abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72136398
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:59 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn vk had het over gemiddeld een halve liter. Lijkt weinig, tot je het over de vloer giet idd.
t gemiddelde is anderhalf
pi_72136482
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72136543
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:19 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

t gemiddelde is anderhalf
Op Internet lees je idd één tot anderhalf ja!

Gek, de vk zei toch echt een halve liter. Zei nog dat ik het zo weinig vond; niet meer dan een groot glas limonade. Daarop zei ze dat het zo misschien weinig lijkt, maar dat je maar 'ns een halve liter water over de vloer moest gooien. Dan lijkt het ineens een stuk meer.

't Is een Belgische. Die hebben vast minder vruchtwater...
pi_72136631
Huup succes meid, zet hem op!!! Nog even en je kleine meid is er!
pi_72136686
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:24 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Op Internet lees je idd één tot anderhalf ja!

Gek, de vk zei toch echt een halve liter. Zei nog dat ik het zo weinig vond; niet meer dan een groot glas limonade. Daarop zei ze dat het zo misschien weinig lijkt, maar dat je maar 'ns een halve liter water over de vloer moest gooien. Dan lijkt het ineens een stuk meer.

't Is een Belgische. Die hebben vast minder vruchtwater...
Ik zou toch even haar diploma's checken
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72137011
Nog even, huup is er bijna.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72137054
Jaaa, alwéér een baby onderweg . Zet 'm op, Huup!
pi_72137203
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:29 schreef Estrys het volgende:

[..]

D'r Belgische vk-papieren idd!
pi_72137279
woei hüüpschke, daar ga je! zet 'm op he!
pi_72137452
Dankje Innepin voor de update

3 centimeter al, nog 7 te gaan, heel veel succes! (voor elke cm 1 )
  † In Memoriam † dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:57:51 #111
43556 miss_dynastie
pi_72137598
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:29 schreef Estrys het volgende:

[..]

Haha
pi_72137807
Huup: succes!

Hier terug van de VK. Alles oke, kindje ingedaald, 7 ons aangekomen en dat is grotendeels vocht. Tja, vertel mij wat. Ik neem Huups titel als Vochtkoningin maar over denk ik...
Martine, krijgen jullie geen standaard groeiecho met 34 weken?
Hier trouwens vandaag ook de belgische vk, afkomstig uit Brugge. Alleen al dat taaltje...helaas gaat ze zelf bijna met verlof, want ik vind haar tocht echt de aardigste.
Iemand hier ervaring met dat reflexzool(?) therapie waarmee je vocht kan afdrijven? Kreeg het als tip van de vk, die vond mijn pootjes namelijk ook wel erg dik...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72137856
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:44 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

D'r Belgische vk-papieren idd!
Er zijn heel veel Nederlandse VK die hun opleiding in België hebben gedaan. Die van mij ook in ieder geval.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72137925
mefke, nee hier geen standaard echo helaas. Reflex zool therapie??? nog nooit van gehoord. Ik kreeg wel de tip van de puf juf om met mn voeten over knikkers heen te rollen of een frisdrank fles, schijnt ook te helpen.... Voor dat ik het vergeet top dat je bent goed gekeurd!
pi_72137942
Go Huup

Ik had overigens 2 liter vruchtwater Zat echt op het randje.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72137965
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:03 schreef mefke79 het volgende:

Martine, krijgen jullie geen standaard groeiecho met 34 weken?

Hier krijg je helemaal niks meer nadat ze constateren dat alles er goed uitziet bij de 20 weken echo, OF ze moeten een vermoeden hebben dat je kindje niet goed groeit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72138090
Hier ook niet.
Ik ben al blij met de 20 weken echo (die had ik de vorige keren niet).

Ik krijg nu wel nog een extra echo bij 32 weken omdat de placenta voorliggend lag. Ik wil wel vragen of dit eerder kan aangezien ik bij mijn eerste met 30 weken al in het ziekenhuis lag. Gewoon voor mijn gemoedsrust want verder kun je er toch niets aan veranderen natuurlijk...
pi_72138341
Zo wat gaat het hard hier

Alle mama's en papa's gefeliciteerd met jullie baby's

Vandaag zijn we weer op controle geweest alles is goed de baby was zelfs al tussen de 16 en 18 weken terwijl we officieel op de helft van de 16 weken zijn

Verder nog het hartje gehoord zover het mogelijk was want hij was erg bewegelijk haha.

28 september gaan we voor de 20 weken echo en daarna gaan we ons voorbereiden op een water bevalling
pi_72138359
reflexologie heet het...of voetreflexologie. Heb het maar even nagezocht. En het wordt vergoed...hmm. Misschien toch maar eens doen dan, praktijk zit nog net niet om de hoek, maar tis wel dichtbij...En alle andere tips (rollen met knikkers, veel drinken, brandnetelthee) heb ik geprobeerd, maar het vocht zit inmiddels echt overal, ben ook telkens verbaasd dat mijn bloeddruk zo goed blijft. En als de vk zelf zegt dat het kan....
pi_72138462
Over de groeiecho: we hebben een praktijk met een eigen apparaat, misschien dat dat nog scheelt. Wij zouden anders toch een extra echo gekregen hebben ivm maagafwijking bij mijn man. En ik geloof dat de motivatie voor de groeiecho is dat ze graag een goede inschatting maken van de afmetingen van je kindje. Die echo was trouwens lang niet zo mooi als de 20 weken echo omdat je telkens maar kleine stukjes baby ziet, ze passen dan niet meer op scherm.
pi_72138499
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef Fuente het volgende:
Ik had overigens 2 liter vruchtwater Zat echt op het randje.
Ik weet niet hoeveel ik had, maar wel dat ze - ondanks extra matjes - aan bleven komen met nieuw opvangmateriaal, omdat het zo belachelijk veel was
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:24:40 #122
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72138529
Ik heb ook enorm veel vruchtwater. Zowel de eerste keer als dit keer. Schijnt lekker te zijn voor de baby
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:28:31 #123
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72138665
Huup is bezig !!!!!!!! En goed ook
Zet hem op, you can do it
.... met gevoel voor drama....
pi_72138819
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:05 schreef Estrys het volgende:

[..]

Er zijn heel veel Nederlandse VK die hun opleiding in België hebben gedaan. Die van mij ook in ieder geval.
Maar in Belgie bestaan er toch geen vk's?
pi_72138837
Ik had een normale hoeveelheid vruchtwater volgens alle echo's, maar toen mn vliezen braken had ik toch het gevoel dat er een complete oceaan naar buiten golfde

voor alle goedgekeurden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')