En als je 's ochtends op staat? Eerst lenzen in of eerst neuken?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef Karina het volgende:
Nee, waarom zou je je lenzen uitdoen, tenzij je met een hele lelijke vent bent
Ik heb geen lenzen (meer), en 's ochtends ga ik naar mijn werk, geen tijd voor wat andersquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:24 schreef appelsjap het volgende:
[..]
En als je 's ochtends op staat? Eerst lenzen in of eerst neuken?
Hij dacht waarschijnlijk hetzelfdequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was een keer aan het neuken met een lelijke vent omdat ik m'n lenzen niet in had
Hét excuus voor vóór dus. Dan mag je alles op de tast doen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:14 schreef mividaloca het volgende:
Erna, als ik ze ervoor uitdoe kan ik boven van onder niet onderscheiden en flikker ik geheid uit bed bij een te wilde beweging..
dat doe ik dus ook..quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:44 schreef snakelady het volgende:
Bril gaat af, als ik mijn lenzen in heb blijven ze in, heb ik ze uit dan ga ik ze er niet speciaal voor in doen.
dat moet je hem in je gezicht laten klaarkomenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Mijn lezen zijn altijd zo droog na het klaarkomen.
Jij beft met je ogen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:46 schreef -sebastiaan- het volgende:
Doe ze maar uit, als je gaat beffen blijven ze wellicht ergens hangen en dat bevorderd het zoeken niet.
Of ze vriendin heeft een matje..quote:Op woensdag 2 september 2009 07:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Jij beft met je ogen?
He?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:32 schreef dikkemongul het volgende:
Heb wel eens gehad dat er een meisje bij me in bed sprong die ik niet kende en nooit gezien had.
Ik lag te slapen, en toen kwam er ineens een meisje bij me in bed liggen en van het een kwam het ander... studentenhuis.quote:
Ik heb ook de nodige actie gezien in het studentenhuis, maar dit is mij helaas niet overkomen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef dikkemongul het volgende:
Ik lag te slapen, en toen kwam er ineens een meisje bij me in bed liggen en van het een kwam het ander... studentenhuis.
omdat je dan niet zo goed kan mikken zonder bril?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:44 schreef willempjewever het volgende:
Bril is wel handig als je een facial gaat geven, anders doet het zo'n pijn aan de ogen van je meissie
Die natte droom heb ik ook altijdquote:Op woensdag 2 september 2009 21:32 schreef dikkemongul het volgende:
Heb wel eens gehad dat er een meisje bij me in bed sprong die ik niet kende en nooit gezien had. Ik lag al te maffen en had mijn lenzen uit. Ik heb bewust mijn lenzen niet weer in gedaan omdat ik wel zin in seks had en dan de volgende dag wel zou zien hoe ze eruit zag.
Achteraf spijt want het was toch wel een erg lekker wijf!
Voor mij is sex ook deel visueel, dus ik doe nooit mijn lenzen uit. Maar mocht ik onverhoopt mijn bril op hebben dan doe ik hem wel af. Die bril kan zomaar een permanent onderdeel van je hoofd worden als ze van genot gaat liggen shaken en jij ligt er nog tussen met je hoofd.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:25 schreef solaire het volgende:
mensen die in zo'n comfortzone zittten dat ze eerst effe de lenzen gaan uitdoen voordat ze sex hebben, lijken me ook mensen die voor het gemak toch voornamelijk de bril dragen. Dus Tong ik betwijfel of het heel veel voorkomt onder lensdragers; brildragers zullen hem daarentegen wel vaak afzetten lijkt me, vooral omdat hij regelmatig in de weg gaat zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |