Inderdaad, het is niet alsof reclames gratis worden gemaakt. En als je bekijkt waaar die bedrijven mee weten weg te komen....de teringquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:05 schreef Penisbaard het volgende:
Ik verbaas me ook dagelijks over die wangedrochten waar sommige bedrijven mee aan komen kakken, ik kan mij ook gewoon niet voorstellen dat ze zelf tevreden zijn met zo'n reclame
Ah lekker frikadellenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:06 schreef fratsman het volgende:
Dat kutkind van het voedingcentrum op die vogelschommel.
"ontbijtgeentijd! ontbijtgeentijd! fietsen?pakdeautoweleffe! fietsen?pakdeautoweleffe!"![]()
![]()
En frikandellen zijn gewoon lekker...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:21 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ah lekker frikadellen
STERF HOERENKIND!!![]()
Elke keer hoop ik dat dat tyfuskind er vanaf pleurt maar helaas.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:06 schreef fratsman het volgende:
"ontbijtgeentijd! ontbijtgeentijd! fietsen?pakdeautoweleffe! fietsen?pakdeautoweleffe!"![]()
![]()
Eenschquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:06 schreef fratsman het volgende:
![]()
Nee. Irritante reclame blijkt zeer effectief.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Als men reclames nou leuk zou maken a la Centraal Beheer / Even Apeldoorn Bellen dan keek er nog iemand naar. En mensen die reclames quoten ("Goeiemoggel!" "Ik zeg: Doen!") mogen van mij door een tientonner overreden worden.
Ik snap reclamemakers niet. Het is echt niet zo moeilijk een minder-irritante reclame in elkaar te draaien en het doet je bedrijf/instelling alleen maar goed.
Dat is toch best komischquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:01 schreef Mozy het volgende:
Die reclame van die datingsite voor hoger opgeleiden.
"Deze reclame is niet bedoeld voor mensen...waarvoor hij niet bedoeld is."
Nee, dat is kansloos.quote:
Klopt. Volgens mij was die reclame nog grappig bedoeld ookquote:
Die is juist vet (voor mijn generatie) dezelfde stem als uit sesamstraat!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:37 schreef El_Psycho het volgende:
Ik snap de gedachtengang achter de nieuwe(re) reclame voor vrijsoavrij niet. Die met Frankenstein. Hij slaat echt helemaal nergens op. Waarom zou het monster van Frankenstein er beter geschikt voor zijn om jongeren ertoe te bewegen om een condoom te gebruiken, dan een lekker wijf? Of voor mijn part een bekende rapper, rocker of een homofiele musicalzanger.
Ik vraag me af en toe echt af onder invloed van welke drug die reclamemakers zijn als ze een reclame verzinnen.
Arke.nl ik dacht het welquote:
Dat kind is echt ongelofelijk irritant.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:06 schreef fratsman het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:01 schreef Mozy het volgende:
vanish oxi action super gel plusquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:01 schreef Mozy het volgende:
Ik ben nu eenmaal het toonbeeld van de nieuwe, correcte gebruiker van KLB. Mijn klachten zijn herkenbaar, nog niet uitgekauwd en goed becommentarieerd en beargumenteerd. En tja, dan val je nu eenmaal op.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:26 schreef Dragorius het volgende:
Er zit jou de laatste tijd wel veel "dwars" Trannellius
Maar wel eens met bepaalde stemmetjes, vooral die nieuwe De Hypotheker reclames, die met die 2 man bij de kantine. Die is pas kansloos.
De Nivea young bye bye spot s.o.s. stickquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:30 schreef skittelman het volgende:
[..]
vanish oxi action super gel plus
ik pleit voor een maximum productnaam lengte
Presteer jij het wel vaker na 1 woord van de OP je complete herseninhoud kwijt te raken?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Presteer jij het wel vaker na 1 woord van de OP je complete herseninhoud kwijt te raken?
"heey chickies"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:36 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
De Nivea young bye bye spot s.o.s. stick!
Nee, zo'n reclame van die SOS stick van Clearasil ofzo, en dan staan er 2 jongens in kippenpakken in het winkelcentrum en dan komen er een paar van die huppelkutjes langs die vragen die jongens dan uit, dus die roepen dan "Hey chickies...."quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:33 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dat is toch die neger van dubbelfris?
Ik kijk alleen maar SpinCity en Family Guy, dus die reclame ken ik gelukkig niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, zo'n reclame van die SOS stick van Clearasil ofzo, en dan staan er 2 jongens in kippenpakken in het winkelcentrum en dan komen er een paar van die huppelkutjes langs die vragen die jongens dan uit, dus die roepen dan "Hey chickies...."
Wees blijquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:39 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar SpinCity en Family Guy, dus die reclame ken ik gelukkig niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |