De voorbereidingen voor dit moment zijn al jaren geleden in beweging gezet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
Ik werd gestraft vanwege een tikfout: http://www.hotmaik.com/
Wat een beteuterd icoon.quote:
Hij tracht een plotwending te initiëren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:25 schreef TitusPullo het volgende:
Wat? Het ging jullie toch voor de wind?
Welk een eigenaardige ruilhandel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:29 schreef TitusPullo het volgende:
Hij kan een hengst voor zijn maffe hersens krijgen.
Er werd te snel budget verbrand. Nu trachten ze met een stel kunstgrepen dit te corrigeren. Nu zal er langer minder geld verbrand worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:25 schreef TitusPullo het volgende:
Wat? Het ging jullie toch voor de wind?
Waar manifesteert zich deze seniliteit?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:50 schreef Reya het volgende:
Ik begin te oud te worden voor discussies op FOK!.
Zo'n afwachtende houding is niet handig. Je hebt nog tijd genoeg om je collega's zwart te maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heb net gehoord dat het project 40% wordt ingekrompen. Morgen horen wiens koppen er gaan rollen. Ik vrees het ergste.
Makkelijker is om je eigen zwakheden te gebruiken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:15 schreef TitusPullo het volgende:
Je moet pepermunt slaan uit andermans zwakheden.
Van door jezelf te laten hypnotiseren en dan de hypnotiseur dood te laten gaan wordt je gelukkig?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Wheelgunner het volgende:
Kantoorslaven, hebben jullie dan niets geleerd van Office Space?
En gewoon geen kantoorslaaf worden. Jullie zijn toch slimme jongens? Waarom voor iemand anders werken dan? Werk voor jezelf, of op zijn minst niet ergens waar je beloond wordt met onzekerheid voor je harde werken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Van door jezelf te laten hypnotiseren en dan de hypnotiseur dood te laten gaan wordt je gelukkig?
Welk een armoe.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En gewoon geen kantoorslaaf worden. Jullie zijn toch slimme jongens? Waarom voor iemand anders werken dan? Werk voor jezelf, of op zijn minst niet ergens waar je beloond wordt met onzekerheid voor je harde werken.
Geef me een jaartje of 2.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
En gewoon geen kantoorslaaf worden. Jullie zijn toch slimme jongens? Waarom voor iemand anders werken dan? Werk voor jezelf, of op zijn minst niet ergens waar je beloond wordt met onzekerheid voor je harde werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |