Allang verschenen, als je van crappy TS versies houdt that is...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:58 schreef Gierigesloeber het volgende:
*cough* wanneer zijn eerste torrents?
Mja de hype vind ik ook altijd btje 2much, maar denk dat je ook vooral van QT-films moet houden (toch vrij specifieke stijl) wil je er helemaal lyrisch van kunnen worden..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het zal de eerste film van Tarantino zijn die wel enigzins de verwachtingen waarmaakt want hoe aardig de films van Tarantino vaak zijn, de hype er omheen heb ik nooit kunnen begrijpen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wmb Tarantino's beste.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:20 schreef Hukkie het volgende:
Ben totaal geen Tarantino fan, maar deze ga ik zeker kijken als ie op Usenet komt. in de bios kijken.
Basterdquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:37 schreef Toad het volgende:
Sorry?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:45 schreef Toad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie edit
[ Bericht 29% gewijzigd door FrituurVetPet op 26-08-2009 23:52:14 ]
Hier te lezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:29 schreef Toad het volgende:
Next geeft Inglourious Basterds één ster.
Wat mij betreft slaat de recensent daar volkomen de plank mis.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:29 schreef Toad het volgende:
Verbale incontinentie? Nogal gechargeerd gebracht mijns inziens.quote:Op enig moment moet Quentin Tarantino zijn gaan geloven dat hij een groot schrijver is. Anders valt de eindeloze woordenbrij van Inglourious Basterds niet te verklaren, ruim 2,5 uur verbale incontinentie, zo tergend voor de toeschouwer dat de verleiding groot is om naar het scherm te roepen: hou toch eens vijf minuten je waffel! De figuren op het doek zullen dat niet horen, want ze zijn voortdurend zelf aan het woord.
Geloofwaardigheid lijkt me nou niet het sterkste punt van deze film, dat zou je op voorhand al moeten weten. Volgens mij bekijk je de film dan ook op een totaal verkeerde manier.quote:Al die wisseltrucs met taal leiden niet tot meer geloofwaardigheid, integendeel, ze versterken juist het kunstmatige karakter van Inglourious Basterds. De SS’er Hans Landa (een geestige, maar overdreven de hemel in geprezen rol van de Oostenrijkse televisieacteur Christoph Waltz) blijkt een talenwonder te zijn. In de eerste scène – overigens de beste van de film – zit hij een Franse boer te verhoren die onderduikers herbergt, maar wel in het Engels, want deze Franse melkveehouder anno 1941 spreekt die taal vloeiend.
Ik wil ook nog een keerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga vanavond nog een keertje
Die man moeten ze ontslaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:29 schreef Toad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |