abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72154686
In alle drukte het hele vorige topic gemist Maar Huup wat fantastisch Je meisje is er Eindelijk Gefeliciteerd
pi_72154692
Na de babyboom van de afgelopen dagen sta ik ineens heel erg in de top 5

Wat komen er trouwens veel meisjes bij de komende tijd!
pi_72154881
Wh00t, nog 34 dames voor me om te bevallen!

Heule slechte tvp he
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72155033
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:55 schreef Stiemie het volgende:

De laatste 4 zijn toch 50/50?

Duchess een meisje
Cara een jongen
Be een jongen
Huup een meisje

Wat zal de volgende zijn? een jongen of een meisje.....?

Weet jij iets wat wij niet weten Rocka? Over Murp?

Hmmm je schreef dus de komende tijd, niet de afgelopen tijd
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72155126
Karin ik bedoelde dat er in de rest van het lijstje zoveel meisjes staan de komende tijd
pi_72155165
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:06 schreef Stiemie het volgende:
Karin ik bedoelde dat er in de rest van het lijstje zoveel meisjes staan de komende tijd
ja ik geloof dat ik maar naar bed moet gaan
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72155339
huup wat heerlijk, ze IS er! you did it! heel veel geluk gewenst met jullie dochter!

hier vast een jurkje voor jullie nieuwe kleine wereldburgertje. (want je had toch nog niet zoveel? ).
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:13:36 #33
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72155413
Karin, ik heb em een PM gestuurd, that's all
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:14:02 #34
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72155433
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:55 schreef Stiemie het volgende:

eerst een voor huup!!!

En dan.... ooit heel lang geleden, nou ja in de topics in de aanloop naar de geboorte van Maud heb ik me eens een hele tijd gruwelijk zitten vervelen en toen alle statieken nagelopen. Fok! bleek over het hele jaar gezien een behoorlijk goede afspiegeling van de maatschappij qua verhouding geboren jongens/meisjes....
pi_72155549
Nouuuu, vandaag voor het eerst sinds de vakantie weer aan het werk en nou is Huups meidje dr al

Huup en Huupman, heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie lieve meiske!
Na deze pittige bevalling nu lekker genieten van elkaar

En Juup en Duchess, ik zag in het vorige topic een allerliefste foto van jullie Evi, wat een mooi prulleke zeg!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:19:05 #36
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72155667
Lijnloos, haha, een voor jou, 23 weken, ruimte in de kamer van Frummel (grappig, dat is al járen de internet-nick van mijn moeder ) en nog allemaal dingen

Ennuhm, ja, zelfs ík begin de druk te voelen.. Ik sta zonder te scrollen al leesbaar!!

Karin staat in de top tie-hien!

Ennuhm, ik wilde nog iets zeggen, maar dat ben ik natuurlijk alláng vergeten.. Bluh.. Het wordt tijd om naar bed te gaan denk ik, morgenochtend eerst naar de tandarts ( , normaalgesproken vind ik het niet erg, maar de bijbehorende mondhygiëniste is nogal hardhandig en mijn tandvlees bloed zo snel sinds ik zwanger ben, volgens mij kom ik echt als een soort dracula dat peeskamertje van haar weer uit ) en daarna voor het eerst walvissen* met twee mede-zwangere vriendinnetjes

*: Zwangerschapszwemmen
3!
pi_72155855
Ow zwangere mutseflutsen, ik ga jullie missen nu ik hier niet meer 'mag' posten

Ik blijf hier nog wel komen hoor en wil jullie bedanken voor alle steun, felicitaties en gezelligheid

Ik wens allen een heel fijne, goede, en voorspoedige zwangerschap én bevalling. En daarna heerlijk jullie eigen wondertje

Ben erg benieuwd who's next: Kers of Poppedein...of misschien nog wel iemand die eerder gaat
In ieder geval succes!
#geen
pi_72155902
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:14 schreef chacama het volgende:
En dan.... ooit heel lang geleden, nou ja in de topics in de aanloop naar de geboorte van Maud heb ik me eens een hele tijd gruwelijk zitten vervelen en toen alle statieken nagelopen. Fok! bleek over het hele jaar gezien een behoorlijk goede afspiegeling van de maatschappij qua verhouding geboren jongens/meisjes....
haha je veelbetekenende puntjes lijken te suggereren dat je hiermee heel bijzonder nieuws brengt. maarre... had je iets anders verwacht?
pi_72155927
oh en Duchess, wat is Evi een mooi meisje!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:35:25 #40
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72156345
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:23 schreef DuchessX het volgende:
Ow zwangere mutseflutsen, ik ga jullie missen nu ik hier niet meer 'mag' posten
Hop hop, snel naar Z&G en dan over een week of 8 weer netjes 2 streepjes plassen?

Je hebt het goed gedaan, zeg. Nog es van harte met jullie kleine meiske
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:38:06 #41
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_72156462
Huup's meisje is er!?! Ik had het gewoon gemist.
Ben ik zo van slag dat ik in eerste instantie vergat te feliciteren! Van harte met jullie kleine meid!!!

25 augustus is echt de allerbeste dag om geboren te worden! Maar da's persoonlijk, natuurlijk.

[ Bericht 18% gewijzigd door Memmel op 25-08-2009 22:52:45 ]
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_72156741
Wat goed gedaan huuphuup, zo snel ook, maar het klinkt niet als een gezellige bevalling. Gelukkig heb je nu wel je meisje bij je.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72156807
Ssserpente, ik heb deze van de hema maar dan in een andere kleur. Zitten prima. En ik heb nog wat oude sloggi's liggen, die gaan we tijdens de kraamtijd gebruiken en daarna niet meer.

Huup, hoe heet ze nou?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72157130
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:47 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, ik heb deze van de hema [ afbeelding ] maar dan in een andere kleur. Zitten prima. En ik heb nog wat oude sloggi's liggen, die gaan we tijdens de kraamtijd gebruiken en daarna niet meer.

Huup, hoe heet ze nou?
Daar heb ik bij staan twijfelen Mef. Weet dat ze lekker zitten, maar denk dat ik ze voor de kraamtijd te synthetisch vind. En vroeg me af of dat gaat werken met die verbanden en die pijpjes. Of een gewoon kruis in een slip niet handiger is.

God, waar maak ik me ook druk om?! Als je me een jaar geleden had verteld dat ik op Fok! dit soort vragen zou stellen, had ik je voor gek verklaard!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:58:36 #45
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72157149
tvp voor huupskes beebnaam

nog maar tien mensen voor mij
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_72157461
goeieavond

dankjulliewel voor alle lieve smsjes en berichtjes enzo ik ga het komende dagen ook hier es even op mn gemak teruglezen.

De bevalling was aan de ene kant enorm pijnlijk goh... maar aan de andere kant heb ik er ook niet echt veel van meegekregen. Ik heb geloof ik 80% van de tijd met mn ogen dicht onder de douche gezeten en het allemaal maar over me heen laten komen. Het is prima zo, t is gegaan zoals het gegaan is en ze is er
en hoe! ze doet het keurig, ligt nu dicht bij papa op de arm te slapen <3

Voor die mensen die nieuwsgierig zijn naar de naam. Die staat hier.
ik ben niet van plan haar naam hier online te gebruiken dus ik zou het erg lief vinden als die niet herhaald werd of iets dergelijks.

En even wat fotootjes. De rest volgt tzt wel in het fototopic.

later meer
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72157525
Huupske, van harte dame! You did it!
Welcome to the club of mommies!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_72157597
Ooooh, een crosspost met de verse mama.
Práchtnaam! Is dat het kaartje?
En die foto's.... Geniet maar lekker.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:12:13 #49
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_72157641
He Huupje kan ik eindelijk weer kijken na vanmiddag val ik meteen met mijn neus in de boter. Wat een lief poppetje heb je gebakken.

Nogmaals van harte met jullie meiske en wat een mooie naam voor een mooie meid. Geniet lekker van de kraamtijd en kom lekker bij. Dikke knuffel
pi_72157677
Huupje, en papa, gefeliciteerd!
Wat een mooi gezinnetje zijn jullie !

En wat een mooie naam!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')