quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:25 schreef GimmeGore het volgende:
even gejat uit "Tenenkrommende fouten"
[ afbeelding ]
http://www.debestebinnenstad.nl/quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:04 schreef gewoonfaye het volgende:
Heeft arnhem nog steeds de titel "beste binnenstad" ?
hehehe, het is makkelijk te fietsen hoor. maar ik ga eerst even de stad in (National Glamour Dayquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:49 schreef GimmeGore het volgende:
misschien wel een goed idee ja, ben gewoon lekker lui met de bus gaan (anders weet ik niet eens waar het is nl)
Hé mis ik dat net nou weer, wat zondequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:37 schreef GimmeGore het volgende:
National Glamour Day klinkt als iets wat ik moet vermijden.
Ik zou niet eens weten welke kant ik dan op zou moeten fietsen, behalve hard achter de bus aan
Da's best leuk hoor! Alleen dit jaar niks gekocht in de winkels die meededen met de kortingquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:37 schreef GimmeGore het volgende:
National Glamour Day klinkt als iets wat ik moet vermijden.
Ik zou niet eens weten welke kant ik dan op zou moeten fietsen, behalve hard achter de bus aan
Wat is groter, kronenburg of presikhaaf?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Da's best leuk hoor! Alleen dit jaar niks gekocht in de winkels die meededen met de kortingWel heel leuke laarsjes gezien bij Invito, maar ze hadden een harde zool, en daar kan ik echt niet op lopen. En leuke sjaals gezien, maar daar heb ik er al zoveel van (sterk van me he!) Eigenlijk alleen een luchtje gekocht bij de DA, en dat was met een kortingsbon.
Als je naar 't Duifje wilt moet je richting Huissen fietsen, en dan gewoon de trolley lijntjes volgen. Maar het is nu de moeite niet meer, want alles is al weg (gewaaid). Het weer werkt niet echt mee.
Oh, nu we het trouwens toch over winkelen hebben. Morgen is het natuurlijk koopzondag. Is Winkelcentrum Kronenburg dan ook gewoon los?
Huh, geen idee?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat is groter, kronenburg of presikhaaf?
Kronenburg denk ik? Sorry, ik snap totaal niet waar je heen wiltquote:
Nou zo moeilijk is de vraag nou ook weer niet:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kronenburg denk ik? Sorry, ik snap totaal niet waar je heen wilt
Weet ik niet, ik heb nog nooit in Presikhaaf gewinkeld... Ik ga meestal naar Kronenburg voor m'n boodschappen, en voor echt winkelen naar de binnenstad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:59 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nou zo moeilijk is de vraag nou ook weer niet:
Welk winkelcentrum is groter, Presikhaaf of Kronenburg?
Weet ikquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb nog nooit in Presikhaaf gewinkeld... Ik ga meestal naar Kronenburg voor m'n boodschappen, en voor echt winkelen naar de binnenstad.
Ik snapte je vraag niet helemaal, omdat die volgde op mijn vraag of Kronenburg morgen open zou zijn... Blond he
Leershop 2000?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:38 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand toevallig de naam van die leerspeciaalzaak in het centrum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |