abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72136398
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:59 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn vk had het over gemiddeld een halve liter. Lijkt weinig, tot je het over de vloer giet idd.
t gemiddelde is anderhalf
pi_72136482
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72136543
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:19 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

t gemiddelde is anderhalf
Op Internet lees je idd één tot anderhalf ja!

Gek, de vk zei toch echt een halve liter. Zei nog dat ik het zo weinig vond; niet meer dan een groot glas limonade. Daarop zei ze dat het zo misschien weinig lijkt, maar dat je maar 'ns een halve liter water over de vloer moest gooien. Dan lijkt het ineens een stuk meer.

't Is een Belgische. Die hebben vast minder vruchtwater...
pi_72136631
Huup succes meid, zet hem op!!! Nog even en je kleine meid is er!
pi_72136686
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:24 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Op Internet lees je idd één tot anderhalf ja!

Gek, de vk zei toch echt een halve liter. Zei nog dat ik het zo weinig vond; niet meer dan een groot glas limonade. Daarop zei ze dat het zo misschien weinig lijkt, maar dat je maar 'ns een halve liter water over de vloer moest gooien. Dan lijkt het ineens een stuk meer.

't Is een Belgische. Die hebben vast minder vruchtwater...
Ik zou toch even haar diploma's checken
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72137011
Nog even, huup is er bijna.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72137054
Jaaa, alwéér een baby onderweg . Zet 'm op, Huup!
pi_72137203
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:29 schreef Estrys het volgende:

[..]

D'r Belgische vk-papieren idd!
pi_72137279
woei hüüpschke, daar ga je! zet 'm op he!
pi_72137452
Dankje Innepin voor de update

3 centimeter al, nog 7 te gaan, heel veel succes! (voor elke cm 1 )
  † In Memoriam † dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:57:51 #111
43556 miss_dynastie
pi_72137598
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:29 schreef Estrys het volgende:

[..]

Haha
pi_72137807
Huup: succes!

Hier terug van de VK. Alles oke, kindje ingedaald, 7 ons aangekomen en dat is grotendeels vocht. Tja, vertel mij wat. Ik neem Huups titel als Vochtkoningin maar over denk ik...
Martine, krijgen jullie geen standaard groeiecho met 34 weken?
Hier trouwens vandaag ook de belgische vk, afkomstig uit Brugge. Alleen al dat taaltje...helaas gaat ze zelf bijna met verlof, want ik vind haar tocht echt de aardigste.
Iemand hier ervaring met dat reflexzool(?) therapie waarmee je vocht kan afdrijven? Kreeg het als tip van de vk, die vond mijn pootjes namelijk ook wel erg dik...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72137856
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:44 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

D'r Belgische vk-papieren idd!
Er zijn heel veel Nederlandse VK die hun opleiding in België hebben gedaan. Die van mij ook in ieder geval.
pi_72137925
mefke, nee hier geen standaard echo helaas. Reflex zool therapie??? nog nooit van gehoord. Ik kreeg wel de tip van de puf juf om met mn voeten over knikkers heen te rollen of een frisdrank fles, schijnt ook te helpen.... Voor dat ik het vergeet top dat je bent goed gekeurd!
pi_72137942
Go Huup

Ik had overigens 2 liter vruchtwater Zat echt op het randje.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72137965
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:03 schreef mefke79 het volgende:

Martine, krijgen jullie geen standaard groeiecho met 34 weken?

Hier krijg je helemaal niks meer nadat ze constateren dat alles er goed uitziet bij de 20 weken echo, OF ze moeten een vermoeden hebben dat je kindje niet goed groeit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72138090
Hier ook niet.
Ik ben al blij met de 20 weken echo (die had ik de vorige keren niet).

Ik krijg nu wel nog een extra echo bij 32 weken omdat de placenta voorliggend lag. Ik wil wel vragen of dit eerder kan aangezien ik bij mijn eerste met 30 weken al in het ziekenhuis lag. Gewoon voor mijn gemoedsrust want verder kun je er toch niets aan veranderen natuurlijk...
pi_72138341
Zo wat gaat het hard hier

Alle mama's en papa's gefeliciteerd met jullie baby's

Vandaag zijn we weer op controle geweest alles is goed de baby was zelfs al tussen de 16 en 18 weken terwijl we officieel op de helft van de 16 weken zijn

Verder nog het hartje gehoord zover het mogelijk was want hij was erg bewegelijk haha.

28 september gaan we voor de 20 weken echo en daarna gaan we ons voorbereiden op een water bevalling
pi_72138359
reflexologie heet het...of voetreflexologie. Heb het maar even nagezocht. En het wordt vergoed...hmm. Misschien toch maar eens doen dan, praktijk zit nog net niet om de hoek, maar tis wel dichtbij...En alle andere tips (rollen met knikkers, veel drinken, brandnetelthee) heb ik geprobeerd, maar het vocht zit inmiddels echt overal, ben ook telkens verbaasd dat mijn bloeddruk zo goed blijft. En als de vk zelf zegt dat het kan....
pi_72138462
Over de groeiecho: we hebben een praktijk met een eigen apparaat, misschien dat dat nog scheelt. Wij zouden anders toch een extra echo gekregen hebben ivm maagafwijking bij mijn man. En ik geloof dat de motivatie voor de groeiecho is dat ze graag een goede inschatting maken van de afmetingen van je kindje. Die echo was trouwens lang niet zo mooi als de 20 weken echo omdat je telkens maar kleine stukjes baby ziet, ze passen dan niet meer op scherm.
pi_72138499
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef Fuente het volgende:
Ik had overigens 2 liter vruchtwater Zat echt op het randje.
Ik weet niet hoeveel ik had, maar wel dat ze - ondanks extra matjes - aan bleven komen met nieuw opvangmateriaal, omdat het zo belachelijk veel was
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:24:40 #122
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72138529
Ik heb ook enorm veel vruchtwater. Zowel de eerste keer als dit keer. Schijnt lekker te zijn voor de baby
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:28:31 #123
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72138665
Huup is bezig !!!!!!!! En goed ook
Zet hem op, you can do it
.... met gevoel voor drama....
pi_72138819
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:05 schreef Estrys het volgende:

[..]

Er zijn heel veel Nederlandse VK die hun opleiding in België hebben gedaan. Die van mij ook in ieder geval.
Maar in Belgie bestaan er toch geen vk's?
pi_72138837
Ik had een normale hoeveelheid vruchtwater volgens alle echo's, maar toen mn vliezen braken had ik toch het gevoel dat er een complete oceaan naar buiten golfde

voor alle goedgekeurden
pi_72138872
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:28 schreef Kersjes het volgende:
Huup is bezig !!!!!!!! En goed ook
Zet hem op, you can do it
En hoe gaat het bij jou Kers?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:40:15 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72139074
Even voor een huup:

En voor de goedgekeurde dames
pi_72139240
Jaaa Huup dat klinkt goed Hup Huup Hup!!!!

Ik ben net bij de fysio geweest, de bekkentherapeute nu want die is terug van vakantie. Ze heeft me geleerd eerst te stabiliseren voordat ik een beweging inzet: onderbuik en navel intrekken. Dus voordat je gaat lopen, op gaat staan, omrolt in bed, etc. En daarbij uitblazen, niet de adem inhouden (deed ik wel).

En ik heb het sluitlaken ontvangen wat ik via mp gekocht had, maar er zit geen gebruiksaanwijzing bij Heeft iemand misschien de gebruiksaanwijzing van een Motherwear sluitlaken en wil dat voor mij inscannen?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:47:03 #129
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_72139279
Huuperdepiep! Spannend!
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:06:02 #130
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72139831
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:34 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

En hoe gaat het bij jou Kers?
Same old same old.
Baby heeft het schijnbaar nog prima naar z'n zin daarbinnen.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:10:26 #131
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_72139960
Ooeh, ik doe even mee voor Huup!

En Sugar, zo'n pufplaatje had ik lang niet meer gezien hier!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_72139979
Huup, je zou toch met 41+1... je bent een dag te vroeg . Maar het is volgens mij een mooie dag voor beeb om buiten te komen spelen, zet 'em op .

Vruchtwater... nadat de vk mn vliezen had gebroken kwam er niet eens heel veel en ook bij de eerste zwangerschap toen ze spontaan braken kwam er niet heel veel. Steeds een gutsje zeg maar. Ik denk dat beide meiden met hun koppie als stop de boel een beetje afsloten ;-).
Fake it till you make it...
pi_72140600
Hm, ben benieuwd dan, naar dat vruchtwater.

Nog ff iets anders. De intakemevrouw van de kraamzorg vertelde dat je drie! babybadcapes nodig hebt. Lijkt mij een beetje overdreven. Hoeveel hebben jullie er?
pi_72140649
Ik heb er 2. Een witte en een roze (niet dat dat er toe doet, maar gewoon ff voor de leuk )
Lotte!
Noah!
pi_72140704
Nog altijd geen nieuws meer van Huup?

Ik heb vandaag een mijlpaal, ik ben precies 20 weken zwanger!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:40:09 #136
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72140838
WHAAAA!! Huup, wat cool, zet 'm op meid! Oh wauw, wat spannend meteen weer, ik hoop dat alles voorspoedig verloopt hoor Jeetje, je was er zo kalm onder dat ik helemaal blij verrast ben, whaha!

Martine, jammer dat je die echo nu misloopt, maar de reden ervan is natuurlijk wel fijn Gelukkig is de beeb mooi op schema

voor de goedgekeurde dames!

Poppedein, het kán nog, toch? Die datumtweeling? Zal ik een jompel voor je doen?

Ssserpente, haha, ik ben op een gegeven moment ook gestopt met lezen, ik was er zó klaar mee! Ik wilde niet meer alleen een zwangere vrouw zijn maar ook gewoon nog Incantrix Best fijn zo

Twinkly, nog een tip om je makkelijker om te draaien in bed (van mijn Cesar-therapeute) : eerst je hoofd een beetje optillen en dan draaien. Het helpt nog ook!

Heb zelf weer gepraat op mijn werk en dat luchtte wel even flink op. Heb verteld hoeveel moeite ik heb met toegeven hoe het écht met me gaat ipv dingen af te zwakken en ook hóe het dus echt met me gaat en dat was duidelijk en werd goed begrepen. Omdat ik heb aangegeven dat ik liever niet nog minder zou willen werken (want daar gaat dit wel naartoe op deze manier) zijn er nu afspraken over zittend werk en niet meer zelf tillen. Mijn leidinggevende werd trouwens ontzettend boos van de opmerking van die collega, dus dat was ook wel fijn. Als 4 uur werken ook niet meer gaat mag ik het gewoon zeggen. En nu heb ik iets nieuws: ik ben doodmoe, maar liggen gaat niet, au! Gemeen hoor

Oooww, en nog meer jompels voor Huupje!!

Ah, en Faja 20 weken, whoohoo! Dat vind ik toch echt wel een erg mooie mijlpaal
3!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:40:25 #137
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72140847
Faja op de helft

Serpente, bij Devin hadden we er zelf 2. En ook nog eentje per ongeluk meegenomen uit het ziekenhuis, die had een verpleegster gebruikt om natte kleertjes in te rollen
Voor deze baby heb ik er 1 mooie nieuwe bijgekocht. Ik zeg:minstens 2: we hebben ook weleens gehad dat er een direct na het badderen al ondergepoept of geplast werd en dan is een reserve wel handig.
pi_72140954
En verder Kersjes? Mag je zoiets of bijv. een hydrofiel om af te drogen meer als 1x gebruiken of doe je dat meteen in de was?
Lotte!
Noah!
pi_72141074
Sserpente, ik heb er 3. Een van vroeger, 1 zelf gekocht en 1 gekregen met Iris haar naam erop (en voor Mirte hebben we van dezelfde mensen ook een gekregen met haar naam erop).
Het is ook maar net waar je ze voor gebruikt. Ik vind 2 wel handig, 1 in gebruik, ander evt in de was.

Linda, ik gebruik een badcape om haar in te wikkelen na het bad en naar haar kamer te lopen, afdrogen doe ik met een hydrofiel doek. Die badcape gebruik ik meerdere keren voor ik hem in de was gooi.
pi_72141223
ik 2 badcapes, dat lijkt me voldoende.... krijg er vast ook nog wel eentje tijdens de kraamtijd. En anders is het zo gehaald. Maar op alle uitzet lijsten (prenetal / babydump) staat dat je er 2 moet hebben. Dus moet goed zijn.

Op de uitzetlijst staat ook dat je flannellen luiers moet hebben en dan ook nog de hydrofiel luiers... weet dat die hydrofielen zijn voor het afdrogen en zo, maar wat is het verschil en het nut van de flannellen dan?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:53:33 #141
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72141260
Linda, ik deed het ongeveer net als Nijna: in de cape wikkelen en droogdeppen van buitenaf en dan de hoekjes, gaatjes en plooien enzo met een hydrofiele luier. Daar vlieg je sowieso doorheen, per dag gebruikte ik er zoveel! Die na het badderen recycelde ik soms wel als melk-opvang-doek na of tijdens het voeden. Maar voor onder het hoofdje in bed, wagen of box uiteraard wel steeds een schone.
pi_72141281
ssserpente, ik heb er 2, datmoest
ik trof dus echt zo'n kraammiep waarvan iedereen zegt dat ze niet meer bestaan. Echt alles is bekeken en geteld en gecontroleerd. Met als conclusie dat de tepelcreme mist Nou heb ik inmiddels een potje sudocreme gevonden dus ze moet niet zeuren. En aangezien ik heel snel eczeem heb, pak ik toch liever mijn prutje van de apotheek.

Faja, 20 weken!
En Incantrix, het moeilijkste deze zwangerschap vond ik het leren luisteren naar jezelf en daar heel duidelijk in zijn. Komt goed!

Huup beebje, schiet eens op, ben nieuwsgierig!
Oja, zag net ook dat er weer een dame van de gym bevallen is en ze was geloof ik maar een week of minder eerder uitgerekend dan ik...nou wil ik ook en stiekum nog niet, pap en mam moeten eerst terug van vakantie. Dus...dames wie is de volgende?
pi_72141371
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:32 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, ben benieuwd dan, naar dat vruchtwater.

Nog ff iets anders. De intakemevrouw van de kraamzorg vertelde dat je drie! babybadcapes nodig hebt. Lijkt mij een beetje overdreven. Hoeveel hebben jullie er?
Ik had er 5 en dat was maar goed ook. Onze kraamhulp gooie er zo elke dag 2 in de was En Leander spuuge in het begin ook heel erg veel dus soms had ik er wel 3 a 4 op een dag nodig.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:01:47 #144
190853 RockabeIIa
pi_72141561
Ik vond die badcapes serieus helemaal niet zo handig. We hebben er nog wel 2 (denk ik). Waar zijn ze ook weer voor?

Faja op de helft!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:05:12 #145
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72141679
Innepinnnnnn heb je nog een update voor ons ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72141888
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:56 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ik had er 5

Ik heb er twee, lijkt me voldoende. 1 hele schattige lichtblauwe met witte oortjes eraan en aan de achterkant een staartje van de H&M, en nog een grotere van de Ikea
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72142037
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Innepinnnnnn heb je nog een update voor ons ?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:17:31 #148
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72142111
jammer hoop dat alles goed met der gaat

voor de zekerheid nog maar een paar
pi_72142288
Ahhh, nog geen huup nieuws nog maar weer verder F5-en dan

Faja, mooie mijlpaal meis! Je had je echo toch al gehad? Hier vrijdag over 5 weken, pffff... nog best lang, maar toch, het is te overzien.

Mijn middagdipje is ook weer ingeslagen. Nog maar een goed uur en een kwartier, dus het valt mee.

Trouws een nuttig topic dit! Vruchtwater, badcapes, hydrofielluiers, je kunt het maar vast weten
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:22:41 #150
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72142296
Huup, ik hoop dat alles goed gaat daarzo!
pi_72142409
Ik wil een hu-update!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72142627
Faja 20-weken-mijlpaal!
Co_ol gefeliciteerd met de goede checkup!
Inxantrix, fijn dat je een goed gesprek met je baas hebt gehad en dat er begrip is voor de situatie

pufje voor huup!

Hier is het saaaaaaaaaaaai op mijn werk. Nog een half uurtje, dan ben ik weg!
pi_72142659
huup, dat meld je toch niet zomaar even onder een spoiler Zet 'm op!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:08:52 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_72143748
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:08 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hier krijg je helemaal niks meer nadat ze constateren dat alles er goed uitziet bij de 20 weken echo, OF ze moeten een vermoeden hebben dat je kindje niet goed groeit
Of ze zijn niet zeker over de ligging van het kindje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:20:27 #155
5428 crew  miss_sly
pi_72144192
Ik heb even een dutje gedaan en had toch echt wel een HuUpdate verwacht, maar nee

Ik hoop dat je ze niet meer nodig hebt, maar voor de zekerheid nog even
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72144983
Geen update betekend vast dat ze gewoon hard bezig is, of misschien is ze zelfs al aan het genieten van haar meisje! Voor de zekerheid nog maar een paar

Wij hebben hier geloof ik 3 badcapejes. Vind ze echt niet superhandig ofzo. In het begin gebruikten we ze niet eens, dan wikkelden we Graeme gelijk in hydrofielluiers als hij uit het badje of onder de douche vandaan kwam.
Maar MeNicole, wat deed jij er dan mee als je er zoveel per dag gebruikte?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72145059
Ik gebruik die badcapejes ook in de box als omslagdoek al trapt ze die van zich af en als t zo warm is ook niet echt nodig.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:49:10 #158
190853 RockabeIIa
pi_72145097
Nijna, ik heb zo'n lodgerdoek. Misschien dat ik daarom die capes niet zoveel gebruikt heb...
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:49:31 #159
5428 crew  miss_sly
pi_72145102
Ik gebruik de badcapes voor het douchen. hydrofielluier erin en dan Senna erin. Met de luier afdrogen, maar door de cape eroverheen blijft ze lekker warm. En door de luier erin, hoeft de cape niet in de was. Ik vind ze wel handig en wil er eigenlijk wel 1 of 2 bij kopen. Heb er nu 2.
pi_72145340
Ik heb een stuk of 4 capes en ik gebruik ze vaak. Als Tess uit bad komr gaat ze in dw cape en dan op het aankleedkussen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72145362
Zo deed ik het ook, miss_sly. Badcape samen met de hydrofielluier..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72145394
Nog geen huup update ik gooi er nog maar een in, hopelijk zijn ze niet meer nodig.

Ik ga nu naar huis, dan hoop ik morgen ochtend te kunnen lezen dat huup haar meisje in haar armen heeft
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:00:53 #163
5428 crew  miss_sly
pi_72145510
lily, wat een lieve foto
De kraam deed het zo bij ons voor, en ik vind het wel een prima manier, dus die houden we er in
pi_72145758
Bij ons gebruikte de kraam ze niet eens... Later vertelde een vriendin dat ze ze idd ook zo gebruikte, met die hydrofielluier erin, en toen dacht ik ooh ja, kunnen we ook wel eens doen.
Graeme heeft het geloof ik nooit koud (vanaf dag 1 is zijn temp ook altijd 37,4), dus hem maakt het geloof ik niet zoveel uit haha!
pi_72146324
Ik heb de badcapes practisch nooit gebruikt, alleen als omslagdoek bij het cb geloof ik.
Ik gebruikte gewoon iedere keer een nieuwe hydrofieldoek, maar tegenwoordig hergebruik ik ze wel. Ben nogsteeds niet over gestapt op gewone handdoeken na 2,5 jaar, behalve bij het zwembad enzo.

Over het vruchtwater, ik had een ruime hoeveelheid, bleek ook wel bij de uitdrijving waar het in golfjes langsstroomde (1 van de weinige dingen die ik me herinner). Maar bij het breken van de vliezen was het niet zo heel veel, denk inderdaad dat het babyhoofdje het afsloot.

Ben benieuwd hoe het bij huup gaat!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:27:32 #166
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72146362
Lily... die foto Zo deed ik het inderdaad ook.
pi_72146425
Jammer, geen update..!

Wel genoeg badcape-ervaringen! Heb er nu twee. Mocht ik ze nou echt retehandig vinden, dan zijn ze idd zo gehaald.

Nóg een vraagje. Ik heb heulemaal geen onderbroeken, alleen strings. En daar passen vast geen kraamverbanden in. Wat is handiger voor straks? Gewone onderbroeken (slips) of strakke damesboxers?
pi_72146539
Ik heb twee badcapes, maar nu wil ik die waar Poppejans het over had met schattige oortjes ook hebben hihi ik ben een muts.
Trouwens die flanellen luiers vind ik verdacht veel op molton onderleggers lijken ik heb die van de HEMA.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72146606
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72146623
Ze is er!!!
De dochter van huup en haar pinda is geboren
Ze weegt 3765 gram en doet het prima. En de naam en dergelijke laat k haar zelf lekker verklappen

dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:36:01 #171
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72146625
ik zou geen strakke damesboxers kopen. straks krijg je onverhoopt een ks, en dan zit je met zo'n heerlijk stuk elastiek in je wond
dus gewone, hoog-op-de-buik-sluitende-oma-ondergoed, bij de hema (of nog goedkoper)
charmant komt na een week of 6 wel weer
nah, ik heb echt kwaamverband geloof ik maar een week gedragen. daarna was het kotex (heeft geen plastic van onder, dat broeit niet ivm hechtingen)

wij hadden een badcape als kraamkado. prima ding, niks mis mee. alleen het kind groeit er zo snel uit

Ah, joepie!!
Huup en fam, van harte gefeliciteerd!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72146649
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:35 schreef innepin het volgende:
Ze is er!!!
De dochter van huup en haar pinda is geboren
Ze weegt 3765 gram en doet het prima. En de naam en dergelijke laat k haar zelf lekker verklappen

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
GEFELICITEERD HUUP en !!!!!
Toch snel gegaan!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:36:48 #173
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_72146653
Jaaa! Gefeliciteerd Huup en vriend!

Geniet ervan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_72146675
Gefeliciteerd
pi_72146727
Huup en B, ongeloooooooooooooflijk gefeliciteerd met jullie kleine meiske!! Wat een prachtig gewichtje heeft ze ook! Ga heerlijk van elkaar genieten nu...heel veel geluk met zn 3tjes!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72146728
Jaaaa daar is ze eindelijk!!!

Huup en B. van harte gefeliciiteerd met jullie meisje!! Ze heefr een hele mooie naam!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72146733
Jaaaaa, een hübsch klein Huupmeisje!
Gefeliciteerd Huup en papa Huupmeis!
Hardloper.
IG @webkim
pi_72146735
Jaaaaa! van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Huup!!!, fijn dat het goed met haar gaat, met jezelf ook?
pi_72146743
heej een huupdate! Gefeliciteerd met jullie pindaatje!
pi_72146751
jaaaaah daar is ze dan

Huup en Huup-man gefeliciteerd met jullie meisje!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:40:02 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72146769
whoeeeeeeeei ze is er
Ben zo benieuwd naar de naam
pi_72146786
Huup en vriend, van harte met jullie dochter met de geweldige naam!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:40:49 #183
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_72146796
HUUP! Je bent mama, mama van jullie meisje! Had je dat verwacht vanmorgen...?
Van harte gefeliciteerd, ben reuze blij voor jullie!!

Dikke kus voor jou en je hubby en geniet van jullie meisje!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:42:39 #184
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72146850
Jaaaaaaaa hoeraaaaa gefeliciteerd Huup en Huupman!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:42:52 #185
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72146855
Huuuuuuup gefeliciteerd
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:45:21 #186
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72146926
Jaaaaaaa de Huupineeskaboutervrouwe is geboren
Welkom kleintje! En veel geluk met je papa en mama
I`m not weird. I`m limited edition.
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:46:08 #187
5428 crew  miss_sly
pi_72146941
huupje, daar is ze dan, jullie meisje
Gefeliciteerd, en B. natuurlijk ook!
pi_72146945
Huup gefeliciteerd!
pi_72146947
Jaa ze is er Huup en B heel erg gefeliciteerd met jullie kleine meisje
pi_72146993
Van harte gefeliciteerd Huup en ook Huupman! Dat jullie maar lekker mogen genieten met zijn drieen... (benieuwd naar foto's en naam!!!)
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:49:45 #191
56471 pinquit
oh my lama!
pi_72147043

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_72147054
Yey!! Huup en B. gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ben heel benieuwd naar die mooie naam waar iedereen het over heeft!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:50:35 #193
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72147070
Huupje, you did it!
Gefeliciteeeeeeeeeerd met de geboorte van jullie dochter
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:51:02 #194
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72147083
Huup, je bent Barbamama*O* heel erg van harte met je ongetwijfeld prachtige meisje! En natuurlijk ook voor de barbapapa!
Veel geluk en genieten!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_72147095
Huup en Gfeliciteerd met jullie dochter!!!
pi_72147104
Huup en B. van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!
pi_72147122
Huup en B., jaaaaaaaaaaaaaaaaa daar is ze dan! Gefeliciteerd met jullie kleine meisje! Ben heel benieuwd naar haar naam en de foto! Goed gedaan meis!
pi_72147176
Huup en van harte gefeliciteerd met jullie meisje!!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:54:46 #199
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_72147178
Huup en , van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Heel veel geluk met z'n drietjes.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_72147184
JAAAAAAA, goed gedaan.
Gefeliciteerd ne lekker genieten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')