Nee, het was.. nou ja je hebt misschien wel gelijk, maar iedereen daar zat zo te kijken van: hahaha jij bent domquote:
Schonequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:38 schreef Angst het volgende:
topic van zelfde niveau als mijn vers geopend topic gefelicteerd!
maar idd lijkt me een beetje lange onhandige weg voor deze texelse schone
Theoretische leerweg, iets wat gelijk staat aan de vroeger mavo.quote:
TL is hoger dan Mavo heurquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:49 schreef Angst het volgende:
[..]
Theoretische leerweg, iets wat gelijk staat aan de vroeger mavo.
Dus het hoogst haalbare binnen het VMBO
ander niveau in het VMBO zijn basis kader en nog eentje die ik ff vergeten ben.
die zijn veel practische van aard.
er is geen mavo meerquote:
Klopt, maar het is wel te vergelijken qua niveau natuurlijk. Bij examens op mavo-niveau moest je 3 op D en 3 op C niveau, bij TL moet alles op D (het hoogste niveau).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:18 schreef Angst het volgende:
[..]
er is geen mavo meerdus ik vergelijk het ongeveer mee. maar echt vergelijken kan niet, omdat het nooit naast elkaar heeft bestaan
Vroeg ik me dus ook af..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:47 schreef RemcoDelft het volgende:
WTF is TL?
tl = theoretisch leerwegquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:28 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Vroeg ik me dus ook af..
In onze tijd had je gewoon LBO en MAVO en geen onzin van alles onder 1 noemer gooien en dan overal een afkorting voor plaatsen waardoor het interessant lijkt.
Het niveau van TL ligt net iets onder het vroegere mavo-D niveau.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel te vergelijken qua niveau natuurlijk. Bij examens op mavo-niveau moest je 3 op D en 3 op C niveau, bij TL moet alles op D (het hoogste niveau).
FAILquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:08 schreef jpg97 het volgende:
Texel hoort toch bij Friesland?
Had je in Friesland dan intelligente mensen verwacht?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:08 schreef jpg97 het volgende:
Texel hoort toch bij Friesland?
Had je in Friesland dan intelligente mensen verwacht?
want?quote:
Ga eens naar de basisschool om je topo overnieuw te doen.quote:
Ja ik ben ook een typische limburgerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]________________________________________________________________________________!!!
Gelukkig bewijs jij maar weer eens dat Limbo's inderdaad reservebelgen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |