Sja, ik zat al enigzins in de MMM, maar nu dan écht... helaas... maar aan de andere kant ook wel weer fijn dat er nu wat gebeurt!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:01 schreef Kolonia het volgende:
Tierr ook de MMM in? Succes, hopelijk hoeft het maar heel even.![]()
Lief dat je aan me denktquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:42 schreef mijsje het volgende:
Mardis, hoe is het met jou? Je hebt je NOD nog niet, daar niet van, maar gewoon, hoe is het met je?
Dat heeft niet gelijk effect, pas ongeveer 70 dagen na een koortspiek kan er een dip zijn, als die er al is. Of, zo zegt ene Dr J.W. van der Slikke, gynaecoloog bij het VU medisch centrum op obgyn.netquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:35 schreef Guess. het volgende:
Ze zeggen alseen man ziek is dat ook invloed heeft op zijn zaad is dat gelijk zo dan of gebeurd dat met de nieuwe aanmaak om het zo maar te zeggen?
Oke dan thanksquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:28 schreef Lektralove het volgende:
[..]
Dat heeft niet gelijk effect, pas ongeveer 70 dagen na een koortspiek kan er een dip zijn, als die er al is. Of, zo zegt ene Dr J.W. van der Slikke, gynaecoloog bij het VU medisch centrum op obgyn.netDrie maanden daarna is het weer genormaliseerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Was hier ook niet, hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:02 schreef Tierrr het volgende:
Jaaaaaaaaaa Keshet!! Gefeliciteerd meid!! Wat superrrr!! Geniet ervan!!![]()
Wat een dames trouwens die het een hele maand om de dag doen... pffff, ik moet er niet aan denken... dan zou ik het al 12 maanden lang telkens om de dag doen... mij niet gezien!!
Haha, naarmate je langer meepost, leer je gewoon steeds meer mensen kennen. Eigenlijk net zo als in real life. En dan gaat persoonlijk reageren ook makkelijker!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:09 schreef suuzzz het volgende:
HOE doen jullie dat??? Al die persoonlijke reacties! Ik kan echt niet onthouden/bijhouden wat iedereen verteld of waar iedereen mee bezig is(behalve dan een tweede streepje! Ik vind het maar knap! Hoe leer ik dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |