Allang verschenen, als je van crappy TS versies houdt that is...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:58 schreef Gierigesloeber het volgende:
*cough* wanneer zijn eerste torrents?
Mja de hype vind ik ook altijd btje 2much, maar denk dat je ook vooral van QT-films moet houden (toch vrij specifieke stijl) wil je er helemaal lyrisch van kunnen worden..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het zal de eerste film van Tarantino zijn die wel enigzins de verwachtingen waarmaakt want hoe aardig de films van Tarantino vaak zijn, de hype er omheen heb ik nooit kunnen begrijpen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wmb Tarantino's beste.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:20 schreef Hukkie het volgende:
Ben totaal geen Tarantino fan, maar deze ga ik zeker kijken als ie op Usenet komt. in de bios kijken.
Basterdquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:37 schreef Toad het volgende:
Sorry?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:45 schreef Toad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie edit
[ Bericht 29% gewijzigd door FrituurVetPet op 26-08-2009 23:52:14 ]
Hier te lezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:29 schreef Toad het volgende:
Next geeft Inglourious Basterds één ster.
Wat mij betreft slaat de recensent daar volkomen de plank mis.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:29 schreef Toad het volgende:
Verbale incontinentie? Nogal gechargeerd gebracht mijns inziens.quote:Op enig moment moet Quentin Tarantino zijn gaan geloven dat hij een groot schrijver is. Anders valt de eindeloze woordenbrij van Inglourious Basterds niet te verklaren, ruim 2,5 uur verbale incontinentie, zo tergend voor de toeschouwer dat de verleiding groot is om naar het scherm te roepen: hou toch eens vijf minuten je waffel! De figuren op het doek zullen dat niet horen, want ze zijn voortdurend zelf aan het woord.
Geloofwaardigheid lijkt me nou niet het sterkste punt van deze film, dat zou je op voorhand al moeten weten. Volgens mij bekijk je de film dan ook op een totaal verkeerde manier.quote:Al die wisseltrucs met taal leiden niet tot meer geloofwaardigheid, integendeel, ze versterken juist het kunstmatige karakter van Inglourious Basterds. De SS’er Hans Landa (een geestige, maar overdreven de hemel in geprezen rol van de Oostenrijkse televisieacteur Christoph Waltz) blijkt een talenwonder te zijn. In de eerste scène – overigens de beste van de film – zit hij een Franse boer te verhoren die onderduikers herbergt, maar wel in het Engels, want deze Franse melkveehouder anno 1941 spreekt die taal vloeiend.
Ik wil ook nog een keerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga vanavond nog een keertje
Die man moeten ze ontslaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:29 schreef Toad het volgende:
Pitt niet onderschattenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:53 schreef RijstNatie het volgende:
tvp, trailer vond ik echt enorm slecht..
Pitt lijkt totaal ongeschikt voor de rol maargoed toch maar eens kijken
Uniek?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:28 schreef TheGloaming het volgende:
Goede film met prachtige dialogen en de nodige humor en actie. De scene in de bar was de beste scene in de hele film.
Sommige films van Tarantino vind ik minder en andere juist weer geweldig (Resevoir Dogs vond ik toch zijn beste) maar wat ik altijd kan waarderen aan hem is dat hij zich weinig van andere aantrekt en daardoor altijd unieke films maakt.
Het enige wat die film deelt met de Tarantino-versie is de titel en de WW2-setting.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:34 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Uniek?
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt0076584/ (1978)
Sorry, te makkelijk.
Vandaar ook de 'sorry'.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het enige wat die film deelt met de Tarantino-versie is de titel en de WW2-setting.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die man moeten ze ontslaan.
Dat idee heb ik nou ook altijd bij de beste man. RD en PF waren echt heel goede films, maar tegenwoordig hangt er zo'n cultsfeer omheen waar de man zelf in is gaan geloven. Door al die eerbetonen aan pulpfilms worden zijn films op den duur ook bar slecht. Heb IB nog niet gezien, maar toen ik de review las was ik in ieder geval erg geneigd het te geloven.quote:Op enig moment moet Quentin Tarantino zijn gaan geloven dat hij een groot schrijver is.
Zeer goed gedaan inderdaad. Goede introductie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:58 schreef Merkie het volgende:
De openingsscène (Chapter 1) vond ik trouwens echt briljant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadat de film afgelopen was begon ik spontaan te klappen, het rare was dat ik niet de enige was.
Na Pulp Fiction de beste Tarantino![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slik, ik noem mezelf geen absolute filmkenner maar nog nooit ben ik het meer oneens geweest met een recensie aangaande wat dan ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:29 schreef Toad het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:08 schreef Toad het volgende:
@thettes: ik zou echt eerst de film zien voordat je de recensie gaat geloven. Wmb. paste de dialogen goed bij het verhaal wat QT wilde vertellen.
@Edwinuss:Hele film was iig een applaus waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook qua grofheid valt hij mee. Iedereen verwachte weer hack en slash, maar het is gewoon het nodige bloed. BIJNA al het nodige
Ook weer super verwijzingen, super Tarantino foefjes, acteurs deden het goed, camerawerk was weer![]()
Zeker aan het grote lijstje met beste films toegevoegd.Klap eens in je handjes.
He, ik dacht dat ik je gisteren zag, maar dat kan dus niet want toen was het donderdagquote:
Dat zou wel kunnen want ik was gisteren weer heen, Tuschinski, Rij 5quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:29 schreef Christiaan het volgende:
[..]
He, ik dacht dat ik je gisteren zag, maar dat kan dus niet want toen was het donderdag.
OT: Vet! Duurde 2,5 uur maar dat was geen minuut te kort.
Hehe, dan was je het dus toch. Date verder goed verlopen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen want ik was gisteren weer heen, Tuschinski, Rij 5
Da's m'n vrouw joh.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:40 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hehe, dan was je het dus toch. Date verder goed verlopen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.nrc.nl/film/article2337797.ece/Inglourious_Basterdsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:51 schreef Soempie het volgende:
Alweer even geleden in Belgie gezien en Ik vond de film briljant!![]()
Zag gister dat hij behoorlijk afgekraakt werd in de nrc.Het gaat in dat stuk onder andere over het morele gehalte en de 'eindeloze woordenbrij'. Kan zo snel geen link vinden.
Moest dat nou zo snel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/film/article2337797.ece/Inglourious_Basterds
Jazeker!quote:
Kapot!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jazeker!
[ afbeelding ]
Hihi Brad Pitt.
Net even een stukje gelezen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:11 schreef Knoflook het volgende:
Omg die recensent van de NRC .... om te janken. Hoe kan je de plank mis slaan.
En ook gewoon het einde erbij verklappen. Vreselijk! ontslaan die gast.
Fuck me, heeft die vent de film uberhaupt gezien? Wat een kut reviewquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/film/article2337797.ece/Inglourious_Basterds
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
met voorfilmpjes en pauze kom je op 3 uur
Toen lag bij ons echt de hele zaal dubbelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |