t gemiddelde is anderhalfquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:59 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn vk had het over gemiddeld een halve liter. Lijkt weinig, tot je het over de vloer giet idd.
Op Internet lees je idd één tot anderhalf ja!quote:
Ik zou toch even haar diploma's checkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:24 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Op Internet lees je idd één tot anderhalf ja!
Gek, de vk zei toch echt een halve liter. Zei nog dat ik het zo weinig vond; niet meer dan een groot glas limonade. Daarop zei ze dat het zo misschien weinig lijkt, maar dat je maar 'ns een halve liter water over de vloer moest gooien. Dan lijkt het ineens een stuk meer.
't Is een Belgische. Die hebben vast minder vruchtwater...
D'r Belgische vk-papieren idd!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zou toch even haar diploma's checken
Hahaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zou toch even haar diploma's checken
Er zijn heel veel Nederlandse VK die hun opleiding in België hebben gedaan. Die van mij ook in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:44 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
D'r Belgische vk-papieren idd!
Hier krijg je helemaal niks meer nadat ze constateren dat alles er goed uitziet bij de 20 weken echo, OF ze moeten een vermoeden hebben dat je kindje niet goed groeitquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:03 schreef mefke79 het volgende:
Martine, krijgen jullie geen standaard groeiecho met 34 weken?
Ik weet niet hoeveel ik had, maar wel dat ze - ondanks extra matjes - aan bleven komen met nieuw opvangmateriaal, omdat het zo belachelijk veel wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef Fuente het volgende:
Ik had overigens 2 liter vruchtwaterZat echt op het randje.
Maar in Belgie bestaan er toch geen vk's?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Er zijn heel veel Nederlandse VK die hun opleiding in België hebben gedaan. Die van mij ook in ieder geval.
En hoe gaat het bij jou Kers?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:28 schreef Kersjes het volgende:
Huup is bezig !!!!!!!! En goed ook![]()
Zet hem op, you can do it
Same old same old.quote:
Ik had er 5 en dat was maar goed ook. Onze kraamhulp gooie er zo elke dag 2 in de wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:32 schreef Ssserpente het volgende:
Hm, ben benieuwd dan, naar dat vruchtwater.
Nog ff iets anders. De intakemevrouw van de kraamzorg vertelde dat je drie! babybadcapes nodig hebt. Lijkt mij een beetje overdreven. Hoeveel hebben jullie er?
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Innepinnnnnn heb je nog een update voor ons?
Of ze zijn niet zeker over de ligging van het kindjequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier krijg je helemaal niks meer nadat ze constateren dat alles er goed uitziet bij de 20 weken echo, OF ze moeten een vermoeden hebben dat je kindje niet goed groeit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:35 schreef innepin het volgende:
Ze is er!!!
De dochter van huup en haar pinda is geboren
Ze weegt 3765 gram en doet het prima. En de naam en dergelijke laat k haar zelf lekker verklappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |