Inderdaad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He?? Waar in Kesteren dan??
edit: Of is dit het ooit afbuigende lijntje naar Rhenen soms?
*edit Toch goed , mijn foutquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:38 schreef Igen het volgende:
Berlijn Hbf
De architect had de Deutsche Bahn nog aangeklaagd dat dat oerlelijke plafond een schending van zijn auteursrecht was.
Heb mn post al geedit . Je antwoord was wel goed , sorry nogmaals.quote:
Dat moet wel Travemünde zijn, want dat is de enige plaats waar Lübeck de enige bestemming is.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat moet wel Travemünde zijn, want dat is de enige plaats waar Lübeck de enige bestemming is.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunteren
De hint is begrepen, zie ik?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:30 schreef bork het volgende:
Lunteren
Nee, ik had t zo ook wel geweten, heb daar familie wonenquote:
Precies wist em gelijk :quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik had t zo ook wel geweten, heb daar familie wonenGoeie hint wel
Ik kom nooit in Frankrijk, ben in Parijs geweest en Nice, ik heb het er wel mee gehadquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Speciaal voor de mensen die altijd die hal uit stappen
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent niet? Of je volgt niet?
Gevoel is een belangrijke zaak in dit topic, en dat is hier niet voor het eerstquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:22 schreef Igen het volgende:
Ik ga voor Charleville-Mézières.
Het is fout, dat weet ik, maar het lijkt er tenminste op. Betekent dat ook dat het goede station ook ergens in die omgeving is?
Aahhh idd, heb Longwy ook een paar keer gezocht maar dacht toch dat het hem niet was.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:25 schreef Igen het volgende:
Longwy?
Jaah, volgens mij heb ik 'm goed hoor.
Kijk, dit is station Longwy. Een plaatje van de voorkant kan ik niet vinden (daarom natuurlijk ook Dr_Flash opmerking "voor iedereen die regelmatig deze hal uit loopt"). Maar aan de kleur van de schoorsteen te zien, en aan de satellietfoto van Google Earth te zien, móét het 'm wel zijn.
Hee, die was ik daarnet al tegengekomen. Erfurt.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Hee, die was ik daarnet al tegengekomen. Erfurt.
Was m'n eerste gok voor dat plaatje van Darmstadt.
Aye.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:47 schreef bork het volgende:
Newcastle
Zie: Treintopic deel 100!!! Tijd voor de Taart!
Nee. Maar wel de goede regio.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:01 schreef MassimO het volgende:
Liverpool Lime Street?
Volgens mij zie ik "Richtung Koblenz" staan. Dan moet het wel aan de linke of [/i]rechte Rheinstrecke[/i] liggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:57 schreef MassimO het volgende:
Succes met de volgende.![]()
[ afbeelding ]
O ja, die is er ook nog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:29 schreef MassimO het volgende:
Het licht aan de Moselstrecke
Deze is al eens geweest, met exact dezelfde fotoquote:
Het is idd Longwyquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:25 schreef Igen het volgende:
Longwy?
Jaah, volgens mij heb ik 'm goed hoor.
Kijk, dit is station Longwy. Een plaatje van de voorkant kan ik niet vinden (daarom natuurlijk ook Dr_Flash opmerking "voor iedereen die regelmatig deze hal uit loopt"). Maar aan de kleur van de schoorsteen te zien, en aan de satellietfoto van Google Earth te zien, móét het 'm wel zijn.
Ik was zo vrij geweest om mezelf dat punt vast toe te kennen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is idd LongwyEn ik ben ook weer thuis dus
![]()
Igen +1 (als die nog niet geteld was??)
Neequote:Op woensdag 2 september 2009 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw, dat is groot. Is het in Polen??
Neequote:
quote:
quote:
Als dat de keuzes zijn ga ik voor Vitebskyquote:Op woensdag 2 september 2009 21:15 schreef MassimO het volgende:
Ik twijfel tussen Sverdlovsk en Krasnojarsk.
Oeh, is dat zo'n station in de UK waar eens in de week een railbus langs komt als alibi-trein?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef MassimO het volgende:
Een ietsje wat kleiner station...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |