jup, ik op zaterdag. viel me reuze mee met de drukte. Nog een leuk paar schoenen meegenomenquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:00 schreef Qlubtempo het volgende:
Nog mensen bij de DDD geweest dit weekend?
Ik ben in de stad geweest, maar ik heb het mooi gemeden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:16 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Het schijnt druk geweest te zijn gisteren
Erg is dat ja...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:44 schreef GimmeGore het volgende:
ik vind zulke dingen zo typisch Nederlands, met zijn allen gaan shoppen omdat het opruiming is.
En wat kopen de meesten? Dingen die ze anders helemaal niet eens gekocht zouden hebben, ook niet bij een goedkopere winkel
Als ze maar lang genoeg wachten, hoeft er niets meer geinvesteerd te worden in het Rijnboogpraject en komt de geplande haven vanzelf de stad binnenquote:Lage Rijnkade afgesloten door gat
ARNHEM - Een groot deel van de lage Rijnkade is woensdag op stel en sprong afgesloten voor alle verkeer, inclusief voetgangers.
Het gaat om het stuk tussen de Rodenburgstraat en de Vossenstraat. Aanleiding is het feit dat woensdag opnieuw een gat is gevallen in het wegdek van de kade.
Het metersdiepe gat in de Rijnkade viel woensdag ter hoogte van het kantoor van rederij Feenstra op de Rijnkade 12. Het gaat om het zoveelste gat. Oorzaak zijn scheuren in de veertig meter oude kademuur, waardoor er zand wegspoelt. De voorbereiding voor het herstel van 1.300 meter kademuur tussen Onderlangs en de John Frostbrug zijn bezig. In het voorjaar van 2010 wordt met het herstel een begin mee gemaakt.
Op de kade zijn tijdelijke hekken geplaatst, die zo snel mogelijk worden vervangen door definitief hekwerk. Dat blijft staan tot de reparatie van de kade is uitgevoerd. De bestaande voorzorgsmaatregelen blijven van kracht. Zo heeft het vaarverkeer een snelheidsbeperking om de waterslag zo klein mogelijk te houden. Ook wordt de kade dagelijks gecontroleerd.
Alweerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Als ze maar lang genoeg wachten, hoeft er niets meer geinvesteerd te worden in het Rijnboogpraject en komt de geplande haven vanzelf de stad binnen
Dan had je zondag even moeten kijken,quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jup, ik op zaterdag. viel me reuze mee met de drukte. Nog een leuk paar schoenen meegenomen
Wat dacht je van "vervallen Arnhem"?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet voor CKV een fotoreeks maken over de stad.
Dus ik dacht, ik neem Arnhem, maar ik wil geen standaard gedoe (Kerk, pleintje, straatje.)
Wie weet er echt mooie plekken om foto's te maken?
dankjewel!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat dacht je van "vervallen Arnhem"?
Kun je stukjes Rijnkade (inclusief gaten) doen, de drugsboot aan de nieuwe kade, het braakliggende cobercoterrein aan de Westervoortsedijk en die twee woonwijkjes die daarbij liggen.
Ik weet even niet hoe die wijken heten, maar eentje is half opgeknapt en het niet opgeknapte deel is gruwelijk om te zien. De andere wijk wordt bewoond door bijzondere (lees: geen toonbeeld van oversociale) mensen.
Of je maakt een fotoserie van alle stadstuinen in het Spijkerkwartier: klik.
De Rijnwijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat dacht je van "vervallen Arnhem"?
Kun je stukjes Rijnkade (inclusief gaten) doen, de drugsboot aan de nieuwe kade, het braakliggende cobercoterrein aan de Westervoortsedijk en die twee woonwijkjes die daarbij liggen.
Ik weet even niet hoe die wijken heten, maar eentje is half opgeknapt en het niet opgeknapte deel is gruwelijk om te zien. De andere wijk wordt bewoond door bijzondere (lees: geen toonbeeld van oversociale) mensen.
Of je maakt een fotoserie van alle stadstuinen in het Spijkerkwartier: klik.
Of alle graffiti die niemand kent? Daar is er ook genoeg van in Arnhem. Goed zoeken en je komt de gekste dingen tegen. Twee voorbeelden:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet voor CKV een fotoreeks maken over de stad.
Dus ik dacht, ik neem Arnhem, maar ik wil geen standaard gedoe (Kerk, pleintje, straatje.)
Wie weet er echt mooie plekken om foto's te maken?
Kronenburg is veel groter dan Presikhaaf.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat is groter, kronenburg of presikhaaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |