Standaard blijven zitten daar richting Berlijn jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:55 schreef Cortax het volgende:
standaard overstappen daar richting berlijn.
dan zit je in de slome trein uit amsterdam.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Standaard blijven zitten daar richting Berlijn ja
topperquote:
quote:
Nee, helaas niet goed. Behalve het land ook niet eens warm, trouwens.quote:
Dat werd langzaam wel tijd ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:25 schreef HeatWave het volgende:
We gaan jullie even naar MEN verkassen.
Cooligheidquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:25 schreef HeatWave het volgende:
We gaan jullie even naar MEN verkassen.
Ziet emmen er van de voorkant zo uit jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:55 schreef Cortax het volgende:
standaard overstappen daar richting berlijn.
volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:53 schreef Crientj het volgende:
Mag mijn puntentelling ook meeverkassen? :[
Helaas ook niet.quote:
Ik heb al verklapt dat het aan de andere kant van het land ligt dan Oradea, en er staat een Roemeense vlag getekend onder de uitgegumde stationsnaam. Welk land zou het dan zijn?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:21 schreef MassimO het volgende:
Is het een Nederlands station? Ik zit namelijk in Duitsland te zoeken
Ook niet.quote:
quote:
quote:
Deze was een leuke puzzel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Netjes IgenIk vind dat altijd lastig, stations van de buitenkant. Die kant zie ik meestal niet
quote:
Nee.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:25 schreef MassimO het volgende:
Medemblik?
He?? Waar in Kesteren dan??quote:
Oudelande is goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:00 schreef bork het volgende:
Oudelande
Ziet er vet uitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:05 schreef MassimO het volgende:
We zullen er nog maar een doen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Köln Hbf
Foto is in een niet allerdaagse hoek genomenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kende die kleine boogkoepelgewelven helemaal niet joh
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He?? Waar in Kesteren dan??
edit: Of is dit het ooit afbuigende lijntje naar Rhenen soms?
*edit Toch goed , mijn foutquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:38 schreef Igen het volgende:
Berlijn Hbf
De architect had de Deutsche Bahn nog aangeklaagd dat dat oerlelijke plafond een schending van zijn auteursrecht was.
Heb mn post al geedit . Je antwoord was wel goed , sorry nogmaals.quote:
Dat moet wel Travemünde zijn, want dat is de enige plaats waar Lübeck de enige bestemming is.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat moet wel Travemünde zijn, want dat is de enige plaats waar Lübeck de enige bestemming is.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunteren
De hint is begrepen, zie ik?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:30 schreef bork het volgende:
Lunteren
Nee, ik had t zo ook wel geweten, heb daar familie wonenquote:
Precies wist em gelijk :quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik had t zo ook wel geweten, heb daar familie wonenGoeie hint wel
Ik kom nooit in Frankrijk, ben in Parijs geweest en Nice, ik heb het er wel mee gehadquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Speciaal voor de mensen die altijd die hal uit stappen
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent niet? Of je volgt niet?
Gevoel is een belangrijke zaak in dit topic, en dat is hier niet voor het eerstquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:22 schreef Igen het volgende:
Ik ga voor Charleville-Mézières.
Het is fout, dat weet ik, maar het lijkt er tenminste op. Betekent dat ook dat het goede station ook ergens in die omgeving is?
Aahhh idd, heb Longwy ook een paar keer gezocht maar dacht toch dat het hem niet was.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:25 schreef Igen het volgende:
Longwy?
Jaah, volgens mij heb ik 'm goed hoor.
Kijk, dit is station Longwy. Een plaatje van de voorkant kan ik niet vinden (daarom natuurlijk ook Dr_Flash opmerking "voor iedereen die regelmatig deze hal uit loopt"). Maar aan de kleur van de schoorsteen te zien, en aan de satellietfoto van Google Earth te zien, móét het 'm wel zijn.
Hee, die was ik daarnet al tegengekomen. Erfurt.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Hee, die was ik daarnet al tegengekomen. Erfurt.
Was m'n eerste gok voor dat plaatje van Darmstadt.
Aye.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:47 schreef bork het volgende:
Newcastle
Zie: Treintopic deel 100!!! Tijd voor de Taart!
Nee. Maar wel de goede regio.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:01 schreef MassimO het volgende:
Liverpool Lime Street?
Volgens mij zie ik "Richtung Koblenz" staan. Dan moet het wel aan de linke of [/i]rechte Rheinstrecke[/i] liggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:57 schreef MassimO het volgende:
Succes met de volgende.![]()
[ afbeelding ]
O ja, die is er ook nog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:29 schreef MassimO het volgende:
Het licht aan de Moselstrecke
Deze is al eens geweest, met exact dezelfde fotoquote:
Het is idd Longwyquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:25 schreef Igen het volgende:
Longwy?
Jaah, volgens mij heb ik 'm goed hoor.
