revolution-NL het volgende:
Volgens mij zie ik TS welleens rijden in de buurt van Bunschoten-Spakenburg en Baarn.
Dus geen ITR bak ... want die is korter.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:18 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Nog niks te pakken, moet wel andere versnellingsbak hebben. Iets met wat langere versnellingen en lsd.
Veels te veel tekst. Ik weer dat ik een s9b bak moet hebben, komt van een B18C4 (GSR) heeft lsd en lange overbreningen. Hoef ik niet na elke seconde te schakelenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus geen ITR bak ... want die is korter.
Je oplossingen:
- GSR bak ( is langer en heeft dezelfde LSD als de ITR).
- Quaife Diff.
- Eindoverbrenging van een GSR bak in een ITR bak gooien. (??)
Zoals ik heb begrepen is de standaard ITR diff op 35% LS max en kan een Quaife diff tot 65% max (ala GSR)
Klopt dat een beetje?
Kan niet, ben de afgelopen maand(en) niet eens Nijmegen uit geweestquote:Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef Revolution-NL het volgende:
Volgens mij zie ik TS welleens rijden in de buurt van Bunschoten-Spakenburg en Baarn.
Quaife Diff:quote:Op woensdag 11 november 2009 18:30 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Veels te veel tekst. Ik weer dat ik een s9b bak moet hebben, komt van een B18C4 (GSR) heeft lsd en lange overbreningen. Hoef ik niet na elke seconde te schakelen![]()
[..]
Kan niet, ben de afgelopen maand(en) niet eens Nijmegen uit geweest
Dan kan je in de spiegels zien, dat ik je van de weg af drukquote:
Dank u !quote:
wat.. als je em dwars inhaalt?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:49 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Dan kan je in de spiegels zien, dat ik je van de weg af druk![]()
![]()
[..]
ja, is ook direct omgebouwd na achterwielaandrijving hea.. ?:')quote:Op donderdag 10 december 2009 20:47 schreef green_power het volgende:
[..]
wat.. als je em dwars inhaalt?
Dat ben ik. Maar hij lijkt totaal niet hoor (met name omdat ik geen Civic heb gehad). Deze is mooierquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:50 schreef raulbouli het volgende:
Wie is ijsmeis ?
Maandag nieuw spruitje, downpipe enz. En een retune met boostcontroller...
Hoi ! Dank jequote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat ben ik. Maar hij lijkt totaal niet hoor (met name omdat ik geen Civic heb gehad). Deze is mooier.
Op fotos kan je niet zien hoe snel die isquote:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef raulbouli het volgende:
Hoi ik kom net onder een steen vandaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |