Het zou idd triest zijn mocht Ajax Cvitanich bij het grof vuil zetten. Hij heeft verdomme geen enkele échte kans gehad. Laten we zeggen een hele rits wedstrijden achter elkaar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:35 schreef Rumille het volgende:
Ik zou het echt jammer vinden, mocht Dario weggaan. Helemaal omdat we dan daarna geen spits meer hebben.
Juist. Het is allemaal niet zo moeilijk, zoals al eerder is vermeld.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Inderdaad. Zet Dario in de spits en Suarez met een vrije rol op rechts en Sulejmani op links en houdt dat gewoon aan en ga niet elke week de opstelling omgooien.
Stekelenburg;quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:58 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
[..]
Juist. Het is allemaal niet zo moeilijk, zoals al eerder is vermeld.
Kerel, ik zit hier pas een paar weken en ik lach me nu al stuk met jou !quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:47 schreef Barca het volgende:
Sulejmani nog meer vertrouwen geven!?! Die MickeyDonald heeft al veel te veel kansen gehad. Laat 'm maar naar Hamburger SV of fc Aviko gaan.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Stekelenburg;
Enoh, Van der Wiel, Alderweireld, Anita;
Donald, De Zeeuw, De Jong, Lindgren, Zeegelaar;
Suarez
Inderdaad, het is allemaal niet zo moeilijk.
Wat een kut opstelling.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Stekelenburg;
Suarez
Inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:28 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij een echte kans heeft gekregen. Als hij een wedstrijd wat minder speelde, speelde hij de wedstrijd erna gelijk niet meer.
Dat is de eerste fase. De tweede fase is waar je je af gaat vragen of hij trolled of gewoon gezegend is met een extra chromosoom. De derde fase heeft vaak met iets toewensen te makenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:07 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Kerel, ik zit hier pas een paar weken en ik lach me nu al stuk met jou !
Are you fucking kidding me?quote:McCarthy in beeld voor terugkeer bij Ajax
Ajax heeft in de zoektocht naar een extra spits Benni McCarthy in het vizier. Ook Afonso Alves staat nog steeds op het lijstje.
De 31-jarige McCarthy, die van 1997 tot 1999 voor Ajax uitkwam, staat nog tot medio 2011 onder contract bij Blackburn Rovers. Om een terugkeer naar Amsterdam te bewerkstelligen moet Ajax waarschijnlijk met zeven miljoen euro over de brug komen.
De transfersom is voorlopig het probleem. Ajax-trainer Martin Jol moet wachten tot er een speler is verkocht. Pas dan is er in Amsterdam budget om een nieuwe spits aan te trekken. Dat blokkeert ook de komst van Alves. Om de kosten te drukken onderzoekt Ajax of het huren van de Braziliaanse aanvaller van Middlesbrough haalbaar is.
Barca veranderd zijn opstelling nog vaker dan Bassie. Waarom geen Sno meer eigenlijk?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Stekelenburg;
Suarez
Die anderen doen het goed. Alleen Lindgren heeft nog niet gespeeld.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:26 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
Barca veranderd zijn opstelling nog vaker dan Bassie. Waarom geen Sno meer eigenlijk?
7 miljoen voor Benni, NEE aubquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef navigator het volgende:
7 miljoen voor Benni, het mot niet gekker worden!
Honda halen, dat moet sowieso. Een miljoen of 5 en een paar spelers erbij moet toch wel op te brengen zijn.
Iedere euro voor die vent is er één te veel. Paniekaankoop is het. Zijn we bijna van Cvitanich af, zouden we Benni McCarthy kopenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:34 schreef kevin6188 het volgende:
Pff, 7 miljoen voor McCarthy is me wat te veel van het goede eigenlijk...
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Iedere euro voor die vent is er één te veel. Paniekaankoop is het. Zijn we bijna van Cvitanich af, zouden we Benni McCarthy kopen
Maar wel een geweldige speler die wij goed zouden kunnen gebruiken.quote:
We hebben toch eindelijk de goede weg ingeslagen na 10 jaar?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:57 schreef Dvm86 het volgende:
Maar we zullen wel weer een afdankertje kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |