WHAAAA!! Huup, wat cool, zet 'm op meid!

Oh wauw, wat spannend meteen weer, ik hoop dat alles voorspoedig verloopt hoor

Jeetje, je was er zo kalm onder dat ik helemaal blij verrast ben, whaha!

Martine, jammer dat je die echo nu misloopt, maar de reden ervan is natuurlijk wel fijn

Gelukkig is de beeb mooi op schema

voor de goedgekeurde dames!
Poppedein, het kán nog, toch? Die datumtweeling? Zal ik een jompel voor je doen?

Ssserpente, haha, ik ben op een gegeven moment ook gestopt met lezen, ik was er zó klaar mee! Ik wilde niet meer alleen een zwangere vrouw zijn maar ook gewoon nog Incantrix

Best fijn zo

Twinkly, nog een tip om je makkelijker om te draaien in bed (van mijn Cesar-therapeute) : eerst je hoofd een beetje optillen en dan draaien. Het helpt nog ook!
Heb zelf weer gepraat op mijn werk en dat luchtte wel even flink op. Heb verteld hoeveel moeite ik heb met toegeven hoe het écht met me gaat ipv dingen af te zwakken en ook hóe het dus echt met me gaat en dat was duidelijk en werd goed begrepen. Omdat ik heb aangegeven dat ik liever niet nog minder zou willen werken (want daar gaat dit wel naartoe op deze manier) zijn er nu afspraken over zittend werk en niet meer zelf tillen. Mijn leidinggevende werd trouwens ontzettend boos van de opmerking van die collega, dus dat was ook wel fijn. Als 4 uur werken ook niet meer gaat mag ik het gewoon zeggen. En nu heb ik iets nieuws: ik ben doodmoe, maar liggen gaat niet, au! Gemeen hoor

Oooww, en nog meer jompels voor Huupje!!

Ah, en Faja 20 weken, whoohoo!

Dat vind ik toch echt wel een erg mooie mijlpaal