abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72361064
Goed dat je t zegt, ik moet me lenzen nog uit doen!
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 2 september 2009 @ 07:56:01 #27
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_72362387
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:46 schreef -sebastiaan- het volgende:
Doe ze maar uit, als je gaat beffen blijven ze wellicht ergens hangen en dat bevorderd het zoeken niet.
Jij beft met je ogen?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_72364401
mensen die in zo'n comfortzone zittten dat ze eerst effe de lenzen gaan uitdoen voordat ze sex hebben, lijken me ook mensen die voor het gemak toch voornamelijk de bril dragen. Dus Tong ik betwijfel of het heel veel voorkomt onder lensdragers; brildragers zullen hem daarentegen wel vaak afzetten lijkt me, vooral omdat hij regelmatig in de weg gaat zitten.
pi_72366509
quote:
Op woensdag 2 september 2009 07:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Jij beft met je ogen?
Of ze vriendin heeft een matje..
Where facts are few, experts are many.
pi_72380799
Heb wel eens gehad dat er een meisje bij me in bed sprong die ik niet kende en nooit gezien had. Ik lag al te maffen en had mijn lenzen uit. Ik heb bewust mijn lenzen niet weer in gedaan omdat ik wel zin in seks had en dan de volgende dag wel zou zien hoe ze eruit zag.

Achteraf spijt want het was toch wel een erg lekker wijf!
pi_72382408
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:32 schreef dikkemongul het volgende:
Heb wel eens gehad dat er een meisje bij me in bed sprong die ik niet kende en nooit gezien had.
He?
pi_72383037
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:11 schreef willempjewever het volgende:

[..]

He?
Ik lag te slapen, en toen kwam er ineens een meisje bij me in bed liggen en van het een kwam het ander... studentenhuis.
pi_72383763
Ja, erna natuurlijk. Wil m wel kunnen zien
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_72391611
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:25 schreef dikkemongul het volgende:
Ik lag te slapen, en toen kwam er ineens een meisje bij me in bed liggen en van het een kwam het ander... studentenhuis.
Ik heb ook de nodige actie gezien in het studentenhuis, maar dit is mij helaas niet overkomen.
pi_72392363
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:44 schreef willempjewever het volgende:
Bril is wel handig als je een facial gaat geven, anders doet het zo'n pijn aan de ogen van je meissie
omdat je dan niet zo goed kan mikken zonder bril?
  donderdag 3 september 2009 @ 23:14:22 #36
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_72417824
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:32 schreef dikkemongul het volgende:
Heb wel eens gehad dat er een meisje bij me in bed sprong die ik niet kende en nooit gezien had. Ik lag al te maffen en had mijn lenzen uit. Ik heb bewust mijn lenzen niet weer in gedaan omdat ik wel zin in seks had en dan de volgende dag wel zou zien hoe ze eruit zag.

Achteraf spijt want het was toch wel een erg lekker wijf!
Die natte droom heb ik ook altijd
pi_72424522
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:25 schreef solaire het volgende:
mensen die in zo'n comfortzone zittten dat ze eerst effe de lenzen gaan uitdoen voordat ze sex hebben, lijken me ook mensen die voor het gemak toch voornamelijk de bril dragen. Dus Tong ik betwijfel of het heel veel voorkomt onder lensdragers; brildragers zullen hem daarentegen wel vaak afzetten lijkt me, vooral omdat hij regelmatig in de weg gaat zitten.
Voor mij is sex ook deel visueel, dus ik doe nooit mijn lenzen uit. Maar mocht ik onverhoopt mijn bril op hebben dan doe ik hem wel af. Die bril kan zomaar een permanent onderdeel van je hoofd worden als ze van genot gaat liggen shaken en jij ligt er nog tussen met je hoofd.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_72461494
ja bril gaat af, die zit nameijk in de weg. lenzen niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')