Kijk, dit is station Longwy. Een plaatje van de voorkant kan ik niet vinden (daarom natuurlijk ook Dr_Flash opmerking "voor iedereen die regelmatig deze hal uit loopt"). Maar aan de kleur van de schoorsteen te zien, en aan de satellietfoto van Google Earth te zien, móét het 'm wel zijn.
Ik was zo vrij geweest om mezelf dat punt vast toe te kennen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is idd LongwyEn ik ben ook weer thuis dus
![]()
Igen +1 (als die nog niet geteld was??)
Neequote:Op woensdag 2 september 2009 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw, dat is groot. Is het in Polen??
Neequote:
quote:
quote:
Als dat de keuzes zijn ga ik voor Vitebskyquote:Op woensdag 2 september 2009 21:15 schreef MassimO het volgende:
Ik twijfel tussen Sverdlovsk en Krasnojarsk.
Oeh, is dat zo'n station in de UK waar eens in de week een railbus langs komt als alibi-trein?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef MassimO het volgende:
Een ietsje wat kleiner station...
[ afbeelding ]
Mja, ook het eerste waar ik aan dacht... Maar dan... Daar zijn er zo veel vanquote:Op woensdag 2 september 2009 21:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Oeh, is dat zo'n station in de UK waar eens in de week een railbus langs komt als alibi-trein?
Na wat gegoogle schijnt er dit type trein op te rijden. (British Rail Class 158)quote:Op woensdag 2 september 2009 21:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Oeh, is dat zo'n station in de UK waar eens in de week een railbus langs komt als alibi-trein?
Far North Linequote:Op woensdag 2 september 2009 22:14 schreef Leonos het volgende:
Ja
Nee , die is het niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:24 schreef CasB het volgende:
Culrain?
Wien Westbahnhof.quote:
Correctomundo!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Wien Westbahnhof.
En die andere zal inderdaad wel in Wales zijn.
Wales is inderdaad goedquote:
We have a winnerquote:Op woensdag 2 september 2009 23:29 schreef Aap_2 het volgende:
komt ie:
llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Ik dacht dat niemand dat kon lezenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Heilbronn![]()
EN HAAL DIE BORDJES DAN WEG
Ja, ik zal ook weer eens wat plaatsenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:52 schreef MassimO het volgende:
volgende en voorlopig m'n laatste ( wil er ook een paar raden )
Spanje is goedquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:42 schreef MassimO het volgende:
Ik zat aan Spanje te denken. In Italie zie je veel bovenleidingsmasten van metaal.
In Spanje meer van beton , maar mischien zit ik er ook wel kompleet naast.
Nee!quote:
Ook niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:34 schreef MassimO het volgende:
Vriezenveen mischien dan?
Nee, maar het is tenminste de goede provincie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:57 schreef bork het volgende:
Delfzijl West?
Ik hou het iig op Soller.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:30 schreef MassimO het volgende:
Is het Soller?
Ik heb het station gevonden op een Spaanse site.quote:
Goed gevonden maar niet goed van de meneer van die sitequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:19 schreef MassimO het volgende:
[..]
Ik heb het station gevonden op een Spaanse site.
[ afbeelding ]
en daar staat: Estación de Soller. Baleares
link: http://www.laestaciondetr(...)/BALEARES/index7.htm
Dit is 'm toch
waddinxveen?quote:
Iets te weinig bovenleiding op het plaatjequote:
Baflo?quote:
Koudum-Molkwerum?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:26 schreef Aap_2 het volgende:
Hindeloopen en Baflo zijn ook niet goed.
Al zit Hindeloopen er wel erg dichtbij
is het in Italie?quote:
Wilde gok: bij Rome?quote:
Florence?quote:
Nee , dat is niet goed. Kijk nog eens naar de 1e post van dit station , daar staat al een hint.quote:
Nieuwe hmmm ik heb het vertaald naar het italiaans en dan is het Nuovo, maar of dat station ook zo heet...quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:24 schreef MassimO het volgende:
[..]
Nee , dat is niet goed. Kijk nog eens naar de 1e post van dit station , daar staat al een hint.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:07 schreef bork het volgende:
Helsinki
ay , das minder. Altijd klote als de verbinding klappert.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:54 schreef Aap_2 het volgende:
Inderdaad goed, mijn internet is een soort knipperlicht dus ik kon niet zo snel antwoord geven
Berlin Hbf?quote:
Spanje is goedquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Lijkt een beetje op Spanje.
Valencia?
Barcelona?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:00 schreef bork het volgende:
[..]
Spanje is goed![]()
Gaat een beetje raar internet op wii
Nee,quote:
Nee,quote:
neequote:
Nee, het is ook een metrostationquote:
Dat zal die in Barcelona wel zijn dan , maar geen idee hoe die heet.quote:
Forum Opties | |