Ja, dat kan natuurlijk niet. Terecht dat dit bericht is verwijderd, op zo'n manier hoef je je mening niet te formuleren.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat een sneu, belerend stukje tekst!En wat een sneer naar dat 13-jarige kind, dat het immers in haar hoofd heeft gehaald om de regels te tarten die "wij met z'n allen" zouden hebben afgesproken.
Griezelig nivelleringsdenken. Met de groeten van Calvijn en Den Uyl.
We hebben het afgesproken om een reden. En ik snap die reden volledig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:48 schreef beeer het volgende:
[..]
"We hebben nu eenmaal met z'n allen afgesproken" Blatend schaap dat je bent.
Helemaal niet klaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:49 schreef Shitney het volgende:
[..]
Natuurlijk kan proberen. Mits aan de basisvoorwaarden wordt voldaan en dat is in dit geval niet zo. Klaar dus, einde discussie, dan moet je een andere droom bedenken waarbij wel aan die voorwaarden wordt voldaan.
Oh?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Helemaal niet klaarWe beginnen pas
Niks mis met saaie conformisten zolang je anderen maar niet dwingt zich mede te conformerenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:50 schreef Hephaistos. het volgende:
We hebben het afgesproken om een reden. En ik snap die reden volledig.
Wat is dat voor rare reflex om mensen meteen voor saaie conformisten uit te maken, als je het gewoon eens bent met bepaalde regels?
Afremmen bedoel jequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:38 schreef Shitney het volgende:
En nee, nog jongere kinderen neem ik inderdaad als het om dit soort plannen gaat ook niet serieus. Dat is namelijk ook mijn taak als volwassene en ouder niet, om kinderen in al hun idealen en dromen serieus te nemen. Mijn primaire taak als ouder en volwassene is om kinderen veiligheid te bieden en ze klaar te stomen voor de maatschappij. En daar hoort nu eenmaal frustratie en tegenslag bij, net als het leren relativerenvan de grote en meeslepende dromen die elke puber heeft.
Fan van anarchisme? Zonder een 'dwang' tot conformisme zouden we net zo goed meteen de hele politiemacht kunnen opdoeken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:55 schreef beeer het volgende:
[..]
Niks mis met saaie conformisten zolang je anderen maar niet dwingt zich mede te conformeren
Da's onzin. Ik heb zelf een 11 jarig kind dat op vrij hoog niveau sport en daar wellicht erg goed in zou kunnen worden. Dat juich ik alleen maar toe. Maar als hij morgen aan me vraagt of hij voor een jaar in een Russich trainingskamp mag gaan wonen zodat hij wellicht op zijn 15e naar de OS kan, dan is het toch echt nee. Want veiligheid en uberhaupt opgroeien tot een volwassene gaat voor dromen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat een sneu, belerend stukje tekst!En wat een sneer naar dat 13-jarige kind, dat het immers in haar hoofd heeft gehaald om de regels te tarten die "wij met z'n allen" zouden hebben afgesproken.
Griezelig nivelleringsdenken. Met de groeten van Calvijn en Den Uyl.
Dat toontje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
We hebben het afgesproken om een reden. En ik snap die reden volledig.
Wat is dat voor rare reflex om mensen meteen voor saaie conformisten uit te maken, als je het gewoon eens bent met bepaalde regels?
En dat weet een 13 jarige?quote:Laura trekt zich daar niets van aan: “Mensen zijn ook niets meer gewend tegenwoordig.”
Dan maar een saaie conformist, maar ik zie kinderen liever de leeftijd van 21 bereiken dan ze op 13 jarige leeftijd hun eigen dood in te jagen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:55 schreef beeer het volgende:
[..]
Niks mis met saaie conformisten zolang je anderen maar niet dwingt zich mede te conformeren
Hehe, ok...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat toontje.Zulke mensen zou je met een mitrailleur moeten dwingen om eens door rood licht te rijden.
"Wij met z'n allen"
Ja duh! Door haar vaderquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
die site is geschreven door iemand anders dan laura.
Daar verschillen we dan in,dat ken zei de hen.Juist als ie/ze het zelf vraagt zou ik erachter staan en hem/haar steunen waar ik maar kon.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:56 schreef Shitney het volgende:
[..]
Da's onzin. Ik heb zelf een 11 jarig kind dat op vrij hoog niveau sport en daar wellicht erg goed in zou kunnen worden. Dat juich ik alleen maar toe. Maar als hij morgen aan me vraagt of hij voor een jaar in een Russich trainingskamp mag gaan wonen zodat hij wellicht op zijn 15e naar de OS kan, dan is het toch echt nee. Want veiligheid en uberhaupt opgroeien tot een volwassene gaat voor dromen.
Ik geloof het ook niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
Papa Dekker dekt zich iig alvast in, misschien hoopt hij zo de gevangenisstraf te ontlopen als dochterlief morgen of overmorgen (want dat vermoeden heb ik wel, dat ze vertrekt vóór de uitspraak van de rechter... snap sowieso niet waarom de rechter niet een tijdelijke OTS heeft opgelegd in afwachting van verder onderzoek, om de afvaart tegen te kunnen houden) uit zal varen.
Ik geloof er geen fluit van dat paps de hele onderneming heeft willen ontmoedigen, maar misschien trapt de rechter er wel in
http://www.lauradekker.nl/Over_Laura.html
Contaminatiequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
En dat weet een 13 jarige?
Hoogmoedswaanzin
Als een ridicuul woord als "Swaffelen" gebruikt kan worden dan is hoogmoedswaanzin ook een leuk woord.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Contaminatie
"Hoogmoed" of "grootheidswaan".
Weet jij dat ook weer.
Vandale is het met me eensquote:hoog·moeds·waan·zin de; m overspannen gevoel van eigenwaarde
Dat doe ik ook, mits het veilig is. Maar als jouw sporttalentje je zou vragen of ie alsjeblieft ook steroiden mag gebruiken zodat ie betere prestaties heeft, dan zou jij dat dus steunen? Of als ie helemaal niet meer naar school zou willen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan in,dat ken zei de hen.Juist als ie/ze het zelf vraagt zou ik erachter staan en hem/haar steunen waar ik maar kon.![]()
En daarom scheld je haar maar uit?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:48 schreef beeer het volgende:
[..]
"We hebben nu eenmaal met z'n allen afgesproken" Blatend schaap dat je bent.
Als ze volwassen genoeg is om de wereld rond te gaan zeilen kan ze dat prima hebben hoor. Tenslotte is dan geen kind meer. Regels tarten is overgens typisch pubergedragquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:20 schreef Shitney het volgende:
In het vorige topic wordt steeds gedaan alsof iedereen die hier tegen is, jaloers zou zijn...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:15 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dat bedoel ik, een gelikte site. het is echt zijn projectje.
walgelijk vind ik dat.
De meeste mensen houden daar inderdaad te vroeg mee op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:14 schreef deedeetee het volgende:
Regels tarten is overgens typisch pubergedrag
Het sociale en lichamelijke aspect ontbreekt. Onderwijs is meer dan alleen boeken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:17 schreef Bowlingbal het volgende:
Wat is er zo onmogelijk aan leren op afstand? Als ik de kwaliteit zie van rekenen en taal in groep acht, lijkt me dat dat makkelijk op 10 pagina's past.
Het is verder ook geen werk dus ik snap niet waar die vergelijking met iemand die als model of muzikant zou gaan werken vandaan komt.
Opvoeden, jegh, dat moet je aan de kinderbescherming overlaten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:15 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
walgelijk vind ik dat.
Waarom mogen kinderen die met een kermis of op een binnenvaartschip meereizen het dan wel doen? Omdat zij niet alleen zijn? Is het alleen dat? Satelliet, zonnepaneel en webcam en je komt een heel eind lijkt me.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het sociale en lichamelijke aspect ontbreekt. Onderwijs is meer dan alleen boeken.
En weer zo'n jaloerse nono.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:18 schreef Dibble het volgende:
Wil iemand die grafsite van dat kind DDoSsen?
Ja dat is inderdaad een groot en belangrijk aspect. Of wil je zeggen dat je een normale jeugd hebt als je 2 jaar alleen doorbrengt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:19 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waarom mogen kinderen die met een kermis of op een binnenvaartschip meereizen het dan wel doen? Omdat zij niet alleen zijn? Is het alleen dat?
Jep, en ik vraag me af waarom hij juist NU de lucht in is gegaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:15 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
walgelijk vind ik dat.
In de kelder. Het komt wel over als zo'n obsessief gezin.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:21 schreef Shitney het volgende:
Waar is de moeder van het wicht eigenlijk?
en als het nou eens niet om zeilen zou gaan, maar om het wereldrecord in de Sahara zitten, zou jij het dan ook goed vinden dat een kind van 13 daar twee jaar moederziel alleen zat? Dat lijkt jou gezond voor de ontwikkeling van een kind?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:19 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waarom mogen kinderen die met een kermis of op een binnenvaartschip meereizen het dan wel doen? Omdat zij niet alleen zijn? Is het alleen dat? Satelliet, zonnepaneel en webcam en je komt een heel eind lijkt me.
Die ouders schijnen gescheiden te zijn en zij woont alleen met haar vader op een schip, las ik net.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
In de kelder. Het komt wel over als zo'n obsessief gezin.
Alleen? Heeft ze voor 2 jaar eten mee? Ik denk dat ze genoeg communiceert, wereldwijd, in meerdere talen. Als je daar niet sociaal vaardig en communicatief van wordt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een groot en belangrijk aspect. Of wil je zeggen dat je een normale jeugd hebt als je 2 jaar alleen doorbrengt?
Ik geloof niet dat ze 2 jaar alleen is.quote:Ik weet niet hoe jouw jeugd er uit zag, maar ik was bijna elke dag wel bij vrienden en dergelijke. En dat heeft me geen kwaad gedaan.
Jahoor, prima. Dan krijgt het kind direct door dat je moet communiceren om te overleven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:23 schreef Shitney het volgende:
[..]
en als het nou eens niet om zeilen zou gaan, maar om het wereldrecord in de Sahara zitten, zou jij het dan ook goed vinden dat een kind van 13 daar twee jaar moederziel alleen zat? Dat lijkt jou gezond voor de ontwikkeling van een kind?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:24 schreef Shitney het volgende:
[..]
Die ouders schijnen gescheiden te zijn en zij woont alleen met haar vader op een schip, las ik net.
Die hebben ze de mond gesnoerd. Maar ze zou het er niet zo erg mee eens zijn allemaal (en daar kan ik mij hartgrondig iets bij voorstellen).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:21 schreef Shitney het volgende:
Waar is de moeder van het wicht eigenlijk?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:24 schreef Ringo het volgende:
O, gaan we nu vertellen hoe vaak iemand met vriendjes en vriendinnetjes moet omgaan? Hebben we dat niveau bereikt?
Over geestelijke en lichamelijke ontwikkeling gesproken: ze zal op die reis toch wel genoeg vingeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |