quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En verder heb ik visioenen van Ssserpente die over de ziekenhuisgang zwalkt met een lading kraamverbanden uit de string stekend
Ik was ermee bezig, maar het is van me overgenomenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Guuz je moet ook even de quote tags weghalen
You are the man!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:27 schreef Lois het volgende:
Ik heb het allemaal al even netjes gemaakt Guus
Ik dacht alquote:
Haha, ik ook!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En verder heb ik visioenen van Ssserpente die over de ziekenhuisgang zwalkt met een lading kraamverbanden uit de string stekend
whahaha dan waren we weer lekker gelijktijdig bezigquote:
Murp komt morgen effe updatenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Volgens mij heeft HiFlyer zich een week of 2 ofzo terug nog een keer gemeld
maar Murp???? die heb ik nog niet gespot hier de laatste maanden
De laatste 4 zijn toch 50/50?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:55 schreef Stiemie het volgende:
Na de babyboom van de afgelopen dagen sta ik ineens heel erg in de top 5![]()
Wat komen er trouwens veel meisjes bij de komende tijd!
ja ik geloof dat ik maar naar bed moet gaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:06 schreef Stiemie het volgende:
Karin ik bedoelde dat er in de rest van het lijstje zoveel meisjes staan de komende tijd
eerst eenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:55 schreef Stiemie het volgende:
Na de babyboom van de afgelopen dagen sta ik ineens heel erg in de top 5![]()
Wat komen er trouwens veel meisjes bij de komende tijd!
haha je veelbetekenende puntjes lijken te suggereren dat je hiermee heel bijzonder nieuws brengt. maarre... had je iets anders verwacht?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:14 schreef chacama het volgende:
En dan.... ooit heel lang geleden, nou ja in de topics in de aanloop naar de geboorte van Maud heb ik me eens een hele tijd gruwelijk zitten vervelen en toen alle statieken nagelopen. Fok! bleek over het hele jaar gezien een behoorlijk goede afspiegeling van de maatschappij qua verhouding geboren jongens/meisjes....
Hop hop, snel naar Z&G en dan over een week of 8 weer netjes 2 streepjes plassen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:23 schreef DuchessX het volgende:
Ow zwangere mutseflutsen, ik ga jullie missen nu ik hier niet meer 'mag' posten![]()
Daar heb ik bij staan twijfelen Mef. Weet dat ze lekker zitten, maar denk dat ik ze voor de kraamtijd te synthetisch vind. En vroeg me af of dat gaat werken met die verbanden en die pijpjes. Of een gewoon kruis in een slip niet handiger is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:47 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, ik heb deze van de hema [ afbeelding ] maar dan in een andere kleur. Zitten prima. En ik heb nog wat oude sloggi's liggen, die gaan we tijdens de kraamtijd gebruiken en daarna niet meer.
Huup, hoe heet ze nou?
Van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje. Haar papa zal wel blij zijn met twee van die mooie damesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... met gevoel voor drama....
Hihi. Moet je werken, Lois?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:35 schreef Lois het volgende:
Wat een prachtige baan voor een beeldschoon meisje Huup! Gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:37 schreef Lois het volgende:
Nouhou geef een meisje in de trein even de tijd om te editten
Succes en sterktequote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:53 schreef Kersjes het volgende:
Ik heb geen verloskundige deze ronde. Best jammer op zich, is toch een stuk laagdrempeliger dan gelijk de verloskamers van het ziekenhuis moeten bellen en te horen krijgen "Kom maar langs".
Slijm blijft komen en er zit nu ook bloed bij.
Heb maar weer een stukje kraamverband in de onderbroek gedaan, hoewel het volgens mij geen vruchtwater is.
Straks de kleine naar de psz brengen en dan zien we wel verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |