verkrachtenquote:
Dan moet je wel de nieuwe TT, die oude heeft veel te bolle lijnenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tuurlijk gaan wij geld verdienen..
Ik heb mijn autoidee al bijgesteld, ik wilde eerst een TT én een mini![]()
Klopt helemaal, maar dat scheelt je ook wel een bom duitenquote:
Vakantietijd is voorbij hèquote:
En niet zomaar een auto!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Staat daar nou een auto tussen de reclame?
Een RS6 C6 is geen verkrachtingquote:
Dohquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet je wel de nieuwe TT, die oude heeft veel te bolle lijnen. Een van de Mini moet je minimaal een Coopertje S, anders is er niks aan.
[..]
Is ze nog vrijgezel?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:21 schreef SLP_ het volgende:
Een vriendin van mij heeft een witte cabrio gekregen van dr pa. Terwijl ze nog geen eens 18 is
Heeft ook wel iets, maar een GT2 is meer circuitminded dan echt een daily drive. Minder praktisch ook. Meer een echte sportwagen dan de genoemde Audi's. Heeft ook wel wat, maar daar moet je dus wel nog iets anders bij hebbenquote:
Eerder opstaan of zeg ik nu iets heeeel stoms?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit in tijdnood vandaag.. irritant is dat.
Ontbijt is nu bijna klaar en dan even knallen
Had niks uitgemaakt, m'n afspraken zijn vanaf 12u en die volgen elkaar gewoon te snel opquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:29 schreef royjn het volgende:
[..]
Eerder opstaan of zeg ik nu iets heeeel stoms?
Ik ken hetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit in tijdnood vandaag.. irritant is dat.
Ontbijt is nu bijna klaar en dan even knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |