abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72239885
dankje wel voor de lieve woorden doet me goed!
pi_72244056
Heej heej, ik wacht ook op een tweede streepje!

Zal me even voorstellen: ben 35, heb een zoontje van bijna anderhalf, vriend van 31, euh.. wat meer, o ja, dit is onze eerste ronde, geen idee wat mijn NOD is, denk rond 9 september. Vorige keer was ik eerste ronde gelijk zwanger, dus dat gaat nu vast ook gebeuren Nou ja, voel me nu al schuldig bij elk wijntje dat ik drink, want t zou toch maar s waar zijn. Aan de andere kant, zometeen duurt t deze keer veel langer (of horror, helemaal niet), moet ik dan forever zonder wijntjes? En slik ook nog eens niet trouw foliumzuur... Ben gewoon een erg slechte moeder!! *zucht*

Hoop dat jullie t allemaal wat verstandiger aanpakken
pi_72245366
@ PinkPrincess: Ik heb een zoontje van bijna 1,5. Ik herken wel wat je zegt, toen ik probeerde zwanger te worden was ik er constant mee bezig. Ik ben toen ook een aantal keer overtijd geweest en negatief getest. En dan kan je lijf je toch voor de gek houden want zodra ik een negatieve test in handen had was ik ook zo ongesteld ook. Bij mijn tweede zwangerschap was ik helemaal niet bezig met zwanger worden maar was ik het in 1 keer.
pi_72245605
Hehe fijn om te weten dat er meer zijn met de twijfels Is wel fijn om t ff van me af te schrijven.

Vandaag te horen gekregen dat mijn zus weer zwanger is Echt leuk!
Grappig is dus als ik nu zwanger raak we dus nog niet eens een maand schelen. Ben benieuwd hoe ze dan gaat reageren *lol*
Hoop trouwens dat ik op hetzelfde tempo zwanger wordt, nu dus 2x in de 2e ronde.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:40:37 #105
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72245759
Lektralove welkom,hopelijk ben je weer zo snel zwanger (Zou alleen wel foliumzuur gaan slikken,kleine moeite toch!)

Vandaag dan echt een positieve ovutest,weer helemaal op tijd dus ik ben blij
Alleen belde dat ie later thuis is,als word het 4 uur
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72251554
het is gewoon allemaal zo dubbel aan de ene kant denk je ben niet zwanger aan de andere kant..ben nu weer zo misselijk maar ja misschien ben ik wel gewoon wat ziekjes , je maakt jezelf helemaal gek op deze manier maar goed maar even maandag afwachten.
pi_72251693
Lektralove welkom en hopelijk heb je snel je tweede streepje te pakken!
wat ik van een paar dames hier begrijp is dat ze na de eisprong een beetje rekening houden met (wijntjes) drinken dus in dat op zicht zou je niet forever zonder wijntje hoeven ha ha
en wat betreft folium zuur, ik merk wel dat het vergeten er hier (vooral in het weekend) makkelijk bij in schiet
Ieder zn ding, of het verstandig is is wat anders

Clovertje van harte met je aanstaande tante schap! wat lijkt me dat bijzonder om eventueel tegelijk met je zus zwanger te zijn!

guess wat super fijn dat daar dan toch de knallende positieve ovutest is!

becky het is en blijft heel moeilijk, maar echt hoe drukker je maakt hoe meer je lichaam je ook voor de gek kan houden! wat mijsje ook zei, een test kan echt negatief uitvallen als je voor je nod test (en om het nog erger te maken soms ook op je nod) Heel veel succes met toch nog even volhouden en afwachten

ik ga zelf ook maar de wacht weken in, geen steekje of krampje meer
pi_72252217
Becky, ben je niet gewoon misselijk van de zenuwen? Je kunt jezelf echt symptomen aanpraten hoor, weet er zelf alles van

Heb trouwens dat van die wijntjes eens nagezocht, en de eerste twee weken na de bevruchting is de bloedbaan nog niet in contact met de foetus, dus dan is er nog geen risico. Pas zodra je kunt weten dat je zwanger bent, moet je oppassen. Opluchting!

Nu nog dat foliumzuur niet vergeten... Hmmmmm.... Vaste tijd, pillen binnen handbereik, ik weet t wel! Nu nog hoppa, doen
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:40:28 #109
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72252255
welkom Lektralove en heel veel succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72252593
Hee dames, ben ik ook weer eens!! Ik heb het zo ontzettend druk op mijn werk, dat het niet altijd lukt om hier te posten...

Isla en becky, frustrerend he? Niet weten waar je aan toe bent... dikke voor jullie!!

Lektralove, welkom hier en maar snel weer wegwezen!

Voor de rest gewoon een

Jullie hadden het over de eisprong voelen.. de laatste 3 keer heb ik ook een eisprong gevoeld. Alle 3 de keren linksonder in mijn buik 2 a 3 dagen lang een zeurderig stekerig gevoel dat daarna ook ineens weer over was...

Ik loop trouwens inmiddels bij de fertiliteitsarts en die heeft me aan de clomid gezet.
En ik heb volgende cyclus een HSG... brrrrr!!
pi_72252975
Oh Tierrr ik hoop dat het bij jou meevalt HSG is niet fijn, maar wel heel nuttig (in ieder geval zo gebleken bij mij...) mijn mannetje mocht er de hele tijd bij blijven, en dat scheelde veel voor mij...
er is wel actie, en dat is prettig Tierrr! weer een stapje dichterbij!
pi_72253060
Tierr, wat een stappen zet je ineens! Ik hoop dat het allemaal erg meevalt en de clomid voldoende is.
pi_72253495
Lektralove, Welkom en veel succes!
Tierr, fijn dat er nu actie ondernomen wordt..Wie weet duurt het nu niet lang meer..
Guess,veel plezier!!!(en nu snel aan de slag, wat doe je hier nog haha)
Becky, wat valt het wachten zwaar he? Ik hoop het zo voor je..jij bent onze laatste hoop op Augustus streepjes, want ik ben vandaag ongesteld geworden... Boehoe snif. Nog nooit heeft lichaam me ZO voor de gek gehouden als afgelopen week.Enige pluspunt:Ben precies op tijd ongesteld(nu weet ik zeker dat hetn eisprong was die ik voelde. Ohja nog een pluspunt:komende klusdagen deze maand ben ik thuis!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_72253556
Lief Modje: Mijn nieuwe NOD mag op 27 sept! Thanks!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:32:16 #115
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72253870
he bah Isla...
Ik pas het aan!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72254168
Tierr veel succes met de HSG (en ik blijf het herhalen, maar hier dus een positieve ervaring wat een HSG betreft, toch zeker ivm de pijn )
pi_72255686
Lektralove, welkom!Ik denk dat we allebei slechte moeders zijn, want ik vergeet mijn foliumzuur ook weleens.
Wat jij hebt met wijn, heb ik dat ik niet wil dat mijn zoontje met z'n knieën in mijn buik drukt, want je weet maar nooit...
IslaBonita, wat jammer zeg
Clovertje, wat leuk voor je zus! Wanneer is ze uitgerekend?
Guess wat goed!!
Hier is alles nog rustig..ik weet dat ik nog een paar dagen te gaan heb...meestal heb ik een paar dagen vantevoren wat pijntjes maar nu niet.
Wel slijmverlies, weet niet wat dat betekend
pi_72258382
Fijna vakantie Cisco.

Welkom en succes Lektralove.

Tierr ook de MMM in? Succes, hopelijk hoeft het maar heel even.

Jammer Isla.
Wat vervelend dat je lichaam je zo voor de gek heeft gehouden.
pi_72259050
Balen Isla... wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he? Niet leuk..
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:01 schreef Kolonia het volgende:
Tierr ook de MMM in? Succes, hopelijk hoeft het maar heel even.
Sja, ik zat al enigzins in de MMM, maar nu dan écht... helaas... maar aan de andere kant ook wel weer fijn dat er nu wat gebeurt!!

Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal! Dat we hier allemaal maar heel snel weg mogen!!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:35:54 #120
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72260348
Gisterenavond goed gebruik gemaakt van de positieve ovu-test vanochtend ziek uit bed,griep en koorts,hopelijk kunnen we vanavond of morgenochtend toch nog ff lekker sexen
Ze zeggen alseen man ziek is dat ook invloed heeft op zijn zaad is dat gelijk zo dan of gebeurd dat met de nieuwe aanmaak om het zo maar te zeggen?

Wat foliumzuur betrefd,ik slik etos zwanger worden die moeten 2x daags,in het begin had ik gewoon het alarm in m'n mobiel staan en ze liggen op de aanrecht zodat ik het niet kon vergeten.

Tierrr ,suc6 hopelijk kan de mmm jullie heeeeel snel helpen
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72262781
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:42 schreef mijsje het volgende:
Mardis, hoe is het met jou? Je hebt je NOD nog niet, daar niet van, maar gewoon, hoe is het met je?

Lief dat je aan me denkt Het gaat goed hoor, nog niets bijzonders te melden eigenlijk... Ik denk dat ik op dag 14 van mijn cyclus mijn eisprong heb gevoeld (steken in mijn zij), maar het kan ook goed dat ik mezelf gewoon een beetje voor de gek houd en dat het gewoon buikpijn was ofzo Verder hebben we zo'n beetje om de dag "geklust" in de vruchtbare periode en nu is het dus gewoon afwachten.
pi_72266914
Dank voor jullie welkomstberichtjes

Tierrr, succes met de HSG, altijd toch een beetje eng zo'n ingreep. Je kunt niet anders dan het over je heen laten komen. Ik hoop dat het meevalt!
Oh, een kennisje van me heeft dat ook gedaan en zij was daarna heel snel zwanger. Kan net even dat zetje zijn. Er werd tegen haar gezegd dat het toch ook de boel wat kan schoonspoelen.

Wat betreft het voelen van een eisprong, dat heb ik nog nooit gevoeld. Of ik had er geen weet van. Vorige keer dat ik zwanger werd heb we het de hele maand om de dag gedaan, dan zitten er toch altijd wel een paar vruchtbare dagen bij, niet?
Deze keer is de frequentie ietssssssssssssssssjes lager....

PinkPrincess, met z'n knietjes tegen je buik? Zou t zo snel weer losschieten? Hmmm, maar nu ik er aan denk.., als hij over me heen klautert heb ik ook wel zoiets van, hee, niet afzetten met je voet tegen m'n buik!

Guess, twee keer per dag slikken?? Moet er niet aan denken! Krijg die pillen echt niet weg. Heb van pijnstillers ook alleen die kleine gladde, anders stik ik er zowat in.
Weet iemand toevallig een klein maatje pil?
pi_72267003
Lektralove: Gravitamon is klein... voor mij klein genoeg in elk geval. Maar wel duur(der).

Guess: vroeg naar bed!
pi_72267362
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:35 schreef Guess. het volgende:
Ze zeggen alseen man ziek is dat ook invloed heeft op zijn zaad is dat gelijk zo dan of gebeurd dat met de nieuwe aanmaak om het zo maar te zeggen?
Dat heeft niet gelijk effect, pas ongeveer 70 dagen na een koortspiek kan er een dip zijn, als die er al is. Of, zo zegt ene Dr J.W. van der Slikke, gynaecoloog bij het VU medisch centrum op obgyn.net Drie maanden daarna is het weer genormaliseerd.
pi_72268189
Tierrr heel veel succes en ik hoop dat het mee gaat vallen

Guess ik hoop dat je weer opgeknapt is

lektralove, de hele maand om de dag
ik geloof dat ik dat niet eens vol zou houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')