abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72163074
De radio doet mij eens te meer beseffen hoe treurig het gesteld is met de fantasie van de gemiddelde reclamemaker. Zo'n jongen wordt samen met zijn collega's dik betaald om een reclame te bedenken voor bijvoorbeeld Knorr en na dagenlange brainstormsessies staat er iemand met een luide knal op tafel op met de boodschap "Jongens, ik heb het! We verwerken er een boer in met een grappig accent! Dan zal iedereen een wereldgerecht kopen!1"

Knorr
Albert Heyn hamsterweken
Arce.nl
Veel andere bedrijven

Klacht: reclamemakers hebben totaal geen inspiratie meer en verwerken overal 'grappige' stemmetjes in.
Hoera! Weer een kuttopic!
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 09:05:49 #2
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72163140
Ik verbaas me ook dagelijks over die wangedrochten waar sommige bedrijven mee aan komen kakken, ik kan mij ook gewoon niet voorstellen dat ze zelf tevreden zijn met zo'n reclame
pi_72163157
Dat kutkind van het voedingcentrum op die vogelschommel.

"ontbijtgeentijd! ontbijtgeentijd! fietsen?pakdeautoweleffe! fietsen?pakdeautoweleffe!"

pi_72163187
Ik erger me aan die nagesynchroniseerde reclame over hoe vies een toiletblok kan worden in de plee. Zegt zo'n overdreven stem: "Ik durf het ZELFS niet met MIJN VINGERS aan te RAKEN". Jammer.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_72163199
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:05 schreef Penisbaard het volgende:
Ik verbaas me ook dagelijks over die wangedrochten waar sommige bedrijven mee aan komen kakken, ik kan mij ook gewoon niet voorstellen dat ze zelf tevreden zijn met zo'n reclame
Inderdaad, het is niet alsof reclames gratis worden gemaakt. En als je bekijkt waaar die bedrijven mee weten weg te komen....de tering
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72163305
quote:


Dit lijkt wel zo'n goedkope commercial van een regionale zender
pi_72163402
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:06 schreef fratsman het volgende:
Dat kutkind van het voedingcentrum op die vogelschommel.

"ontbijtgeentijd! ontbijtgeentijd! fietsen?pakdeautoweleffe! fietsen?pakdeautoweleffe!"

Ah lekker frikadellen

STERF HOERENKIND!!
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_72163429
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:21 schreef Schokbreker het volgende:

[..]

Ah lekker frikadellen

STERF HOERENKIND!!
En frikandellen zijn gewoon lekker...
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 09:24:33 #11
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72163461
Of die reclame van Axe Ik hoor hier minstens 10 keer per dag: "Shake your marakkas " ♪lalalala♪ "Muchos marakkas "

Grrrrr Stop die marakkas in je hol
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 09:25:19 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72163473
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:06 schreef fratsman het volgende:
Dat kutkind van het voedingcentrum op die vogelschommel.

"ontbijtgeentijd! ontbijtgeentijd! fietsen?pakdeautoweleffe! fietsen?pakdeautoweleffe!"


Elke keer hoop ik dat dat tyfuskind er vanaf pleurt maar helaas.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:28:30 #13
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_72163521
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:06 schreef fratsman het volgende:
Dat kutkind van het voedingcentrum op die vogelschommel.

"ontbijtgeentijd! ontbijtgeentijd! fietsen?pakdeautoweleffe! fietsen?pakdeautoweleffe!"


Eensch
Mij mag je er voor wakker maken.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:31:27 #14
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_72163575
Wendy van dijk
Lege virente, virent cuncta
pi_72163747
Ik denk dat de wens van het reclamebureau zwaarder weegt dan de wensen van de opdrachtgever. Reclamebureaus zijn bekende kunstenaars geworden die een geheel eigen stijl in de commercials laten zien. Het gaat niet zozeer meer om de boodschap die wordt gebracht maar om het plot.
Eens per jaar wordt bijvoorbeeld de Goude Loekie uitgereikt. En die gaat in de regel naar de leukste of meest opmerkelijke commercial. De gemiddelde consument herinnert zich niet de naam van het product of dienstverlener maar kan wel de commercial gedetailleerd beschrijven.
pi_72163754
Als men reclames nou leuk zou maken a la Centraal Beheer / Even Apeldoorn Bellen dan keek er nog iemand naar. En mensen die reclames quoten ("Goeiemoggel!" "Ik zeg: Doen!") mogen van mij door een tientonner overreden worden.

Ik snap reclamemakers niet. Het is echt niet zo moeilijk een minder-irritante reclame in elkaar te draaien en het doet je bedrijf/instelling alleen maar goed.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_72163856
Frank Lammers
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:56:16 #18
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72164018
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Als men reclames nou leuk zou maken a la Centraal Beheer / Even Apeldoorn Bellen dan keek er nog iemand naar. En mensen die reclames quoten ("Goeiemoggel!" "Ik zeg: Doen!") mogen van mij door een tientonner overreden worden.

Ik snap reclamemakers niet. Het is echt niet zo moeilijk een minder-irritante reclame in elkaar te draaien en het doet je bedrijf/instelling alleen maar goed.
Nee. Irritante reclame blijkt zeer effectief.
pi_72164088
er is wel eens onderzoek geweest en daaruit bleek dat irritante reclames beter blijven hangen dan "goeie" reclames en dat dit zelfs nog een positief effect heeft op de verkopen.
Irritante reclame = ergernis = blijft in je hoofd hangen = in de winkel zie je dat product en ben je toch geneigd het te pakken omdat je de ergernis alweer bent vergeten
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  Redactie Sport woensdag 26 augustus 2009 @ 10:00:44 #20
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_72164122
Hamsterweken
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_72164129
Die reclame van die datingsite voor hoger opgeleiden.

"Deze reclame is niet bedoeld voor mensen...waarvoor hij niet bedoeld is."

pi_72164198
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:01 schreef Mozy het volgende:
Die reclame van die datingsite voor hoger opgeleiden.

"Deze reclame is niet bedoeld voor mensen...waarvoor hij niet bedoeld is."


Dat is toch best komisch
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 10:05:00 #23
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72164217
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:04 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Dat is toch best komisch
Nee, dat is kansloos.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_72164239
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:05 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Nee, dat is kansloos.
Klopt. Volgens mij was die reclame nog grappig bedoeld ook
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:16:18 #25
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72164465
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_72164705
reclames
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_72164984
Ik snap de gedachtengang achter de nieuwe(re) reclame voor vrijsoavrij niet. Die met Frankenstein. Hij slaat echt helemaal nergens op. Waarom zou het monster van Frankenstein er beter geschikt voor zijn om jongeren ertoe te bewegen om een condoom te gebruiken, dan een lekker wijf? Of voor mijn part een bekende rapper, rocker of een homofiele musicalzanger.

Ik vraag me af en toe echt af onder invloed van welke drug die reclamemakers zijn als ze een reclame verzinnen.
pi_72165070
En de reclame met die homo Hans Klok over de dooie hoek!
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:39:19 #29
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_72166647
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:37 schreef El_Psycho het volgende:
Ik snap de gedachtengang achter de nieuwe(re) reclame voor vrijsoavrij niet. Die met Frankenstein. Hij slaat echt helemaal nergens op. Waarom zou het monster van Frankenstein er beter geschikt voor zijn om jongeren ertoe te bewegen om een condoom te gebruiken, dan een lekker wijf? Of voor mijn part een bekende rapper, rocker of een homofiele musicalzanger.

Ik vraag me af en toe echt af onder invloed van welke drug die reclamemakers zijn als ze een reclame verzinnen.
Die is juist vet (voor mijn generatie) dezelfde stem als uit sesamstraat!
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:47 schreef kikoooooo het volgende:
Frank Lammers
Arke.nl ik dacht het wel
Lege virente, virent cuncta
pi_72166674
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:06 schreef fratsman het volgende:
Dat kutkind van het voedingcentrum op die vogelschommel.

"ontbijtgeentijd! ontbijtgeentijd! fietsen?pakdeautoweleffe! fietsen?pakdeautoweleffe!"


Dat kind is echt ongelofelijk irritant.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_72166730
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:01 schreef Mozy het volgende:
Die reclame van die datingsite voor hoger opgeleiden.

"Deze reclame is niet bedoeld voor mensen...waarvoor hij niet bedoeld is."

Roken is lekker
pi_72166933
Carglass .
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:30:37 #33
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_72167906
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:49 schreef Dropdown het volgende:
Carglass .
vanish oxi action super gel plus
ik pleit voor een maximum productnaam lengte
Lege virente, virent cuncta
pi_72167991
loi
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_72168060
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:39 schreef skittelman het volgende:

[..]


Arke.nl ik dacht het wel
En nog 10 andere reclames.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:37:48 #36
131603 Afwazig
Serious business
pi_72168083
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:01 schreef Mozy het volgende:
Die reclame van die datingsite voor hoger opgeleiden.

"Deze reclame is niet bedoeld voor mensen...waarvoor hij niet bedoeld is."

  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:38:53 #37
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_72168101
wat is een arce?

heitieh
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:52:15 #38
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_72168391
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:31 schreef skittelman het volgende:
Wendy van dijk
Boh.....Wat ruikt het lekker.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:00:34 #39
221380 RoyalFuss
zo goed als nieuw
pi_72168584
Kinderen in reclames of nog erger..

Baby's in reclames
pi_72169205
JA ZEKER DE HYPOTHEKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_72169232
Er zit jou de laatste tijd wel veel "dwars" Trannellius

Maar wel eens met bepaalde stemmetjes, vooral die nieuwe De Hypotheker reclames, die met die 2 man bij de kantine. Die is pas kansloos.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:27:25 #42
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72169245
ik pak de auto wel
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72169307
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:26 schreef Dragorius het volgende:
Er zit jou de laatste tijd wel veel "dwars" Trannellius

Maar wel eens met bepaalde stemmetjes, vooral die nieuwe De Hypotheker reclames, die met die 2 man bij de kantine. Die is pas kansloos.
Ik ben nu eenmaal het toonbeeld van de nieuwe, correcte gebruiker van KLB. Mijn klachten zijn herkenbaar, nog niet uitgekauwd en goed becommentarieerd en beargumenteerd. En tja, dan val je nu eenmaal op.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72169479
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:30 schreef skittelman het volgende:

[..]

vanish oxi action super gel plus
ik pleit voor een maximum productnaam lengte
De Nivea young bye bye spot s.o.s. stick !
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:59:19 #45
200820 ThaOMG
Jonko liefde
pi_72170158
Omdat je het waard bent
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:44:21 #46
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_72339679
Jij toch ook?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_72339955
Ik kreeg een PM van iemand over een eerdere post van mij
Dat papegaai-kind zou meer bereikt hebben in zijn leven dan ik
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_72340000
Gewoon geen tv kijken
pi_72342819
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef ikheetmartijn het volgende:
Gewoon geen tv kijken
Presteer jij het wel vaker na 1 woord van de OP je complete herseninhoud kwijt te raken?
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72342854
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:01 schreef Trannellius het volgende:
De radio
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef ikheetmartijn het volgende:
Gewoon geen tv kijken
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Presteer jij het wel vaker na 1 woord van de OP je complete herseninhoud kwijt te raken?

VEEG ME OP.
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')