quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:28 schreef Lois het volgende:
Nu kan ik het Iris weer aanleren. Die had opgevangen hoe de baby ging heten. Op zich geen probleem, tot we die meet in Utrecht hadden..... en Iris vergeet zelden iets.....
Dus, om te voorkomen dat ze zich zou verspreken hebben we 10tallen jongensnamen op haar afgevuurd en toen wist ze het niet meer
10 dagen toch?quote:
quote:Nu kan ik het Iris weer aanleren. Die had opgevangen hoe de baby ging heten. Op zich geen probleem, tot we die meet in Utrecht hadden..... en Iris vergeet zelden iets.....
Dus, om te voorkomen dat ze zich zou verspreken hebben we 10tallen jongensnamen op haar afgevuurd en toen wist ze het niet meer
10 dagen toch? Net zolang als de kraamtijd?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:28 schreef Lois het volgende:
Jaaa een eigen topic!! (72 uur mocht dat toch?)
Eindelijk is Oscar er dan![]()
![]()
Ik moest er van huilen BE![]()
Nu kan ik het Iris weer aanleren. Die had opgevangen hoe de baby ging heten. Op zich geen probleem, tot we die meet in Utrecht hadden..... en Iris vergeet zelden iets.....
Dat dus...quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat is toch veel te schattig om zo maar op het web te zetten!!!
Woeiiiii 2 kanjersquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:57 schreef Reese het volgende:
Pics or it didn't happen
Met trots stel ik aan u voor:Oscar
en mama BE.
[ afbeelding ]
De broertjes hebben elkaar al ontmoet vanmiddag! Bij het weggaan gaf Sasha uit zichzelf een kus aan mama, een kus aan papa en een kus aan Oscarquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:19 schreef Vivi het volgende:
Wat een beertje!Ben benieuwd wat Sasha gaat "zeggen".
En wat kijk je lief BE.
Inderdaad sprekend stinkie!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:29 schreef shmoopy het volgende:
Hij lijkt op Stinkie, zeg.
Komt wel goed, BE, komt wel goed.
Mooi menneke.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:57 schreef Reese het volgende:
Pics or it didn't happen
Met trots stel ik aan u voor:Oscar
en mama BE.
[ afbeelding ]
Reese, je hebt 2 nieuwe PM-berichten! (ik natuurlijk meteen klikken op dat gele envelopje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:21 schreef Reese het volgende:
Google had nog een tip voor de nieuwbakken papa![]()
Ik geloof niet dat iemand het anders had opgevat... het is ook gewoon te schattig!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:07 schreef Pandora73 het volgende:
Euhm just to be sure:
Ik haalde eerder een opmerking aan dat de foto van BE en BEebie te schattig was om online te zetten...
Ik bedoelde dat als compliment: Oscar is gewoon heel schattig en BE ligt er heerlijk bij te stralen.
Het was dus juist goed bedoeld...
Sorry als het anders overkwam!
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:21 schreef Reese het volgende:
Ik heb nog wat meer foto's, maar die komen denk ik morgen. Aangezien ik die 16,34 bespaard heb, ga ik zo maar eens wat slapenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:21 schreef Reese het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:21 schreef Reese het volgende:
Je moet nu inderdaad wel 'op de kleintjes letten'quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Aangezien ik die 16,34 bespaard heb
quote:
Hoe is het nu met zijn bloedsuikers? Arm jochiequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:21 schreef stinkie het volgende:
Even eenkorte update. Oscar ligt aan glucose-infuus, arme ding. Moet dus nogeen dagje extra blijven. Ik ga zo eens kijken.
Wat jammer dat de glucosetest tijdens de zwangerschap dit niet heeft kunnen voorkomen...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
Oscar heeft het er flink van genomen in mijn baarmoeder en hij heeft zich lekker te goed gedaan aan alle suikers die ik at.
Dat resulteerde er in dat hij suiker-dipjes kreeg omdat de standaard-babyvoeding veel minder suikers bevat dan hij 'gewend' was.
Toch staat dat volgens mij los van elkaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat jammer dat de glucosetest tijdens de zwangerschap dit niet heeft kunnen voorkomen...
(je zou toch verwachten dat dat wel het geval zou zijn tenminste)
Op die laatste foto herken ik wel Sasha's mondje toch hoor! BEquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:16 schreef Pvoesss het volgende:
Wat een mooierd!!![]()
![]()
En jammer dat die moet blijven..
Zo leuk het verschil tussen jullie 2 kereltjes. Sasha lijkt zo op jou en hier zie ik echt Stinkie in
Sterker nog, deel twee wordt zo geopend en die laat ik sticky maken, denk ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:58 schreef mijsje het volgende:
ik pleit ervoor om dit topic open te houden tot Oscar thuis is, ivm de updates, iemand bezwaren?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:38 schreef Reese het volgende:
Sterker nog, deel twee wordt zo geopend en die laat ik sticky maken, denk ik
Lief, maar dus niet meer nodig.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:58 schreef mijsje het volgende:
ahw Oscar...naar dat hij moest blijven BE, maar wel een dotje om te zien
ik pleit ervoor om dit topic open te houden tot Oscar thuis is, ivm de updates, iemand bezwaren?
ga jij maar lekker ff een tijdje op je roze wolk zittenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Thuis, in mijn eigen bed, met dat kleine kereltje op schoot!
Tot heel veel later gok ik.
[..]
Lief, maar dus niet meer nodig.
Om even bij te dragen aan de verwarring, ik dacht dat naamtopics een weekje hadden toch? Soort van kraam-topic tot de mama's iig zelf weer thuis waren dan oid.
Anyway, ik ben weg!
quote:
Hou op met me, ik was al zo emo vanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh BE....
[ afbeelding
Nu is het echt af he?
Mooie baby hebben jullie gebakken..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Bedankt voor je kaartje Suug, lief!
Oh, en die ogen van hem he... zo diep, diep donkerbruin, echt om in te verdrinken.
Hij is nu een beetje aan het mopperen, krampjes lijkt het, en papa is hem aan het troosten.
Ik zit met ice-packs op mijn boobies en kan geen aanraking verdragen daar.![]()
Bij dat soort dingen denk ik altijd: Wie heeft dat nou voor het eerst bedacht!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:50 schreef Oblivion het volgende:
En voor je boobies, laat morgen je vent even een hele witte kool voor je halen, die kan je in je bh doen, de losse blaadjes dan...![]()
is zo lekker! Klinkt raar, maar is een oud middel.
Geen idee dude, maar het werkt zo ontzettend verkoelend.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen denk ik altijd: Wie heeft dat nou voor het eerst bedacht!![]()
Moet F. dan niet ook eerst een bh halen? 'k Dacht dat BE niet van die dingen hieldquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooie baby hebben jullie gebakken..
En voor je boobies, laat morgen je vent even een hele witte kool voor je halen, die kan je in je bh doen, de losse blaadjes dan...![]()
is zo lekker! Klinkt raar, maar is een oud middel.
Ja, dat weet ik niet hoor!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Moet F. dan niet ook eerst een bh halen? 'k Dacht dat BE niet van die dingen hield
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |