B16 is verkocht en het was idd slimmer om de b16 kop erop te zetten, maar dit wil ik in de toekomst gaan doen en dan meteen het b20 onderblok sleeven enz enz.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:41 schreef Googolplexian het volgende:
tvp'tje
edit : wat ga je met de B16 doen?
edit 2 : was het niet slimmer om de kop van de B16 te houden?
Ach ... een B16 zonder kop verkopen was ook niet echt een oplossing geweest ^^ Nu pak je iig die centen nog.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:04 schreef raulbouli het volgende:
[..]
B16 is verkocht en het was idd slimmer om de b16 kop erop te zetten, maar dit wil ik in de toekomst gaan doen en dan meteen het b20 onderblok sleeven enz enz.
Nou bij mij nogquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:02 schreef Houniet het volgende:
Er komt schot in de zaak.
Je kan ook gewoon LSD in een B16 bak zettenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ach ... een B16 zonder kop verkopen was ook niet echt een oplossing geweest ^^ Nu pak je iig die centen nog.
Past toch een ITR bak op die B20? (LSD, YEAH!)
ITR bak is korterquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:10 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon LSD in een B16 bak zetten
Nou je het zegt, die is inderdaad paars. Nou vraag ik me echt af wat er met die groene gebeurd is...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De binnenkant motorruimte is paars?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:44 schreef raulbouli het volgende:
Whoihi had het al voor elkaar gekregen om de dumptube te laten scheuren
Ik draai niet op bar, aan een bar drink ik
Ik draai nu 6 psi, maar ga naar 10 psi. In september dyno :p
Je negeert je oudklasgenoot gewoon man... lekker is datquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:44 schreef raulbouli het volgende:
Whoihi had het al voor elkaar gekregen om de dumptube te laten scheuren
Ik draai niet op bar, aan een bar drink ik
Ik draai nu 6 psi, maar ga naar 10 psi. In september dyno :p
?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:01 schreef bietelboer het volgende:
Verrassinggggggggggg
Leuke auto's inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef venomsnake het volgende:
Oe leuk, Honda Civic.
Even volgen...
Niet zo leuk als blauwe peugeotjesquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet zo leuk als blauwe peugeotjes
Peugeotquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:22 schreef Koepert het volgende:
Raulbouli; 1 ding allereerst, k vind je project leuk, ziet er tof uit en alles, maar het gemiddelde volk in n Civic pleegt mij te zeggen
Honda![]()
Civic![]()
Een Audi S2. Kom maar op met je typische one-liners. Tuurlijk hebben zowel Peugeot als Honda genoeg mooi spul, dat je het zelf niet zo vindt is jouw eigen mening en absoluut geen feit. Mijn opmerking was ook om maar even mee te gaan met jullie bash-tourquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:55 schreef bietelboer het volgende:
Honda mag in Europa misschien wel niet een grote jonge zijn en niet veel geschiedenis hebben(volgens jou) maar doet al wel heeel lang veel met racerij
Maar zeg eens even wat je zelf rijdt voor dat je andere merken afkraakt
Hey ... een Golf-rijder die geen Golf wil rijdenquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:14 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Kom maar op met je typische one-liners.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |