Nou, laat eens zien dat je het kan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:45 schreef falco18 het volgende:
Hoor net op het Rtl nieuws dat ze maximaal maar 3 weken zeilt en dan even rust op de kant om te leren enzovoort. Wat is dat voor onzin![]()
Zo kan iedereen het wel
geen 1 week? das ook wel triestquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nou, laat eens zien dat je het kan?
Ik zou nog geen week overleven.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nou, laat eens zien dat je het kan?
Ik zou nog geen week overleven.
Een turk ??quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:47 schreef Dropdown het volgende:
TS is turk, maar het kan ook zijn dat hij de spatie vergeten is
Het zal best zwaar zijn... maar vindt het nou niet echt de wereld rond reizen met pauze'squote:Op maandag 24 augustus 2009 19:59 schreef Snakey het volgende:
Ik deed vroegah mee aan 24 uurs races zeilen. Je bent kapot na 24 uur.
Zeg ik dat ze gaat ? nee hor,, dit is het plan van de advocaatquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:02 schreef theKiD het volgende:
Misschien kun je beter naar goede nieuwuitzendingen luisteren? Vrijdag word door de rechter pas een uitspraak gedaan..
Het is vreselijk zwaar. Je bent afhankelijk van de elementen waar je niks over te zeggen hebt, die kunnen je breken. Om maar iets te noemen. Ik zou een 13 jarige nooit zoiets laten doen btw. Het is onmogelijk dat ze de ervaring zou hebben om het te kunnen doen. Ook al gaat ze elke 3 weken aan land.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:01 schreef falco18 het volgende:
[..]
Het zal best zwaar zijn... maar vindt het nou niet echt de wereld rond reizen met pauze's
Wereld zeilers (vertrekkers) doen het allemaal in etappes. Zelfs de Volvo Ocean race,quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:45 schreef falco18 het volgende:
Hoor net op het Rtl nieuws dat ze maximaal maar 3 weken zeilt en dan even rust op de kant om te leren enzovoort. Wat is dat voor onzin![]()
Zo kan iedereen het wel
Ik heb nooit gezeild, dus het zou een regelrechte ramp worden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
geen 1 week? das ook wel triest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |