De laatste 4 zijn toch 50/50?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:55 schreef Stiemie het volgende:
Na de babyboom van de afgelopen dagen sta ik ineens heel erg in de top 5![]()
Wat komen er trouwens veel meisjes bij de komende tijd!
ja ik geloof dat ik maar naar bed moet gaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:06 schreef Stiemie het volgende:
Karin ik bedoelde dat er in de rest van het lijstje zoveel meisjes staan de komende tijd
eerst eenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:55 schreef Stiemie het volgende:
Na de babyboom van de afgelopen dagen sta ik ineens heel erg in de top 5![]()
Wat komen er trouwens veel meisjes bij de komende tijd!
haha je veelbetekenende puntjes lijken te suggereren dat je hiermee heel bijzonder nieuws brengt. maarre... had je iets anders verwacht?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:14 schreef chacama het volgende:
En dan.... ooit heel lang geleden, nou ja in de topics in de aanloop naar de geboorte van Maud heb ik me eens een hele tijd gruwelijk zitten vervelen en toen alle statieken nagelopen. Fok! bleek over het hele jaar gezien een behoorlijk goede afspiegeling van de maatschappij qua verhouding geboren jongens/meisjes....
Hop hop, snel naar Z&G en dan over een week of 8 weer netjes 2 streepjes plassen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:23 schreef DuchessX het volgende:
Ow zwangere mutseflutsen, ik ga jullie missen nu ik hier niet meer 'mag' posten![]()
Daar heb ik bij staan twijfelen Mef. Weet dat ze lekker zitten, maar denk dat ik ze voor de kraamtijd te synthetisch vind. En vroeg me af of dat gaat werken met die verbanden en die pijpjes. Of een gewoon kruis in een slip niet handiger is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:47 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, ik heb deze van de hema [ afbeelding ] maar dan in een andere kleur. Zitten prima. En ik heb nog wat oude sloggi's liggen, die gaan we tijdens de kraamtijd gebruiken en daarna niet meer.
Huup, hoe heet ze nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |